Joku juomapeli?Oliko tää 137. kerta? @mikko600 han näitä laskee.
Olen laittanut jo tuonkin jälkeen yhden. Eli ainakin 138.Oliko tää 137. kerta? @mikko600 han näitä laskee.
Tuosta jäi pois liikaa sanaMitenniin ei voi? Tästä suivaantuneena korostan sitä NYT.
Italialla sitä ongelmaa on paljon enemmän.
Pakko jaksaa.Älä jaksa.
En voi.Voitko perustella...? Käsittääkseni Italia tehnyt tänään maalin, Espanja ei
Pellegrini on hieno nimi.
Vissiin joku ennakkomeemi jo ennen kisoja.Joku juomapeli?
Ow(e)n Goal on kyllä kova jätkä. Monta passiakin omistaa.Voitko perustella...? Käsittääkseni Italia tehnyt tänään maalin, Espanja ei
Parhaat fanit oli anti-serbia fanit, ei saa huutaa KUOLE SERBIA-enää? Chanttaa KOSOVO, KOSOVO, vaikea kieltää tuota. "Ai en saa huutaa toisen maan nimeä?"Espanjan fanit tekee samaa kuin lädit, vain ilman sanoja.
Matriisi rakoileeKarvajalalla käsi
Oon aina pitänyt Saksaa, Italiaa, Englantia, Skotlantia, Ranskaa, Belgiaa, Hollantia etc BalkaneinaOis hyvä jos kaikki Balkanin maat saisi porttikiellon kisoihin. Samalla paranisi Suomenkin mahdollisuudet päästä kisoihin.
En ole vielä niin kännissä että jatkaisin juttuasi.Karvajalalla käsi
Ei nyt Kroatiaa tarvitsisi potkia. Toki tippuvat varmaan joka tapauksessa lopputurnauksista, kun papat eläköityy.Ois hyvä jos kaikki Balkanin maat saisi porttikiellon kisoihin. Samalla paranisi Suomenkin mahdollisuudet päästä kisoihin.
Ne teki jo.Italia tajusi tuossa 82 minuutin kohdalla, että tässähän pitää tehdä maali.
Oon aina pitänyt Saksaa, Italiaa, Englantia, Skotlantia, Ranskaa, Belgiaa, Hollantia etc Balkaneina