Oon aina pitänyt Saksaa, Italiaa, Englantia, Skotlantia, Ranskaa, Belgiaa, Hollantia etc Balkaneina
Huuhkajat ois sitten jo lähes EM-mitaleilla.
Oon aina pitänyt Saksaa, Italiaa, Englantia, Skotlantia, Ranskaa, Belgiaa, Hollantia etc Balkaneina
Loppuu peli ihan liian aikaisin. Nythän tässä alkaa vasta viihtymään.Alkaa mukavasti olemaan myllyn uhkaa ilmassa. :)
Vähän sama kuin Venäjän lätkäturnaukset lähiaikoinaHuuhkajat ois sitten jo lähes EM-mitaleilla.
putin pitää noita suupaloina. Suomi onneksi hillitsee lähtöhaluja.Oon aina pitänyt Saksaa, Italiaa, Englantia, Skotlantia, Ranskaa, Belgiaa, Hollantia etc Balkaneina
Siihen kolmanteenCarvajalkaan osumaa. Kiviä tskuun, Peltonen on käännellyt ne jo valmiiksi.
Pääsin katsomaan peliä vasta 5 minuuttia sitten. En ole nähnyt mitään muuta kuin kieriskelyä ja käsien levittelyä. Onko koko ottelu ollut samaa draamailua?
On.Pääsin katsomaan peliä vasta 5 minuuttia sitten. En ole nähnyt mitään muuta kuin kieriskelyä ja käsien levittelyä. Onko koko ottelu ollut samaa draamailua?
Italia vaan puolustaaPääsin katsomaan peliä vasta 5 minuuttia sitten. En ole nähnyt mitään muuta kuin kieriskelyä ja käsien levittelyä. Onko koko ottelu ollut samaa draamailua?
Ei olePääsin katsomaan peliä vasta 5 minuuttia sitten. En ole nähnyt mitään muuta kuin kieriskelyä ja käsien levittelyä. Onko koko ottelu ollut samaa draamailua?
Italialaisten pelaajien nimet on kyllä ku suoraan Ankkalinnasta.Melkoinen Hasekki tuo Donnarumma.