Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 199 318
  • 8 762

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olipas floppi tää matsi. Onneksi Tanska yllätti ja saatiin kova matsi kuitenkin päivälle.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hyvä peli. OG oli paras pelaaja. Italia vain puolusti. Ja näin.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten jo sanoin, jalkapallonörtti tosiaan tykkää varmasti tästä ottelusta. Näin sanoo myös YLEn asiantuntija Toni Koskela. Itse jalkapalloviihtyjänä olen eri mieltä, mutta siinä onkin se syy. Olenkin vain viihtyjä, enkä asiantuntija.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Espanja piti loistavasti palloa. Italia ei saanut lainkaan palloa halliintaan, koska Espanja piti palloa ja prässäsi pallon tarvittaessa. Espanja sai maalinsa onnekkaasti, mutta (näin Italia-kannattajan näkökulmasta) valitettavasti. Kuten olen jo aiemmin sanonut, niin maalit muuttaa pelin kuvaa. Tämän jälkeen Espanja loistavasti jäädytti ottelua pitämällä Italian poissa maalipaikoista.

Loistava esitys siis Espanjalta.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kuten jo sanoin, jalkapallonörtti tosiaan tykkää varmasti tästä ottelusta. Näin sanoo myös YLEn asiantuntija Toni Koskela. Itse jalkapalloviihtyjänä olen eri mieltä, mutta siinä onkin se syy. Olenkin vain viihtyjä, enkä asiantuntija.
Kuitenkin kovasti tännet kirjoittelet asiantuntija. Muun muassa kuinka Southgate on hyvä valmentaja. Ja edes jumalauta sä et voi viihtyä Englannin pelistä.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Espanja piti loistavasti palloa. Italia ei saanut lainkaan palloa halliintaan, koska Espanja piti palloa ja prässäsi pallon tarvittaessa. Espanja sai maalinsa onnekkaasti, mutta (näin Italia-kannattajan näkökulmasta) valitettavasti. Kuten olen jo aiemmin sanonut, niin maalit muuttaa pelin kuvaa. Tämän jälkeen Espanja loistavasti jäädytti ottelua pitämällä Italian poissa maalipaikoista.

Loistava esitys siis Espanjalta.
Mitä helvettiä, äijä perusteli oikeesti, yököttävää
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Ainakin voi sanoa, että oikea joukkue voitti. Espanjalta kyllä laadukas esitys. Cucurellan duunimäärää on kyllä ilo katsella.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kuten jo sanoin, jalkapallonörtti tosiaan tykkää varmasti tästä ottelusta. Näin sanoo myös YLEn asiantuntija Toni Koskela. Itse jalkapalloviihtyjänä olen eri mieltä, mutta siinä onkin se syy. Olenkin vain viihtyjä, enkä asiantuntija.

Yleisurheilussa opetat Rajaa, olisi se hienoa kun YLE:n studio ottaisi oppia Sinulta jalkapallossa
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ainakin voi sanoa, että oikea joukkue voitti. Espanjalta kyllä laadukas esitys. Cucurellan duunimäärää on kyllä ilo katsella.
Sanoisin melkein man of the match. Todella hyvää pelinlukemista ja katkoja. Puolustussuuntaan italialaiset olivat takataskussa. Myös hyvin tuki hyökkäyksiä laidalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös