Ei kai sitä sattumisen perusteella annettukaan. Kai sen nyt näki hidastuksesta että napit osui.Yhtäkkiä ei enää satukaan, vaikka aluksi kieriskeli paljon. Täysin arvottu pilkku.
Siitä varmaan pakko olla kyseMieti että joku katsoo peliä ja tilanteen jälkeen vasta kirjoittaa tänne.
Hyppään! Olen rehellinen ja oikeudenmukainen ihminen.Älä nyt hyppää mestaruusjunasta pois!
Se on ihan se ja sama sattuuko vai ei. Se ei muuta sitä, että tilanteessa oli selvä rike.Yhtäkkiä ei enää satukaan, vaikka aluksi kieriskeli paljon. Täysin arvottu pilkku.
Jatkoaika taas edustaa. Napit edellä jaloille eikä lähellekkään palloa, ja ei vissiin ole rike. Helvetin tyhmä rike Dumfriesilta. Hieno pilkku Kanelta.
Älä huoli, kyllä ne bussit kohta ajaa tunnelista sisään!En mä nyt ihan tämän kaltaista peliä odottanut.
Joskus näistä tulee pilkku, aina ei.Ei kai sitä sattumisen perusteella annettukaan. Kai sen nyt näki hidastuksesta että napit osui.
Ei niitä pelejä oikeudenmukaisuudella voiteta vaan maaleilla T. SouthgateHyppään! Olen rehellinen ja oikeudenmukainen ihminen.
Tämähän on tätä ihan tyypillistä Ei tullut verta, ei voi sattua-osastoa. Kovia jätkiä/naisia on tämä ketju täynnä.Jatkoaika taas edustaa. Napit edellä jaloille eikä lähellekkään palloa, ja ei vissiin ole rike. Helvetin tyhmä rike Dumfriesilta. Hieno pilkku Kanelta.
Kai sitä tarvii alkaa ensikaudella kyselemään peleissä pelaajilta kun tulee virhe lay-upissa, että sattuiko? Jaa ei no jatketaan sittään päätyrajalta vastustajan pallo. Ei voi olla virhettä jos ei satu.Joskus näistä tulee pilkku, aina ei.