Harhasyöttö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Foden yritti sit kisojen komeinta maalia.
Menitkö itse? Väärä valinta.Seuraavat 100 minuuttia neppaillaan. Voitte käydä rauhassa jääkaapilla.
Jätetään se sattuminen tuosta pois. Eniten tökkii se, että omalla potkuliikkeellä sai pilkun.
Niinhän mä sanoinkin… ValojaNiin, koska vihellettiin Englannille.
Taitaa pieni recency bias olla tässä, eilinen eka puoliaika oli helvetin viihdyttävää kanssa, toinen puoliaika vasta sitten lässähti oikeen kunnolla.Eilinen peli oli tylsä tähän verrattuna
Toki jos potkaisen itse ihan kunnolla pöydänkulmaan niin en mä siitä heittäydy lattialle kieriskelemään, epäilen ettei kovin moni muukaan. Kyllä Kane (ja jalkapallossa yleensäkin) tuomarilta kerjäsi huomiota.Ilmeisesti kova hetkittäinen kipu ei voi mennä ohi, vaan pitäis ilmeisesti mennä heti vaihtoon puhaltelemaan ettei olisi filmaus.
Miettii vaikka sitä että lähtee ”ilmat pihalle” kyllähän se sattuu hitosti aluksi, mutta kyllä sitä hetken päästä pystyy taas pelaamaan.
Mitäköhän sieniä Southgatelle on syötetty? Tällä pelillä ei olisi tarvinnut jännittää sekuntiakaan jatkoonpääsyä Slovakiaa ja Sveitsiä vastaan.On kyllä ollut tähän mennessä viihdyttävin Englannin matsi näissä kisoissa.
Englanti pelaa parasta futista koko kisoissa tähän mennessä. Panokset kovenee niin homma alkaa toimimaan.On kyllä ollut tähän mennessä viihdyttävin Englannin matsi näissä kisoissa.
Ei pärjäis Yamalin eiliselle.Foden yritti sit kisojen komeinta maalia.
Kysyin jalkapallotuomarina toimineelta kaveriltani, että oliko oikea tuomio. Vastaus kertoi kaiken olennaisen: "Joo ja ei".
Se ampuu joka hakee pallonIte ammuin, koska kärkipelaajan roolissa usein rikottiin. Itse ansaittu, itse ammutaan.
On kyllä ollut tähän mennessä viihdyttävin Englannin matsi näissä kisoissa.
Englanti-viha on valtaosalla tänne kirjoittavista asian tuntijoista niin syvällä, ettei pystytä edes nauttimaan upeasta EM-välierästä ja myöntämään, että molemmat joukkueet ovat tehneet tästä hienon pelin.Kauhea vinkuna täällä, vaikka peli on parhainta mitä kisoissa nähty.
16-vuotiaatkin laittaa noista paikoista sisään.Foden yritti sit kisojen komeinta maalia.
Siin oli eiliseen se ero, että toinen teki sen maalin oikeasti.Foden yritti sit kisojen komeinta maalia.
Kotona voi kyllä pistääkin pötkölleen, kun kukaan ei näe. Töissä ei saakeli kehtaisi kyllä.Toki jos potkaisen itse ihan kunnolla pöydänkulmaan niin en mä siitä heittäydy lattialle kieriskelemään, epäilen ettei kovin moni muukaan. Kyllä Kane (ja jalkapallossa yleensäkin) tuomarilta kerjäsi huomiota.
Tuskin sulla kotona tai missä vaan on erotuomaria joka voisi viheltää rikkeen ja antaa esimerkiksi vapaapotkun tai pöydälle kortinToki jos potkaisen itse ihan kunnolla pöydänkulmaan niin en mä siitä heittäydy lattialle kieriskelemään, epäilen ettei kovin moni muukaan. Kyllä Kane (ja jalkapallossa yleensäkin) tuomarilta kerjäsi huomiota.
Yamal teki sen jo eilen.Foden yritti sit kisojen komeinta maalia.