Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 465 622
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

  • Espanja

    Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

    Ääniä: 62 32,8%

  • Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Ilmeisesti kova hetkittäinen kipu ei voi mennä ohi, vaan pitäis ilmeisesti mennä heti vaihtoon puhaltelemaan ettei olisi filmaus.

Miettii vaikka sitä että lähtee ”ilmat pihalle” kyllähän se sattuu hitosti aluksi, mutta kyllä sitä hetken päästä pystyy taas pelaamaan.
Toki jos potkaisen itse ihan kunnolla pöydänkulmaan niin en mä siitä heittäydy lattialle kieriskelemään, epäilen ettei kovin moni muukaan. Kyllä Kane (ja jalkapallossa yleensäkin) tuomarilta kerjäsi huomiota.
 

Barney

Jäsen
On kyllä ollut tähän mennessä viihdyttävin Englannin matsi näissä kisoissa.
Mitäköhän sieniä Southgatelle on syötetty? Tällä pelillä ei olisi tarvinnut jännittää sekuntiakaan jatkoonpääsyä Slovakiaa ja Sveitsiä vastaan.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kysyin jalkapallotuomarina toimineelta kaveriltani, että oliko oikea tuomio. Vastaus kertoi kaiken olennaisen: "Joo ja ei".

Jep. Maalintekotilanne oli jo ohi, kun rike tapahtui. Mutta ei taida olla muuta vaihtoehtoa tuomita rikettä tuossa kohtaa kuin antaa rikotulle joukkueelle rankkari. Ja sen takia muuttaisin sääntöjä siten, että voi antaa kortin ilman sitä vaparia/rankkaria, koska itse maalintekotilanne muuten jo ohi.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Toki jos potkaisen itse ihan kunnolla pöydänkulmaan niin en mä siitä heittäydy lattialle kieriskelemään, epäilen ettei kovin moni muukaan. Kyllä Kane (ja jalkapallossa yleensäkin) tuomarilta kerjäsi huomiota.
Kotona voi kyllä pistääkin pötkölleen, kun kukaan ei näe. Töissä ei saakeli kehtaisi kyllä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Zapp

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Toki jos potkaisen itse ihan kunnolla pöydänkulmaan niin en mä siitä heittäydy lattialle kieriskelemään, epäilen ettei kovin moni muukaan. Kyllä Kane (ja jalkapallossa yleensäkin) tuomarilta kerjäsi huomiota.
Tuskin sulla kotona tai missä vaan on erotuomaria joka voisi viheltää rikkeen ja antaa esimerkiksi vapaapotkun tai pöydälle kortin
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Depay ulos. Hienoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös