Nämä ovat aika usein ihan suoraan verrannollisia keskenään.Kauhea vinkuna täällä, vaikka peli on parhainta mitä kisoissa nähty.
Nämä ovat aika usein ihan suoraan verrannollisia keskenään.Kauhea vinkuna täällä, vaikka peli on parhainta mitä kisoissa nähty.
Ilmeisesti kova hetkittäinen kipu ei voi mennä ohi, vaan pitäis ilmeisesti mennä heti vaihtoon puhaltelemaan ettei olisi filmaus.Täällä on kyllä harvinaisen vähän itse jalkapalloa pelanneita. Joo, filmaahan nuo aika paljon, mutta kyllä nuo potkut oikeasti koskee aina hetken, kun tullaan tuolla tasolla ja nappiksilla jalkaan. Kipu kyllä häviää, niin miksi ei voisi sen jälkeen sitten normaalisti olla?
Ite ku luulin, että englantilaiset ei koskaan filmaa, eikä Valioliigassa esimerkiksi koskaan filmata. Ne on vain ne etelän vetelät, jotka siellä kentän pinnassa pyöriiKuvottavaa filmaajasakkia noi lädit.
Silloin joskus kauan sitten, kun itse potkupalloilin, oli perussääntönä se, ettei rikottu pelaaja itse koskaan ammu pilkkua.Täällä on kyllä harvinaisen vähän itse jalkapalloa pelanneita. Joo, filmaahan nuo aika paljon, mutta kyllä nuo potkut oikeasti koskee aina hetken, kun tullaan tuolla tasolla ja nappiksilla jalkaan. Kipu kyllä häviää, niin miksi ei voisi sen jälkeen sitten normaalisti olla?
Se tuo mulle pallon 20 sekunnissa kun heitän sille.Kaksi maalia 20 minuuttiin? Montako se kissa haluaisi nähdä?
Usein rankkariin vaaditaan kyllä normaalia vakavampi ja selkeämpi rike.Kai sitä tarvii alkaa ensikaudella kyselemään peleissä pelaajilta kun tulee virhe lay-upissa, että sattuiko? Jaa ei no jatketaan sittään päätyrajalta vastustajan pallo. Ei voi olla virhettä jos ei satu.
Kai sitä tarvii alkaa ensikaudella kyselemään peleissä pelaajilta kun tulee virhe lay-upissa, että sattuiko? Jaa ei no jatketaan sittään päätyrajalta vastustajan pallo. Ei voi olla virhettä jos ei satu.
Niin, koska vihellettiin Englannille.VAR pilaa hienon ottelun
Ite ammuin, koska kärkipelaajan roolissa usein rikottiin. Itse ansaittu, itse ammutaan.Silloin joskus kauan sitten, kun itse potkupalloilin, oli perussääntönä se, ettei rikottu pelaaja itse koskaan ammu pilkkua.
Paikkaa onneksi ulottuvuudellaan… eiku.Pickford ”vähän” myöhässä.
Napit edellä nilkkaan sopii aika hyvin tuohon selkeän rikkeen vaatimukseen.Usein rankkariin vaaditaan kyllä normaalia vakavampi ja selkeämpi rike.
Lätkässä monesti sama, kierii jäässä ja sitten pyörittääkin 5min ylivoimaa.Täällä on kyllä harvinaisen vähän itse jalkapalloa pelanneita. Joo, filmaahan nuo aika paljon, mutta kyllä nuo potkut oikeasti koskee aina hetken, kun tullaan tuolla tasolla ja nappiksilla jalkaan. Kipu kyllä häviää, niin miksi ei voisi sen jälkeen sitten normaalisti olla?
Ehkä tuolla tasolla puolustajan pitäisi pystyä olettamaan että Harry Kane melko varmasti ainakin yrittää potkaista palloa rankkarialueella, eikä tulla holtittomasti napit edelle päälle. Saatan tosin olla väärässäkin.Jätetään se sattuminen tuosta pois. Eniten tökkii se, että omalla potkuliikkeellä sai pilkun.
\●/Kädet heiluu taas, kun sätkynukella.