Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 465 622
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

  • Espanja

    Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

    Ääniä: 62 32,8%

  • Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Täällä on kyllä harvinaisen vähän itse jalkapalloa pelanneita. Joo, filmaahan nuo aika paljon, mutta kyllä nuo potkut oikeasti koskee aina hetken, kun tullaan tuolla tasolla ja nappiksilla jalkaan. Kipu kyllä häviää, niin miksi ei voisi sen jälkeen sitten normaalisti olla?
Ilmeisesti kova hetkittäinen kipu ei voi mennä ohi, vaan pitäis ilmeisesti mennä heti vaihtoon puhaltelemaan ettei olisi filmaus.

Miettii vaikka sitä että lähtee ”ilmat pihalle” kyllähän se sattuu hitosti aluksi, mutta kyllä sitä hetken päästä pystyy taas pelaamaan.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä on kyllä harvinaisen vähän itse jalkapalloa pelanneita. Joo, filmaahan nuo aika paljon, mutta kyllä nuo potkut oikeasti koskee aina hetken, kun tullaan tuolla tasolla ja nappiksilla jalkaan. Kipu kyllä häviää, niin miksi ei voisi sen jälkeen sitten normaalisti olla?
Silloin joskus kauan sitten, kun itse potkupalloilin, oli perussääntönä se, ettei rikottu pelaaja itse koskaan ammu pilkkua.
 

redpecka

Jäsen
Täällä on kyllä harvinaisen vähän itse jalkapalloa pelanneita. Joo, filmaahan nuo aika paljon, mutta kyllä nuo potkut oikeasti koskee aina hetken, kun tullaan tuolla tasolla ja nappiksilla jalkaan. Kipu kyllä häviää, niin miksi ei voisi sen jälkeen sitten normaalisti olla?
Lätkässä monesti sama, kierii jäässä ja sitten pyörittääkin 5min ylivoimaa.

Kipu tulee mut kipu menee.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Jätetään se sattuminen tuosta pois. Eniten tökkii se, että omalla potkuliikkeellä sai pilkun.
Ehkä tuolla tasolla puolustajan pitäisi pystyä olettamaan että Harry Kane melko varmasti ainakin yrittää potkaista palloa rankkarialueella, eikä tulla holtittomasti napit edelle päälle. Saatan tosin olla väärässäkin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Foden on ainakin herännyt tähän peliin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Miksei Englanti ole pelannut koko kisoja näin? Vai johtuuko tämä Hollannista, koska tämä Koemanin joukkue ei kyllä ole itselleni vielä oikein avautunut, kaikki pelit kuitenkin tullut katsottua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös