Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 511 028
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

  • Espanja

    Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

    Ääniä: 62 32,8%

  • Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Berliinin olympiastadion lienee kenties yksittäisistä yhä käytössä olevista stadioneista se legendaarisin. Synkkä natsihistoria on jo pysyy, mutta stadionilla nähty mm. Usain Boltin edelleen voimassaoleva miesten 100 metrin maailmanennätys, 2006 mm-finaali jne.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kahdesti on pelattu EM-kisat aiemmin 24 joukkueella. Vain kerran on lohkokolmonen päässyt välieriin, Portugali 2016 jolloin voitti mestaruuden. Saapa nähdä onko Alankomaat nyt toinen joka kykenee tähän, että menee välieriin lohkokolmosena. Ennakkosuosikkina se lähtee tähän otteluun.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikkakin kyllä se ensimmäisen vetäjän merkitys on kuitenkin yleisesti ottaen suurin: Näin on nimittäin jopa tutkittu, ja siksi ensimmäiset ovatkin yleensä parhaita. Mbappe on Ranskalla, Ronaldo Portugalilla, Messi Argentiinalla jne.

Kane myös normaalisti Englannilla jos on kentällä.
Perkele ettei minulle olla aiemmin kerrottu! Minä olen aina säästänyt parhaan rankkarinvetäjän kuudenneksi!
 

Liitteet

  • IMG_7351.jpeg
    IMG_7351.jpeg
    256,3 KB · kertaa luettu: 21

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Berliinin olympiastadion lienee kenties yksittäisistä yhä käytössä olevista stadioneista se legendaarisin. Synkkä natsihistoria on jo pysyy, mutta stadionilla nähty mm. Usain Boltin edelleen voimassaoleva miesten 100 metrin maailmanennätys, 2006 mm-finaali jne.
Suomalaisten kolmoisvoitto olympialaisten 10 000 metrin juoksussa. @Yön Kärppä muistanee radioselostulsen kun Murakoso jäi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paljon oli arvovaltaista porukkaa Turkin aitiossa!
Olikohan Putin jossain takarivissä, semmonen benzyskowitz-kulmakarva-rilli-viiksi -naamari päässä?

Jonnet ei kuitenkaan Groucho Marxia muista.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Berliinin olympiastadion lienee kenties yksittäisistä yhä käytössä olevista stadioneista se legendaarisin. Synkkä natsihistoria on jo pysyy, mutta stadionilla nähty mm. Usain Boltin edelleen voimassaoleva miesten 100 metrin maailmanennätys, 2006 mm-finaali jne.

Olis ollu lokakuussa sauma käydä ku oltiin lätkää katsomassa. No ei käyty. Taidettiin mennä kaljalle
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Uskoisin että ottelun paras pelaaja on sen näkyvin pelaaja tai joka tekee parhaat tehot/maalin ohhoh studio samaa mieltä.
Suorastaan loistavaa analyysiä, enpä olisi ikinä kyennyt itse moiseen.

ChatGPT:tä voisi kokeilla seuraavissa kisoissa studiossa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuudes ei ole niin tärkeä, mutta sitä ennen viides on todella tärkeä. Siksi esimerkiksi Ronaldo onkin ollut Real Madridissa juurikin viides ampuja. Kuudenteen tarvitaan harvemmin edes mennä.
Eikä, ihan tosi?
 

Liitteet

  • IMG_7351.jpeg
    IMG_7351.jpeg
    256,3 KB · kertaa luettu: 26

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Perkele ettei minulle olla aiemmin kerrottu! Minä olen aina säästänyt parhaan rankkarinvetäjän kuudenneksi!
Oliko tämä Jokereiden kannattajayhdistyksen kesäpäivillä tämä rankkarikisa, jossa kuudes vetäjä oli ratkaiseva?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oliko tämä Jokereiden kannattajayhdistyksen kesäpäivillä tämä rankkarikisa, jossa kuudes vetäjä oli ratkaiseva?
Raportoitu, ignoroitu, lainattu ja tykätty.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuudes ei ole niin tärkeä, mutta sitä ennen viides on todella tärkeä. Siksi esimerkiksi Ronaldo onkin ollut Real Madridissa juurikin viides ampuja. Kuudenteen tarvitaan harvemmin edes mennä.
Jossain kisoissa Ronaldo oli Portugalin 5. ampuja, mutta kisa loppui jo 4. parin jälkeen. Portugali hävisi rankkarit. Eli varmaan parempi käyttää ekana kuin säästää viidenneksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös