Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Hienosti van Dijk tunnistaa tilanteen ja ottaa nousun Turkin boksiin, keskitys jää kuitenkin tulematta. Juuri noita nykyfutassa pitääkin tulla eli tilanteen tunnistamisia.
Mun pitääkin oitis rientää jonnekin kertomaan että pahastun aina kun näen sen Jaromir Jagr -faniporukan jossain lätkäpelissä. Se loukkaa minua syvästi, koska.. no se nyt vaan loukkaa, ja vielä enemmän loukkaa jos kysellään että miksi.Ne sanoi lehtihaastattelussa etteivät enää ole kun saivat black facesta niin paljon paskaa niskaa ja ymmärsivät nyt, että sellainen voi loukata ihmisiä.
Jännä kun toisessa lehtihaastattelussa Gullit puolestaan sanoi, että se oli hauska juttu eikä hän pahastunut.
Olen muuten kaukaista sukua Klaus Flemingille.Hollannin- ja flaaminkieliset nimet ovat kyllä parhaita. Mukavan aktiivisesti Hollanti pelaa.
Mitä paikkaa pelaa?Olen muuten kaukaista sukua Klaus Flemingille.
Minä olen kerran nähnyt Jari Litmasen telkkarissa.Olen muuten kaukaista sukua Klaus Flemingille.
Klaus Flamingille sukua oleminen se vasta jotain olisikin.Olen muuten kaukaista sukua Klaus Flemingille.
Tuli tästä mieleen, että olipa hienoja juttuja Litmasen Ajax-pelit TV:ssä aikoinaan. Nykyisin ei huippuottelussa suomalaisia ilmaistelevisiossa näy.Minä olen kerran nähnyt Jari Litmasen telkkarissa.
Minusta Hollanti ei ole Hollanti ilman hollantilaisia. Oranssi paita taas voi olla oranssi paita ilman hollantilaisiakin.Hollanti ei ole Hollanti ilman oranssia paitaa
Kun on saanut jalkapallo-oppinsa Tehtaankentällä niin vähempää ei voi odottaaSiinä missä mielestäni Gakpo on ollut paras pelaaja kisoissa so far, on ollut AC Milanin keskikenttämies Tijjani Reijnders yksi aliarvostetuimmista pelaajista. Nytkin huikea katko ja ollut loistava, eteenkin Romaniaa vastaan!
On kyllä hienoa liveseurantaa. Ei jeesus oikeasti.Tuli tästä mieleen, että olipa hienoja juttuja Litmasen Ajax-pelit TV:ssä aikoinaan. Nykyisin ei huippuottelussa suomalaisia ilmaistelevisiossa näy.
Miksi Ronaldo oli sitten eka ampuja 11/12 kaudella Bayernia vastaan? Ronaldon aikana näyttäis olleen kaksi kertaa rankut Realissa.Se oli juurikin EM-välierä Espanjaa vastaan 2012, josta olen jo puhunut tässä ketjussa. Tämän jälkeen 2016 Puolaa vastaan sekä näissä kisoissa oli ensimmäinen ampuja. Real Madridissa kuitenkin säilyi viidentenä.
Liveseurantaa se on, olipa viive 30 sekuntia tai 30 vuotta. Ei nyt nipoteta pienistä.On kyllä hienoa liveseurantaa. Ei jeesus oikeasti.
Olen muuten kaukaista sukua Klaus Flemingille.
Tiedän, vähän saadaan kyllä peiliin katsoa siitä, että se tuossa on.On muuten ärsyttävän pitkä tuo ketjunootti kelata läpi aina.
Hollanti ollut aina yksi suosikeista. Viihdyttävän oloinen alku tässä pelissä ollut.
En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.On kyllä hienoa liveseurantaa. Ei jeesus oikeasti.
Montako pelii oot pelannu?? Ootko koskaan pelannu??En lähtisi hirveästi huutelemaan jos mulla on jo tässä ketjussa yli puolet sun viesteistä 19 vuodessa.
Victor Fleming ohjasi Tuulen viemän ja Ihmemaa Ozin. Aikaansaapaa veljessarjaa ne Flemingit.Ian Fleming loi muuten James Bondin