Mainos

Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 526 119
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hienosti van Dijk tunnistaa tilanteen ja ottaa nousun Turkin boksiin, keskitys jää kuitenkin tulematta. Juuri noita nykyfutassa pitääkin tulla eli tilanteen tunnistamisia.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ne sanoi lehtihaastattelussa etteivät enää ole kun saivat black facesta niin paljon paskaa niskaa ja ymmärsivät nyt, että sellainen voi loukata ihmisiä.

Jännä kun toisessa lehtihaastattelussa Gullit puolestaan sanoi, että se oli hauska juttu eikä hän pahastunut.
Mun pitääkin oitis rientää jonnekin kertomaan että pahastun aina kun näen sen Jaromir Jagr -faniporukan jossain lätkäpelissä. Se loukkaa minua syvästi, koska.. no se nyt vaan loukkaa, ja vielä enemmän loukkaa jos kysellään että miksi.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siinä missä mielestäni Gakpo on ollut paras pelaaja kisoissa so far, on ollut AC Milanin keskikenttämies Tijjani Reijnders yksi aliarvostetuimmista pelaajista. Nytkin huikea katko ja ollut loistava, eteenkin Romaniaa vastaan!

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen muuten kaukaista sukua Klaus Flemingille.
Minä olen kerran nähnyt Jari Litmasen telkkarissa.

Veikkaan, että tässä pelissä tulee vielä joku ylilyönti. En tiiä, jotenkin on semmonen omituinen taustakiehunta tässä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hollanti ei ole Hollanti ilman oranssia paitaa
Minusta Hollanti ei ole Hollanti ilman hollantilaisia. Oranssi paita taas voi olla oranssi paita ilman hollantilaisiakin.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Siinä missä mielestäni Gakpo on ollut paras pelaaja kisoissa so far, on ollut AC Milanin keskikenttämies Tijjani Reijnders yksi aliarvostetuimmista pelaajista. Nytkin huikea katko ja ollut loistava, eteenkin Romaniaa vastaan!
Kun on saanut jalkapallo-oppinsa Tehtaankentällä niin vähempää ei voi odottaa

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Se oli juurikin EM-välierä Espanjaa vastaan 2012, josta olen jo puhunut tässä ketjussa. Tämän jälkeen 2016 Puolaa vastaan sekä näissä kisoissa oli ensimmäinen ampuja. Real Madridissa kuitenkin säilyi viidentenä.
Miksi Ronaldo oli sitten eka ampuja 11/12 kaudella Bayernia vastaan? Ronaldon aikana näyttäis olleen kaksi kertaa rankut Realissa.

Alejandro

Jäsen
Laitoin eilen viestiä parin vuoden tauon jälkeen portugalilaiselle vaihtarikaverilleni, että tilasin ison kasan CR7-boksereita. Kerroin että maailman parhaimman jalkapalloilijan nimikkobokserit ovat niin ikää maailman parhaat. Sain tänään kiitokset kannustamisestani, vaikka se ei nyt riittänytkään.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On muuten ärsyttävän pitkä tuo ketjunootti kelata läpi aina.

Hollanti ollut aina yksi suosikeista. Viihdyttävän oloinen alku tässä pelissä ollut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy