Mitä turhia? Rankkareilla mestaruuteen.Foden viis peliä kisoissa. 0+0 ja yksi hyvä paikka luotu. Jotain tarttis tehdä.
Ja rankkareilla finaalista voitto. Nämä ovat Englannin kisat, ihan vakavasti.Parempi voitti, ei kahta sanaa. Englannin rankkaripeikko karisi kun Sommer antoi pari helppoa heti alkuun ja siitä hyvä fiilis Englannille päälle.
Englanti kyllä melkoisen helpolla otteluohjelmalla päässyt neljän joukkoon, eikä seuraavastakaan otteluparistakaan kyllä löydy heidän kaatajaa, eli finaali odottaa.
Itse kutsuin häntä jo alkulohkossa kisojen suurimmaksi flopiksi, vaikka hänen joukkueensa pärjääkin hyvin!Foden viis peliä kisoissa. 0+0 ja yksi hyvä paikka luotu. Jotain tarttis tehdä.
Tuo on kyllä aivan uskomaton tilasto välieräjoukkueelta.Ranskalla ei ole yhtään pelitilannemaalia tehtynä koko kisoissa. Saamattomia ovat, potentiaalia kuitenkin on Mbappesta alkaen.
Uusi kampaus ratkaisupeleihin? Toimi brassi-Ronaldolla aikoinaan.Foden viis peliä kisoissa. 0+0 ja yksi hyvä paikka luotu. Jotain tarttis tehdä.
Uusi kampaus ratkaisupeleihin? Toimi brassi-Ronaldolla aikoinaan.
Hihii, Gullit ja Persie.Ranska, Espanja ja Englanti eivät ole millään tavalla yllätyksiä välierissä. Sen sijaan Alankomaat olisi lievä yllätys ja Turkki suuri yllätys.
Itse olen Alankomaiden kannalla. Huikeita pelaajia ollut heillä vuosien varrella: Cruyff, van Basten, Gullit, Bergkamp, Neeskens, Rijkaard, Robben, van Persie, van der Sar jne.
Olen todistanut että Suomi voittaa Euroviisut ja Englannin voittavat pilkuilla. Mitä seuraavaksi ?
Eikös se Southgate höpissyt että rankkareita harjoiteltu urakalla?Englannin historian tuntien on melko outoa, että he pelaavat siten, että oikein haluavat päästä rankkukisoihin.
Kuudentena vetäjänä kun epäonnistuu niin sekin muokkaa rankkarikilpailua ihan valtavasti. Nimimerkillä kokemusta on.Jälkikäteen helppo jossitella mutta.
Miksi Manuel Akanji oli ensimmäinen ampuja? Jos ensimmäinen epäonnistuu tuossa kohdassa, niin se muokkaa rankkarikilpailua ihan valtavasti. Akanjin epäonnistumisen jälkeen jokaisen Englannin ampujan paine pieneni selkeästi!
Legendaarinen lähtöjärjestys Salo Panis Takagi.Hihii, Gullit ja Persie.
Missähän jätkät on, mä oon täällä loundgessa jo venaamassa kotilentoa.Foden viis peliä kisoissa. 0+0 ja yksi hyvä paikka luotu. Jotain tarttis tehdä.
2048.Täähän on varma. Kysymys on vaan milloin.
Vaikkakin kyllä se ensimmäisen vetäjän merkitys on kuitenkin yleisesti ottaen suurin: Näin on nimittäin jopa tutkittu, ja siksi ensimmäiset ovatkin yleensä parhaita. Mbappe on Ranskalla, Ronaldo Portugalilla, Messi Argentiinalla jne.Kuudentena vetäjänä kun epäonnistuu niin sekin muokkaa rankkarikilpailua ihan valtavasti. Nimimerkillä kokemusta on.