Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 511 028
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

  • Espanja

    Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

    Ääniä: 62 32,8%

  • Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotain positiivista Southgatesta, niin Hyvää reagointia ottaa rankkarispesialistit kentälle vaihdosta. Vaikka muuten tuntuu edelleen, että piippuun jää joukkueen potentiaali ja silti välierissä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Foden viis peliä kisoissa. 0+0 ja yksi hyvä paikka luotu. Jotain tarttis tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Parempi voitti, ei kahta sanaa. Englannin rankkaripeikko karisi kun Sommer antoi pari helppoa heti alkuun ja siitä hyvä fiilis Englannille päälle.
Englanti kyllä melkoisen helpolla otteluohjelmalla päässyt neljän joukkoon, eikä seuraavastakaan otteluparistakaan kyllä löydy heidän kaatajaa, eli finaali odottaa.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ranska, Espanja ja Englanti eivät ole millään tavalla yllätyksiä välierissä. Sen sijaan Alankomaat olisi lievä yllätys ja Turkki suuri yllätys.

Itse olen Alankomaiden kannalla. Huikeita pelaajia ollut heillä vuosien varrella: Cruyff, van Basten, Gullit, Bergkamp, Neeskens, Rijkaard, Robben, van Persie, van der Sar jne.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Parempi voitti, ei kahta sanaa. Englannin rankkaripeikko karisi kun Sommer antoi pari helppoa heti alkuun ja siitä hyvä fiilis Englannille päälle.
Englanti kyllä melkoisen helpolla otteluohjelmalla päässyt neljän joukkoon, eikä seuraavastakaan otteluparistakaan kyllä löydy heidän kaatajaa, eli finaali odottaa.
Ja rankkareilla finaalista voitto. Nämä ovat Englannin kisat, ihan vakavasti.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ranskalla ei ole yhtään pelitilannemaalia tehtynä koko kisoissa. Saamattomia ovat, potentiaalia kuitenkin on Mbappesta alkaen.
Tuo on kyllä aivan uskomaton tilasto välieräjoukkueelta.

Tokihan Italian jääkiekkomaajoukkue pelasi 2019 5,5 ottelua maaleitta -> säilyi A-sarjassa.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suosittelen erittäin suuresti katsomaan Turkin nuoren jonnen Arda Gulerin otteita. Voi pojat kuinka mahtavaa peliä on pelannut tässä turnauksessa so far. Jo tuossa iässä on Turkin paras pelaaja.

EDIT: Jaahas, ja näemmä nyt juuri arvostamani Antti Pohja puhuukin hänestä!
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ranska, Espanja ja Englanti eivät ole millään tavalla yllätyksiä välierissä. Sen sijaan Alankomaat olisi lievä yllätys ja Turkki suuri yllätys.

Itse olen Alankomaiden kannalla. Huikeita pelaajia ollut heillä vuosien varrella: Cruyff, van Basten, Gullit, Bergkamp, Neeskens, Rijkaard, Robben, van Persie, van der Sar jne.
Hihii, Gullit ja Persie.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jälkikäteen helppo jossitella mutta.

Miksi Manuel Akanji oli ensimmäinen ampuja? Jos ensimmäinen epäonnistuu tuossa kohdassa, niin se muokkaa rankkarikilpailua ihan valtavasti. Akanjin epäonnistumisen jälkeen jokaisen Englannin ampujan paine pieneni selkeästi!
Kuudentena vetäjänä kun epäonnistuu niin sekin muokkaa rankkarikilpailua ihan valtavasti. Nimimerkillä kokemusta on.
 

Liitteet

  • IMG_7350.jpeg
    IMG_7350.jpeg
    661,3 KB · kertaa luettu: 26

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Foden viis peliä kisoissa. 0+0 ja yksi hyvä paikka luotu. Jotain tarttis tehdä.
Missähän jätkät on, mä oon täällä loundgessa jo venaamassa kotilentoa.
 

Liitteet

  • IMG_7352.jpeg
    IMG_7352.jpeg
    431,3 KB · kertaa luettu: 23

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuudentena vetäjänä kun epäonnistuu niin sekin muokkaa rankkarikilpailua ihan valtavasti. Nimimerkillä kokemusta on.
Vaikkakin kyllä se ensimmäisen vetäjän merkitys on kuitenkin yleisesti ottaen suurin: Näin on nimittäin jopa tutkittu, ja siksi ensimmäiset ovatkin yleensä parhaita. Mbappe on Ranskalla, Ronaldo Portugalilla, Messi Argentiinalla jne.

Kane myös normaalisti Englannilla jos on kentällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös