Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 121 572
  • 5 822

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Albania kaatuu kyllä saappaat jalassa, Italia taas aika uninen. Vois lähtä nukkuun.
Tää on ihan hyvä iltasatu. Luulen että albaanit kyllä tasottaa vielä, sit varmaan tulee havahduttua hereille kun selostaja ja Halsti huutavat.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lähellä oli tasoitus. Tuleeko vielä toista paikkaa, en tiiä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Nää on nyt sit varmaan sen naisen edesottamuksia? En halua tietää miten ne paskat sinne jatkoille ilmestyy, ja miksi ne pitäisi vielä kerätä sieltä mukaansa johonkin Lidlin muovikassiin, kai täällä on joku diili tehty nimimerkkien kesken. Kaikenlaista tavaraahan sitä netissä myydään ja ostetaan, en minä ihan kaikkea ymmärrä mutta ei mun pidäkään.
Sitä paskaa voi heitellä Lappeenrannassa sitten kentälle, varsinkin jos paskonut koira on ollut sairas.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miten vittu noita kentälle juoksijoita aina riittää
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Miten tämä liittyy Jalkapallon EM-kisoihin? Urheilumiehenä sitä toivoisi, että jalkapalloa tuotaisiin esille Suomessa enemmän. Tällainen ei tuo esille jalkapalloa.
Ei mitenkään. Olisit mennyt sinne treffeille vaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitä paskaa voi heitellä Lappeenrannassa sitten kentälle, varsinkin jos paskonut koira on ollut sairas.
Tää on taas näitä juttuja että voihan heroiiniakin piikittää, mutta onko siinä mitään järkeä.
 

Barney

Jäsen
Italian pelissäkin kolme maalia ensimmäisellä puoliajalla. Jalkapallo on pilalla.
Vedän sanani takas. Italialla klassinen "bussi parkkiin ja pallo vittuun" -taktiikka. Albaniaa vastaan. Arvokisafutista parhaimmillaan. Sean Dyche on tällä hetkellä tyytyväinen jossain päin Liverpoolia.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kovasti heiluu kädet vaikka ihan selviä rikkeitä itse tekee.
 
Maailmassa on pelattu aika monta jalkapallo-ottelua, ja edelleen on erimielisyyttä kuinka kauan peliaikaa on.

Jukolan joutsenten ulvonta voittaa yleisön kohinan.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Meinasin jo kirjoittaa, että perinteinen italialainen uninen bussi yhden maalin johdossa yleensä riittää, vaan tulihan sieltä vielä paikat Albanialle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös