No jos joka matsissa pistää ekaan puoleen minuuttiin pallon maaliin niin miksei.Sen sanon et Albania pistää muutki tiukille lohkossa.
Mitä vittua tuo on Saksan suurin stadikka? Paljonko sinne Aatun halliin mahtuu, vai eikö sitä lasketa futisstadioniksi?
Toivottavasti jatkaa samaan malliin!No jos joka matsissa pistää ekaan puoleen minuuttiin pallon maaliin niin miksei.
Pitäisköhän sun rajoittaa vähän näin myöhään valvomista kun menee ihan kiukutteluksi nämä sun itsesikin kanssa käydyt keskustelut.Noniin ja Italia voittaakin pelin. Oli siinä Albanialla aikaa hakea tasoitusta, mutta munaton ja paskallinen touhu pilasi Albanian saumat. Aivan järkyttävän PASKA JA SURKEA päävalmentaja Albanialla!!
Epäilen vahvasti. 90min peli oli kuitenkin Italian hallussa. Pari satunaista paikkaa lopulta siunaantui.Toivottavasti jatkaa samaan malliin!
Asiallinen kritisointi kuuluu urheiluun, olisi typerää väittää toista.Pitäisköhän sun rajoittaa vähän näin myöhään valvomista kun menee ihan kiukutteluksi nämä sun itsesikin kanssa käydyt keskustelut.
Siinä vaiheessa kun maaleja piti saada niin lauottiin kaukaa, läheltä, keskityksiä jne. ja se oli murhaavaa.Albania positiivinen yllätys. Italian hyökkäyspelaaminen taas ei vakuuta. Saksa ja Espanja selvästi edellä.
Juurihan tämä alkoi?Kyllä tää päivä oli mun osalta tässä.
Eittämättä klo 23:59 kuluvaa päivää meillä muillakin.Kyllä tää päivä oli mun osalta tässä.
Espanja taitaa olla nähdyn perusteella suosikki voittamaan tämä lohko?
Azzurri teki tyypilliseen tapaan vain tarvittavan. Peli täydellisesti hallussa, joskin toki Albania muutamalla pistolla pääsi uhkaamaan Italian haparoivia toppareita.
Tästä pelistä käteen jäi yllättävän tasapainoisen oloinen kollektiivi, tosin vastus ei päätä huimannut. Silti hyvä esitys. Turnaus on lyhyt aikaikkuna ja palautumisaikaa ei paljoa ole, joten fiksua säästellä silloin, kun se mahdollista on. Albanialla ei minkäänlaisella taktiikalla olisi ollut edellytyksiä haastaa Italiaa. Tiukka prässi olisi käytännössä lähinnä avannut tiloja omiin, ja pelissä muutama korkean prässin yritys päättyikin Italian nopeaan vastahyökkäykseen.
Sitä ei muuten kirjoiteta "lisä-ajalla" vaan "lisäajalla".Miksi, oi miksi Albania prässää vasta LISÄ-AJALLA?!?! Hiton tyhmä päävalmentaja heillä...
Perustele minulle miksi näin.Sitä ei muuten kirjoiteta "lisä-ajalla" vaan "lisäajalla".
Se on selvää kaikille peruskoulun käyneille.Perustele minulle miksi näin.
Hyväksyn perustelun.Se on selvää kaikille peruskoulun käyneille.
Kuulostaa joltakin vassaripaskaltaSe on selvää kaikille peruskoulun käyneille.
Perustele minulle miksi näin.