Hyväksyn perustelun.Se on selvää kaikille peruskoulun käyneille.
Ketjun aiheeseen, hyvä että jonkinlainen jännitys säilyi loppuun saakka.
Hyväksyn perustelun.Se on selvää kaikille peruskoulun käyneille.
Kuulostaa joltakin vassaripaskaltaSe on selvää kaikille peruskoulun käyneille.
Perustele minulle miksi näin.
Kun on jo valmiiksi tarpeeksi fiksu, ei kouluja tarvitse edes käydä.Kuulostaa joltakin vassaripaskalta
Rakkaus EM-kisoja kohtaan.Lopuksi filosofinen kysymys: Rakkaus vai EM-kisat?
Italia teki sen mitä sen piti tehdä. Kliininen voitto, vaikka sen yhden oudon äititatuointi kaulassa kyllä häiritsi silmää. Mitä vikaa on moottorisaha- tai ammuttu hirvi- tatuoinnessa?
Albania pelasi hyvin, vaikka itse saanut kiinni että miksi. Kaaosfutista tai hyvin organisoitua peliä? Kroatia voipi olla vaikeuksissa tämän maan kanssa.
Lopuksi filosofinen kysymys: Rakkaus vai EM-kisat?
Hyvä korjaus, pitänee olla tarkempi täällä.Sitä ei muuten kirjoiteta "lisä-ajalla" vaan "lisäajalla".
Tosiaan, viivaa käytetään vain jos on sama vokaali, nyt ei ollut. Laitetaan EM-kisojen piikkiin. ;)Hyvä korjaus, pitänee olla tarkempi täällä.
Vieläkin odotan vastausta tähän @FASlapsiAsiallinen kritisointi kuuluu urheiluun, olisi typerää väittää toista.
Tosin, perustele jos olet toista mieltä. Ole hyvä, estraadi on sinun!
Eli miksi asiallinen kritisointi ei kuuluisi urheiluun, perustele.
Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.
Noh, tuolla foorumilla tunnetusti onkin se yhteiskunnan viemäristö
Se on siinä, Unkari on paska.
Suunnistus on turha ja paska laji. Koulussakin aina satoi vettä, kun oli suunnistusta.
Aivan järkyttävän PASKA JA SURKEA päävalmentaja Albanialla!!
Siis mikä oli tämän viestin pointti? Perustele, kiitos.
Eikö se ole ihan perusjuttu, että perustellaan oma väite? En minä ainakaan väitä omiani täällä. Kun sanon, että Albania prässää huonosti, niin olen valmis myös perustelemaan sen.Se että sä kuulostat kiukkuiselta teiniltä. Silleen yleisesti ihmiset eivät jaksa jankata toisen kanssa jos keskustelun taso on ”perustele, kiitos” koko ajan. Kuten en minäkään.
Noin kovalle ja jatkuvalle pätemisen tarpeelle, luulisi olevan hyödyllisempiä ja merkityksellisempiäkin alustoja kuin Jatkoajan keskustelupalsta.Eikö se ole ihan perusjuttu, että perustellaan oma väite? En minä ainakaan väitä omiani täällä. Kun sanon, että Albania prässää huonosti, niin olen valmis myös perustelemaan sen.
Kiitokset hyvästä viestistä. En pyri ärsyttämään ketään tai pätemään. Haluaisin, että urheilu ja sen hienous olisi keskiössä, en minä tai raskas keskustelu.Noin kovalle ja jatkuvalle pätemisen tarpeelle, luulisi olevan hyödyllisempiä ja merkityksellisempiäkin alustoja kuin Jatkoajan keskustelupalsta.
Siis ihan ystävällisesti, tyylisi keskustella on muodostumassa (tai muodostunut jo) hivenen raskaaksi. Mitä luulet saavuttavasi sillä että "voitat" väittelyn jotain anonyymiä nimimerkkiä vastaan täällä?
Ei näiden liveseurantaketjujen kuitenkaan ole tarkoituskaan mitään haudanvakavia olla. Eihän täällä viihtyisi muuten kukaan.
No tämä on hieno kuulla ihan vilpittömästi jos näin. Nämä ketjut ovat ihan hauskaa oheisviihdettä itse pelien seuraamisen lomassa, on ollut jo vuosikausia silloin kun ei muuta satu samaan aikaan olemaan. Arvokisat ovat aina hienoa aikaa joten sitä haluan minäkin että ne olisivat keskiössä eikä joku muu.Kiitokset hyvästä viestistä. En pyri ärsyttämään ketään tai pätemään. Haluaisin, että urheilu ja sen hienous olisi keskiössä, en minä tai raskas keskustelu.
Siis ketä vittu kattelee jotain metikössä juoskentelua kartan kanssa kun samaan aikaan tulee EM-jalkapalloa. Suunnistus on turha ja paska laji. Koulussakin aina satoi vettä, kun oli suunnistusta.
Mikä tuossa ylemmässä viestissä on asiallista perustelua?Eli miksi asiallinen kritisointi ei kuuluisi urheiluun, perustele.
Kisoihin kadonnuttaKipu kuolee kierimällä
Mistäs tuon keksit, että lädit tällä tasolla on korttiherkkiä? Ei täällä nyt mitään divarijyriä ole!!Englannin ottelusta sen verran, että suurin mielenkiinto ainakin itselläni kohdistuu siihen, että missä vaiheessa ensimmäinen englantilainen pelaaja saa keltaisen kortin sekä se, kuinka monta englantilaista ylipäänsä saa keltaisen tai jopa punaisen. Luonnollisesti olen täysin Serbian puolella tässä ottelussa ja toivonkin mahdollisimman viheliäistä ja tuskaista tappiota englantilaisille.