Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 127 931
  • 6 065

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Perustele minulle miksi näin.

Yhdysmerkkiä käytetään:

★ yhdyssanan alkuosan päättyessä samaan vokaaliin, jolla jälkiosa alkaa, esimerkiksi opinto-opas.

★ yhdyssanoissa, jossa osana on erisnimi, esimerkiksi Tiina-täti.

★ kun samaa yhdysosaa ei haluta toistaa, korvataan se yhdysmerkillä, esimerkiksi lähi-, ensi- ja sairaanhoitaja.

★ kun yhdyssanan osana on numero, kirjain, merkki tai lyhenne, esimerkiksi pk-seutu.


Albaania olisi kyllä saanut tasoittaa tuossa lopussa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Italia teki sen mitä sen piti tehdä. Kliininen voitto, vaikka sen yhden oudon äititatuointi kaulassa kyllä häiritsi silmää. Mitä vikaa on moottorisaha- tai ammuttu hirvi- tatuoinnessa?

Albania pelasi hyvin, vaikka itse saanut kiinni että miksi. Kaaosfutista tai hyvin organisoitua peliä? Kroatia voipi olla vaikeuksissa tämän maan kanssa.

Lopuksi filosofinen kysymys: Rakkaus vai EM-kisat?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Italia teki sen mitä sen piti tehdä. Kliininen voitto, vaikka sen yhden oudon äititatuointi kaulassa kyllä häiritsi silmää. Mitä vikaa on moottorisaha- tai ammuttu hirvi- tatuoinnessa?

Albania pelasi hyvin, vaikka itse saanut kiinni että miksi. Kaaosfutista tai hyvin organisoitua peliä? Kroatia voipi olla vaikeuksissa tämän maan kanssa.

Lopuksi filosofinen kysymys: Rakkaus vai EM-kisat?

Italia tosiaan teki sen mitä tarvitsi, vaikka alku oli katastrofaalinen... Täysin käsittämätön "kämmi" Demarcolta josta kolisi omissa.

Tälläisessä hektisessä ja lyhyessä turnauksessa 1 maali tai esim. menetety 2 pistettä voivat olla kohtalokkaat...
Esim. Kroatia voi olla vaikeuksissa vielä, kun se rankkari hylättiin liian aktiivisen "Pertsisin" tjsp kanssa kun ryntäsi 16 sisään liian aikaisin ja syötti sen "maalin"...

En sääntöjä sen paremmin tiedä, että jos hän ei olisi antanut ratkaisevaa syöttöä, olisiko maali
a) hyväksytty
b) hylätty
c) pilkku uusittu

Filosoftiseen kysynykseen... Viittaat selkeästi @Yön Kärppä henkilöön...

Rakkautta on myös se, että antaa toisen katsoa EM-kisoja. Ne ovat vain 4 vuoden välein. Rakkaus voi olla ikuista. Ja tarvittaessa sitä saa rahalla?
Saako EM-kisoja rahalla
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Eli miksi asiallinen kritisointi ei kuuluisi urheiluun, perustele.

OK.

Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.

Noh, tuolla foorumilla tunnetusti onkin se yhteiskunnan viemäristö

Se on siinä, Unkari on paska.

Suunnistus on turha ja paska laji. Koulussakin aina satoi vettä, kun oli suunnistusta.

Aivan järkyttävän PASKA JA SURKEA päävalmentaja Albanialla!!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Siis mikä oli tämän viestin pointti? Perustele, kiitos.

Se että sä kuulostat kiukkuiselta teiniltä. Silleen yleisesti ihmiset eivät jaksa jankata toisen kanssa jos keskustelun taso on ”perustele, kiitos” koko ajan. Kuten en minäkään.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se että sä kuulostat kiukkuiselta teiniltä. Silleen yleisesti ihmiset eivät jaksa jankata toisen kanssa jos keskustelun taso on ”perustele, kiitos” koko ajan. Kuten en minäkään.
Eikö se ole ihan perusjuttu, että perustellaan oma väite? En minä ainakaan väitä omiani täällä. Kun sanon, että Albania prässää huonosti, niin olen valmis myös perustelemaan sen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Eikö se ole ihan perusjuttu, että perustellaan oma väite? En minä ainakaan väitä omiani täällä. Kun sanon, että Albania prässää huonosti, niin olen valmis myös perustelemaan sen.
Noin kovalle ja jatkuvalle pätemisen tarpeelle, luulisi olevan hyödyllisempiä ja merkityksellisempiäkin alustoja kuin Jatkoajan keskustelupalsta.

Siis ihan ystävällisesti, tyylisi keskustella on muodostumassa (tai muodostunut jo) hivenen raskaaksi. Mitä luulet saavuttavasi sillä että "voitat" väittelyn jotain anonyymiä nimimerkkiä vastaan täällä?

Ei näiden liveseurantaketjujen kuitenkaan ole tarkoituskaan mitään haudanvakavia olla. Eihän täällä viihtyisi muuten kukaan.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noin kovalle ja jatkuvalle pätemisen tarpeelle, luulisi olevan hyödyllisempiä ja merkityksellisempiäkin alustoja kuin Jatkoajan keskustelupalsta.

Siis ihan ystävällisesti, tyylisi keskustella on muodostumassa (tai muodostunut jo) hivenen raskaaksi. Mitä luulet saavuttavasi sillä että "voitat" väittelyn jotain anonyymiä nimimerkkiä vastaan täällä?

Ei näiden liveseurantaketjujen kuitenkaan ole tarkoituskaan mitään haudanvakavia olla. Eihän täällä viihtyisi muuten kukaan.
Kiitokset hyvästä viestistä. En pyri ärsyttämään ketään tai pätemään. Haluaisin, että urheilu ja sen hienous olisi keskiössä, en minä tai raskas keskustelu.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kiitokset hyvästä viestistä. En pyri ärsyttämään ketään tai pätemään. Haluaisin, että urheilu ja sen hienous olisi keskiössä, en minä tai raskas keskustelu.
No tämä on hieno kuulla ihan vilpittömästi jos näin. Nämä ketjut ovat ihan hauskaa oheisviihdettä itse pelien seuraamisen lomassa, on ollut jo vuosikausia silloin kun ei muuta satu samaan aikaan olemaan. Arvokisat ovat aina hienoa aikaa joten sitä haluan minäkin että ne olisivat keskiössä eikä joku muu.

Ei jokaista väittelyä ole pakko viedä kuitenkaan loppuun saakka. Eikä näitä ylipäätään kannata ottaa liian vakavasti, tämä on vain virtuaalimaailmaa kuten varmaan suht välkkynä kaverina tiedätkin.
 
Viimeksi muokattu:

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis ketä vittu kattelee jotain metikössä juoskentelua kartan kanssa kun samaan aikaan tulee EM-jalkapalloa. Suunnistus on turha ja paska laji. Koulussakin aina satoi vettä, kun oli suunnistusta.

Eli miksi asiallinen kritisointi ei kuuluisi urheiluun, perustele.
Mikä tuossa ylemmässä viestissä on asiallista perustelua?

Annas kun minäkin yritän.

Suunnistus on mielestäsi paska laji. Minun mielestäni mielipiteesi on paskaa.

Täähän on helppoa!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
ARGUMENTOIKAA. Sen sijaan että tulee näitä väsyneitä.
 

MegaForce

Jäsen
Mielestäni liveseurantaketjuun ei haittaa, vaikka laittaisi tunnepitoisempaakin viestiä, jolloin argumenttien ei aina tarvitse mennä täysin maaliin, mutta kieltämättä toisen lajin mollaaminen tai jonkun huutaminen paskaksi on vähän raskasta luettavaa. Sitä paitsi Albania pelasi hyvin altavastaajana.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Seuraa raaka yleistys: Kyllähän se negatiivisuus kuuluu yleensä urheiluihmisillä sen ykköslajin piiriin, koska perimmäiset intohimot kohdistuu siihen. Sitten kun katsellaan jotain muuta lajia, niin kappas vaan, enää ei valitetakaan jokaisesta rikkeestä, saati tuomarin tekemisistä, ja seurannassa on toisinaan jopa jotain iloista luettavaa tunnepurkauksista huolimatta :)
 

Buster

Jäsen
Kipu kuolee kierimällä
Kisoihin kadonnutta
ei voi takaisin saada
rikottu kadotettu
pyörimään ympyrää

Luotettu ehkä liikaa
että tuomarin pilli vislaa
pois selvän rikkeen korjaa
keltaisen kortin kaivaa

Että pilalle saatiin
se mikä kauniiksi tarkoitettiin

Kipu kuolee kierimällä
lisäaika kuluttamalla
Miten kauan tässä kestää
et peli loppuun rientää

Kehen sattui ja kuinka paljon
Teatteriako tämä kaikki vain on
Kun on saavuttu siihen pisteeseen
ettei mikään ole varmaa

Tästä mielelläni kaadun
kun boksiin asti pääsin
Pakki jalkansa eteen laittaa
sitä kohti juoksen ja kaadun

Heittäydyn kuin se Neymar
joka myi rahasta sielunsa
Olen oppinut paljon siltä
kuinka kuolla kuin joutsenet

Voi niin röyhkeesti filmaa
kun itsellensä vakuuttaa

Kipu kuolee kierimällä
lisäaika kuluttamalla
Miten kauan tässä kestää
et peli loppuun rientää

Kehen sattui ja kuinka paljon
Teatteriako tämä kaikki vain on
Kun on saavuttu siihen pisteeseen
ettei mikään ole varmaa

Joku meistä on onneton
sarjavoittaja maineeton
pukukopissa lohduton
internetsissä meemi on

Nurmikolla moraaliton
kansan tuomio ehdoton
törmäys oli kontaktiton
Var-kuva on aukoton x5

Kehen sattui ja kuinka paljon
Teatteriako tämä kaikki vain on
Kun on saavuttu siihen pisteeseen
ettei mikään ole varmaa
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hienoa, että pääsee näkemään Hollannin otteita jo iltapäivän aikana. Odotettavissa lienee hyvinkin energinen ottelu, jossa ei juurikaan hidastella.

Slovenia ja aina sympaattinen Tanska on päivän toinen ottelupari. Vaikka Slovenia onkin noista entisistä Jugoslavian maista se maa, jota eniten tsemppaan, tunnustan rehdisti olevani tässä ottelussa juuttien puolella. Hieno maa, hieno joukkue, joka toivottavasti menee pitkälle.

Englannin ottelusta sen verran, että suurin mielenkiinto ainakin itselläni kohdistuu siihen, että missä vaiheessa ensimmäinen englantilainen pelaaja saa keltaisen kortin sekä se, kuinka monta englantilaista ylipäänsä saa keltaisen tai jopa punaisen. Luonnollisesti olen täysin Serbian puolella tässä ottelussa ja toivonkin mahdollisimman viheliäistä ja tuskaista tappiota englantilaisille.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Viime EM-kisoissa poissa oli van Dijk ja tällä kertaa de Jong, joten onni ei ole kyllä Hollannin puolella loukkaantumisten osalta ollut. Muitakin poissaoloja tuolla oli, mutta de Jong ehdottomasti se kovin. Nyt on paikka esim. Reijndersillä nousta kunnolla esiin. Oli käsittääkseni ihan hyvä Milanissa tällä kaudella.

Oranjella muuten 7 viimeiseen otteluun vain yksi päästetty maali ja kiva määrä tehtyjäkin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Englannin ottelusta sen verran, että suurin mielenkiinto ainakin itselläni kohdistuu siihen, että missä vaiheessa ensimmäinen englantilainen pelaaja saa keltaisen kortin sekä se, kuinka monta englantilaista ylipäänsä saa keltaisen tai jopa punaisen. Luonnollisesti olen täysin Serbian puolella tässä ottelussa ja toivonkin mahdollisimman viheliäistä ja tuskaista tappiota englantilaisille.
Mistäs tuon keksit, että lädit tällä tasolla on korttiherkkiä? Ei täällä nyt mitään divarijyriä ole!!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mistäs tuon keksit, että lädit tällä tasolla on korttiherkkiä? Ei täällä nyt mitään divarijyriä ole!!
Serbia on käsittääkseni teknisesti taitava joukkue ja vaikka Englannilta löytyykin taitoa myös omasta takaa, on ottelun tiimellyksessä ja varsinkin tappioasemassa hyvinkin mahdollista, että englantilainen veri kuohahtaa. Aika usein englantilainen pelaaja on arvokisoissa saanut varoituksen, joten siihen perustan väitteeni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös