Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 113 541
  • 5 314

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen käynyt Italiassa vain Roomassa, Firenzessä, Veronassa, Venetsiassa, Cinque Terren pittoreskeissä rantakylissä, Pisassa, Bucinessa, Malcesinessä, ja San Marinossa ja Vatikaanivaltiossa, jos nekin Italiaan haluaa laskea. En pidä itseäni Italian asiantuntijana näin vähäisillä käyntipaikoilla.

T. Kosmopoliitti.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sitten Jukolan metsiin. Helvetti sitä tapahtumaa ei tule mikään Del Piero tai muukaan geelipiiska pilaamaan, kun suomalainen mies juoksee silmät kiiluen pimeään metsään perkelettä karjuen
Kuunnellut nyt parina vuotena lähetyksen aina jälkikäteen parissa kolmessa osassa. Paljon parempaa mitä jotkut äänikirjan kuuntelut.
 
Sitten Jukolan metsiin. Helvetti sitä tapahtumaa ei tule mikään Del Piero tai muukaan geelipiiska pilaamaan, kun suomalainen mies juoksee silmät kiiluen pimeään metsään perkelettä karjuen
Tarinahan menee niin että suomalainen, ruotsalainen ja norjalalainen juoksivat silmät kiiluen pimeään metsään perkelettä karjuen...
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Olen käynyt Italiassa vain Roomassa, Firenzessä, Veronassa, Venetsiassa, Cinque Terren pittoreskeissä rantakylissä, Pisassa, Bucinessa, Malcesinessä, ja San Marinossa ja Vatikaanivaltiossa, jos nekin Italiaan haluaa laskea. En pidä itseäni Italian asiantuntijana näin vähäisillä käyntipaikoilla.

T. Kosmopoliitti.
Ethän sinä raukka ole käynyt edes Milanossa tai Garda-järvellä
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mulla on muuten Milanosta ostettu Gattuson paita. Ei voi olla kosmopoliittisempaa mitä minä.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Olen käynyt Italiassa vain Roomassa, Firenzessä, Veronassa, Venetsiassa, Cinque Terren pittoreskeissä rantakylissä, Pisassa, Bucinessa, Malcesinessä, ja San Marinossa ja Vatikaanivaltiossa, jos nekin Italiaan haluaa laskea. En pidä itseäni Italian asiantuntijana näin vähäisillä käyntipaikoilla.

T. Kosmopoliitti.
Oon syöny pastaa, älä ala vittuilemaan runk..
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Itse ostin Milanosta AC Milanin pelaajan paidan ja siinä on pelaajan nimikirjoitus. Voin sanoa, että jälleenmyyntiarvo olisi suuri, jos sen myisin. En kuitenkaan myy.
Olet kaikken kuuluisin kosmopoliitti ja kova mies.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ethän sinä raukka ole käynyt edes Milanossa tai Garda-järvellä
En oo käyny Milanossa enkä Napolissakaan, kyllä ne pitäisi olla listalla jos olisi Italian asiantuntija, jollaiseksi en itseäni toki laske.

Googlaa missä Malcesine on, saatat yllättyä!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Albanian sysimustaan kiriin luotamme. Toinen puoliaika syöksee Italian geelitukat kebabkioskille.

Tämän viestin myötä loppuu samalla yhden miehen mielenosoitukseni palstahenkilö @FASlapsi banaanin johdosta. Hän on palannut ja siitä ei sitten sen enempää. AIkansa kutakin. Ja näin. Nolla plus nolla on nolla, ei siitä sen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin nationalismin voimistumisen aikoina on havaittu että Puolassa ovat erityisesti 24-35 -vuotiaan miehet vaihtaneet CS:n pelaamisen suunnistamiseen. Puolan THL pitää tätä kansanterveydellisesti merkittävänä asiana!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
En oo käyny Milanossa enkä Napolissakaan, kyllä ne pitäisi olla listalla jos olisi Italian asiantuntija, jollaiseksi en itseäni toki laske.

Googlaa missä Malcesine on, saatat yllättyä!

Kukaan ei ole käynyt Monzassa näköjään. Tai no Häkä kyllä yritti pilata juhlat, mutta ei onnistunut.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Arajuuri näyttää ihan Myllyrinteeltä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Albanian sysimustaan kiriin luotamme. Toinen puoliaika syöksee Italian geelitukat kebabkioskille.

Tämän viestin myötä loppuu samalla yhden miehen mielenosoitukseni palstahenkilö @FASlapsi banaanin johdosta. Hän on palannut ja siitä ei sitten sen enempää. AIkansa kutakin. Ja näin. Nolla plus nolla on nolla, ei siitä sen.
Mielenosoita lisää! Minä määrään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös