Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 113 541
  • 5 314

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mehmet Hetemaj on onnistunut hyvin studiossa. Sen sijaan hänen veljensä Perparim floppasi aivan järkyttävästi viime EM-kisoissa pahasti studiossa.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis ketä vittu kattelee jotain metikössä juoskentelua kartan kanssa kun samaan aikaan tulee EM-jalkapalloa. Suunnistus on turha ja paska laji. Koulussakin aina satoi vettä, kun oli suunnistusta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mä olen nähnyt Kreikasta Albanian rannikon, että on tässäkin surkimuksessa kosmopoliitin vikaa!!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Gattuson valmentajan ura ei kai ole ihan parhaalla mahdollisella tavalla vielä kulkenut.
Ei osaa ehkä kuvitella Gennaroa nykytyylin keskustelevaksi kannustajaks. Eiköhän se ole enemmän summanen ja vetelee turpaa.
Ei ole kyllä kovin hääppöisesti mennyt. Aina tuntuu silti saavan mahdollisuuksia jostain. Ehkä se vaatisi jonkun Ranierin siihen viereen Erkkana hymistelemään.
 

Barney

Jäsen
Italian pelissäkin kolme maalia ensimmäisellä puoliajalla. Jalkapallo on pilalla.

Olisikohan huomenna Slovenia-Tanska -matsi kisojen ensimmäinen oikea peli? Alkaa nämä pelleilypelit jo kyllästyttämään.
 
Onko Kauhavalla muuta kuin lentokenttä ja peltoaukeaa? Rastit voi etsiä kiikareilla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kappas, muistelin et Garda on Veronassa mut mitäpä minä Oululaisena junttina mistään tiedän.
No mutta olen minä Veronassakin käynyt, siellä kävin katselemassa Julian parveketta hotellihuoneestamme ja käytiin siellä paikan päälläkin toki, Julia-patsaan tissiä räpläsin koska niin piti siellä kuulemma tehdä. Jossain Colosseumin huonolla kopiolla myös kävimme, ja joenvarrella oli nättiä ja pittoreskiä paikkaa.

Oululainen isolla on jälkiuunileipä. Pienellä kirjoitettuna se häviää älykkyydessä isolla kirjoitetulle.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Noil o lamput niin näkee paremmin dronekuvasta!! Mä hokasin ekana.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minäkin vaihdoin kanavaa kun haluan nähdä lamppupäisiä idiootteja enkä jotain tylsää junttikuulaa.
 

Hewu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Liiga
Eikös nyt kaikille sinipaitasille (pl. kapteeni) pitäisi antaa kortti jotka menivät tuomarille kälättämään tilanteen jälkeen?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lamppupäät juoksi jonnekin metikköön, takaisin junttikuulan pariin. Joku italialainen on kentän pinnassa, nyt on varmaan tosi kyseessä koska koskaan ei ole kukaan italialainen kyllä loukkaantumista feikannut jalkapallossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös