Hangon keksi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Siniset sitten lähtevät johdossa tauolle, vaikka punaiset ensin johtivatkin.
Tää on kyllä jotain vielä enemmän perverssiä kun Italian maajoukkueen fanittaminen, suunnistamisen kattominen.Sitten Jukolan metsiin. Helvetti sitä tapahtumaa ei tule mikään Del Piero tai muukaan geelipiiska pilaamaan, kun suomalainen mies juoksee silmät kiiluen pimeään metsään perkelettä karjuen
Kuunnellut nyt parina vuotena lähetyksen aina jälkikäteen parissa kolmessa osassa. Paljon parempaa mitä jotkut äänikirjan kuuntelut.Sitten Jukolan metsiin. Helvetti sitä tapahtumaa ei tule mikään Del Piero tai muukaan geelipiiska pilaamaan, kun suomalainen mies juoksee silmät kiiluen pimeään metsään perkelettä karjuen
Tarinahan menee niin että suomalainen, ruotsalainen ja norjalalainen juoksivat silmät kiiluen pimeään metsään perkelettä karjuen...Sitten Jukolan metsiin. Helvetti sitä tapahtumaa ei tule mikään Del Piero tai muukaan geelipiiska pilaamaan, kun suomalainen mies juoksee silmät kiiluen pimeään metsään perkelettä karjuen
Ei mulla hermo kestä olla jatkoajassa kun Azzurri pelaa arvokisajalkapalloa:D@Tifosi Voit laittaa HBO:n kiinni ja tulla takaisin pelin pariin.
Fanitan italian suunnistus maajoukkuetta.Tää on kyllä jotain vielä enemmän perverssiä kun Italian maajoukkueen fanittaminen, suunnistamisen kattominen.
Onks täällä kukaan edes Italiassa käynyt? Itse kolmesti ja lisäksi tulipa luettua lukion yhdellä äikän kurssilla Danten Jumalainen näytelmä.
Ethän sinä raukka ole käynyt edes Milanossa tai Garda-järvelläOlen käynyt Italiassa vain Roomassa, Firenzessä, Veronassa, Venetsiassa, Cinque Terren pittoreskeissä rantakylissä, Pisassa, Bucinessa, Malcesinessä, ja San Marinossa ja Vatikaanivaltiossa, jos nekin Italiaan haluaa laskea. En pidä itseäni Italian asiantuntijana näin vähäisillä käyntipaikoilla.
T. Kosmopoliitti.
Fanitan italian suunnistus maajoukkuetta.
Minä olen käynyt Galliassa, Hispaniassa ja Karthagossa. Perinteisestihän nekin ovat Italiaan kuuluneet.San Marinossa ja Vatikaanivaltiossa, jos nekin Italiaan haluaa laskea.
Oon syöny pastaa, älä ala vittuilemaan runk..Olen käynyt Italiassa vain Roomassa, Firenzessä, Veronassa, Venetsiassa, Cinque Terren pittoreskeissä rantakylissä, Pisassa, Bucinessa, Malcesinessä, ja San Marinossa ja Vatikaanivaltiossa, jos nekin Italiaan haluaa laskea. En pidä itseäni Italian asiantuntijana näin vähäisillä käyntipaikoilla.
T. Kosmopoliitti.
Itse ostin Milanosta AC Milanin pelaajan paidan ja siinä on pelaajan nimikirjoitus. Voin sanoa, että jälleenmyyntiarvo olisi suuri, jos sen myisin. En kuitenkaan myy.Mulla on muuten Milanosta ostettu Gattuson paita. Ei voi olla kosmopoliittisempaa mitä minä.
Olet kaikken kuuluisin kosmopoliitti ja kova mies.Itse ostin Milanosta AC Milanin pelaajan paidan ja siinä on pelaajan nimikirjoitus. Voin sanoa, että jälleenmyyntiarvo olisi suuri, jos sen myisin. En kuitenkaan myy.
Mä söin eilen Ryhmä Hau-pastaa. Se vasta perverssiä oli.Oon syöny pastaa, älä ala vittuil..
En oo käyny Milanossa enkä Napolissakaan, kyllä ne pitäisi olla listalla jos olisi Italian asiantuntija, jollaiseksi en itseäni toki laske.Ethän sinä raukka ole käynyt edes Milanossa tai Garda-järvellä
Minäkin olen. Tietenkin. Olenhan kosmopoliitti.Minä olen käynyt Galliassa, Hispaniassa ja Karthagossa. Perinteisestihän nekin ovat Italiaan kuuluneet.
Gattuson valmentajan ura ei kai ole ihan parhaalla mahdollisella tavalla vielä kulkenut.Mulla on muuten Milanosta ostettu Gattuson paita. Ei voi olla kosmopoliittisempaa mitä minä.
En oo käyny Milanossa enkä Napolissakaan, kyllä ne pitäisi olla listalla jos olisi Italian asiantuntija, jollaiseksi en itseäni toki laske.
Googlaa missä Malcesine on, saatat yllättyä!
Mielenosoita lisää! Minä määrään!Albanian sysimustaan kiriin luotamme. Toinen puoliaika syöksee Italian geelitukat kebabkioskille.
Tämän viestin myötä loppuu samalla yhden miehen mielenosoitukseni palstahenkilö @FASlapsi banaanin johdosta. Hän on palannut ja siitä ei sitten sen enempää. AIkansa kutakin. Ja näin. Nolla plus nolla on nolla, ei siitä sen.