Googlaa missä Malcesine on, saatat yllättyä!
Kappas, muistelin et Garda on Veronassa mut mitäpä minä Oululaisena junttina mistään tiedän.
Googlaa missä Malcesine on, saatat yllättyä!
Ai se ei ollu joku kadulta revitty spurgu joka osasi sanan tai kaksi suomea?Yrittääkö Paulus Arajuuri soluttautua Münchenin kodittomien joukkoon?
Varmaan kun erosi, silloin mies menee usein rappiolle.Milloin siitä tuli hipsteri?
Ei ole kyllä kovin hääppöisesti mennyt. Aina tuntuu silti saavan mahdollisuuksia jostain. Ehkä se vaatisi jonkun Ranierin siihen viereen Erkkana hymistelemään.Gattuson valmentajan ura ei kai ole ihan parhaalla mahdollisella tavalla vielä kulkenut.
Ei osaa ehkä kuvitella Gennaroa nykytyylin keskustelevaksi kannustajaks. Eiköhän se ole enemmän summanen ja vetelee turpaa.
No mutta olen minä Veronassakin käynyt, siellä kävin katselemassa Julian parveketta hotellihuoneestamme ja käytiin siellä paikan päälläkin toki, Julia-patsaan tissiä räpläsin koska niin piti siellä kuulemma tehdä. Jossain Colosseumin huonolla kopiolla myös kävimme, ja joenvarrella oli nättiä ja pittoreskiä paikkaa.Kappas, muistelin et Garda on Veronassa mut mitäpä minä Oululaisena junttina mistään tiedän.
On siellä puukkomuseo.Onko Kauhavalla muuta kuin lentokenttä ja peltoaukeaa? Rastit voi etsiä kiikareilla.
Onko Kauhavalla muuta kuin lentokenttä ja peltoaukeaa? Rastit voi etsiä kiikareilla.
Toni Saukkola on hyvä selostamaan jalkapalloa. Osaa rytmittää puhetta ja ymmärtää jalkapalloa.
Seiskaosuudella voi moni juosta ns. veitsi kurkulla.Metallialan teollisuutta
Ne on kuunnelleet Ano Turtiaista ja laittaneet valoja päälle.Näillä idiooteilla on lamput päässä vaikka ei ole edes pimeätä vielä, vittu mitä porukkaa.
Mä tykkään Virkkusesta, mutta ymmärrän jos joku ei tykkää. :DVähän niinku Virkkunen maikkarilla
Aina ollut Anon kanssa samaa mieltä, hieno mies.Ne on kuunnelleet Ano Turtiaista ja laittaneet valoja päälle.