Minä en kyllä tehnyt yhtään mitään.Sieltä se tuli! Tehdään vain tarvittava ja taas se riitti.
Belgialla tässä taisi se olla taktiikkana.Sieltä se tuli! Tehdään vain tarvittava ja taas se riitti.
Todennäköisesti myös Dokun petikumppanit.Doku on kyllä sellainen Singeri, että puolustajat humaltuu tuosta tikkauksesta.
Eikö se sääntö ole aina ollut, että omariksi merkitään jos se alkuperäinen veto olisi mennyt ohi. Tämän maalin kohdalla en osaa sanoa, oliko näin
Minä join yhden puolen litran oluen (6,5 %).Minä en kyllä tehnyt yhtään mitään.
Belgian jälkeen.Englanti ja Ranska ovat kyllä kisojen ankeimmat joukkueet.
Eihän toi oo ku 31. Luulis että seuraavissa EM:issä mukana vielä, jos sitä tarkoitit.Olikos se siinä Lukakulle? Sellainen mutu, että kaveri on ollut sen 15+ vuotta mukana majukekkereissä.
Aivan varmasti. Belgialla ei ole kuitenkaan vastaavaa tähtiarsenaalia, jolla pelaa antifutista niin kuin Ranska, joten pienempi synti.Belgian jälkeen.
Palhinha siellä avaakin eli varsin odotettu avaus.Kappas, jos Sofascoreen on uskominen, niin Felix avaa tänään keskikentällä Vitinhan ja Fernandesin kanssa. Toki todellinen muoto lienee monessa vaiheessa eri kuin 4–3–3, mutta kiinnostava valinta kuitenkin Martinezilta.
Kyllä mä ajattelen, että Portugalilla ihan kaikki mahdollisuudet voittaa Ranska jos nyt tänään hoitelevat Slovenian. Kyllä heillä aika paljon enemmän laatua löytyy hyökkäyksestä (silti vaikka musta siellä on yksi käsijarru kentällä, mutta ei mennä nyt siihen).Kaksi huonoa pelaa ja vähemmän huonompi voitti, toivotaan Ranskan tippuvan sieltä ens kierroksella, niin ei tarvisi tämmöstä peliä katella.
No ei, hyvinkin odotettua. Joskus oli sanonta, että pelataan peli ja lopulta saksa voittaa. Nyt siihen voi aika usein pistää Ranskan tilalle.Ei tämä tulos yllätä. Ranska oli ton verran parempi. Mutta kyllä tänään paljolti myös Belgian heikkoutta. Ranska oli tänään kaadettavissa.