Ja ennen kaikkea oli selvästi parempi kuin Slovakia. Ei tarvitse olla paras, riittää kun on parempi kuin vastustaja. Sitä Englanti tänään toden totta oli.Pelas ne ihan viihdyttävästi tappiolla lisäajalla.
Myös mutakakku menee yleensä täällä kerralla huiviin.Sama täällä itseasiassa! Vähintään se neljä kertaa menee B&J kipon kumoamiseen yleensä. Kerralla en oo syönyt koskaan.
Onkohan näissä kisoissa tehty enemmän maaleja jalalla vai päällä?
Niin. Itsellä silti harmittaa että potentiaalia olisi ihan viihdyttävään peliin mutta tuo on lopputulos.Ja ennen kaikkea oli selvästi parempi kuin Slovakia. Ei tarvitse olla paras, riittää kun on parempi kuin vastustaja. Sitä Englanti tänään toden totta oli.
Ja mulla ei siis ole mitään ongelmaa aistien kanssa liittyen jäätelöihin. Tykkään vain herkutella säästeliäästi :DMyös mutakakku menee yleensä täällä kerralla huiviin.
Paitsi Cucurellalla. Joo, kerran jäi vähän makoilemaan kuudentoistarajalle. Sattuu näitä pörrösillekin. Lähtökohtaisesti kumminkin luja pelaaja, joka voi pärjätä ulkomaillakin kuten Premier-Liigassa.Oli siellä pientä turhautumista ilmassa, sellaisia toivottomia kaukolaukauksia.
Nyt en saanut ihan kiinni. Eli eikö mielestäsi Yamal ole ollut erittäin hyvä näissä kisoissa ja kaikki hehkutus perustuu vain pojan nuoreen ikään?Yamalia nyt ei ole juuri syytä hehkuttaa muutoin kuin ikänsä puolesta.
Tietenkin olisi. Ei kai kukaan muissa ketjuissa tällaista juttelekaan? Itse ainakin muualla yritän paremmin pysyä asiassa.Lyödäänkö muutes vetoa, et jos tää ei olisi seurantaketju, modeilta olisi tullut jo ketjunoottti offtopicista xD
En ainakaan minä ajattelut erillistä jäätelöketjua perustaa.Tietenkin olisi. Ei kai kukaan muissa ketjuissa tällaista juttelekaan? Itse ainakin muualla yritän paremmin pysyä asiassa.
Itse odottelin heitä tulevaksi, mutta ilmeisesti eivät tee sunnuntaisin töitä. Perästä kuulunee.Lyödäänkö muutes vetoa, et jos tää ei olisi seurantaketju, modeilta olisi tullut jo ketjunoottti offtopicista xD
Mielestäni olen puhunut Cucurellasta ihan neutraalisti. Vai mitä tarkoitat?Lyödäänkö muutes vetoa, et jos tää ei olisi seurantaketju, modeilta olisi tullut jo ketjunoottti offtopicista xD
Tuo perustui kisojen lisäksi myös otteisiin Barca-paidassa. Nuo ovatkin hyviä statseja ei siinä.Nyt en saanut ihan kiinni. Eli eikö mielestäsi Yamal ole ollut erittäin hyvä näissä kisoissa ja kaikki hehkutus perustuu vain pojan nuoreen ikään?
Silmähavaintojen tueksi on toki myös Yamalin tilastoja:
* Luotua maaliodottamaa: 2,2 xG:tä (7.eniten)
* Hyvät luodut maalipaikat: 4 kpl (eniten)
* Syöttöodottama: 1,2 xA:ta (eniten)
* Syöttöodottama per 90 min: 0,41 xA/90 (11.eniten)
* Luotua maaliodottamaa + syöttöodottamaa (xG + xA) per 90 min: 0,89 (9.eniten)
* Onnistuneet dribblaukset per 90 min: 3,7 kpl (5.eniten)
Ei ollut minulle suunnattu viesti, mutta... uskon, että hän vielä kehittyy. Nämä kisat eivät välttämättä ole hänen "läpilyönti" kisansa. Käsittämätöntä että tuolla pelaa joitain lapsia vaikka heidän paikkansa olisi vielä oikeasti koulussa.Tuo perustui kisojen lisäksi myös otteisiin Barca-paidassa. Nuo ovatkin hyviä statseja ei siinä.
Kuitenkaan jalkapallossa ei ole tarkoitus luoda hyviä tilastoja vaan oikeastaan ainoastaan maaleja. Aivan liian useasti Yamalin se viimeinen ratkaisu on jättänyt todella paljon toivomisen varaa. Mitä hyötyä on onnistuneesta haastosta, jos sen jälkeen ratkaiseva kosketus on heikko?
Ei se viimeinen ratkaisu nyt niin usein ole heikko ollut, jos ihan noihin tilastoihinkin vertaa. Yamal käytännössä on aivan kärjessä kaikkiin pelintekoon ja syöttämiiseen liittyvissä tilastoissa. Yamal on luonut kisoissa liki eniten maalintekopaikkoja ja eniten syöttöodottamaa, eli ihan riittävän usein Yamal on pallon saanut pelattu vaarallisille alueille ja hyville maalinteko-/laukauspaikoille, josta palloa olisi voinut laittaa verkon perälle.Tuo perustui kisojen lisäksi myös otteisiin Barca-paidassa. Nuo ovatkin hyviä statseja ei siinä.
Kuitenkaan jalkapallossa ei ole tarkoitus luoda hyviä tilastoja vaan oikeastaan ainoastaan maaleja. Aivan liian useasti Yamalin se viimeinen ratkaisu on jättänyt todella paljon toivomisen varaa. Mitä hyötyä on onnistuneesta haastosta, jos sen jälkeen ratkaiseva kosketus on heikko?
Tuli ja iso kiitos. En ehtinyt peliä katsomaan juurikaan. Pelasin livestä Espanjan maalia kahteen kertaan. 3. ei luonnollisesti isoja kertoimia irronnut, mutta 4. sitten jo ihan ok. Tattis vaan. Näissä kisoissa on muuten noiden altavastaajien avausmaalit palauttaneet myös kohtuullisen hyvin.Ei, mutta mainitsin tästä käyttäjälle @Raid76 38 minuuttia sitten tässä ketjussa.