Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tykkään kyl miten EM-futiksen liveseuranta muuttui jäätelöchatiksi, kun pelistä katosi jännitys :D
Vaikka kokoonpanoissa olikin hänet merkattu ysiksi niin laidalla hän pelasi loistavasti yhdessä Theon kanssa. Tätä tukee myös ottelun heat map.Ja Itävaltaa vastaan. Mutta vaikka antaisin tämän sinulle, niin Mbappe ja Dembele ei ole kisojen paras laiturikaksikko.
Mä olen onneksi "pieniruokainen" jäätelönkin suhteen ja syön yhdestä paketista 4-5 kertaa. Ei siis mahdoton hinta.Parhaimmillaanhan tuota on saanut niin K- kuin S-kaupoista alle femmalla. Onhan toi perushinta (6,99-7,49 maastossa vissiin) melko pramea.
Miksi?Tän pelin jälkeen menen kyllä Youtubeen katsomaan Gijonin ihmeen.
No nyt on ihailtavaa, suorastaan luostarimunkki-tason itsekuria. Kyllä se omalla kohdalla on yleensä koko boksi tai ei mitään.Mä olen onneksi "pieniruokainen" jäätelönkin suhteen ja syön yhdestä paketista 4-5 kertaa. Ei siis mahdoton hinta.
Schlotterbeck on myös Tahia yleisesti ottaen nopeampi pelaaja, joten siinä mielessä ainakin voittaisi Tahin vertailussa. Nopeutta kun puolustajilta vaaditaan Yamalia vastaan.Tämä peli vain vahvistaa eilistä mielipidettäni siitä, että Schlotterbeckin on pakko aloittaa Tahn ohi myös Espanjaa vastaan. Mittelstädt ei pysty yksin puolustamaan jotain Yamalia vastaan laitakaistalla, vaan häntä viedään kuin kuoriämpäriä. Schlotterbeck osaa pelata myös hyvin laitapakkina ja täten puolustaa myös kiitettävästi leveillä alueilla sekä tukea Mittelstädtiä (tai Raumia) toimimalla pelastusliivinä.
Schlotterbeckin pelintekotaito (vasenjalkaisena pakkina) on myös kirkkaasti parempi, kuin Tahlla - liki poikkeuslaatuista luokkaa -, etenkin tuolla takalinjan vasemmalla puolen. Tämän avulla Saksa pääsee tuon Espanjan paineen alta myös paremmin pois, eikä juutu omiin neppailemaan. Oikeastaan aivan kaikki puhuu Schlotterbeckin aloittamisen puolesta, kuin Tahn.
Nagelsmannin ensimmäinen kohtalokas virhe voi olla jo kokoonpanon nimeämisvaiheessa, että kumpi tuosta em. kaksikosta avaa Rüdigerin vierellä.
Miksi?
Mulla sattuu silmiin jos syön paljon jäätelöä.No nyt on ihailtavaa, suorastaan luostarimunkki-tason itsekuria. Kyllä se omalla kohdalla on yleensä koko boksi tai ei mitään.
Oli siellä pientä turhautumista ilmassa, sellaisia toivottomia kaukolaukauksia.Hienosti Espanjalla kesti hermot siinä ekalla puoliajalla ja malttoivat muuttaa pelaamista sen alun hötkyilyn jälkeen. Ei myöskään suurempaa hermojen menetystä näkynyt vaikka joutui tappioasemaan.
Toisella puoliajalla ihan suvereeni ja nälkä pysyi johtoasemassa. Southgate ei ymmärrä.
Vaikka Mbappe muodostaakin Theon kanssa aivan laittoman huikean laitaparin Ranskalle, niin pidättäydyn kyllä aiemmassa väitteessäni, että Espanjan laituriduo on nimenomaan tässä turnauksessa ollut kyllä ykkönen. Ja nimenomaan se, että molemmat ovat olleet niin vahvoja. Ranskalla taas on ollut Mbappen ohella vaikeuksia löytää toiselle laidalle hyvää syömähammasta, eikä toki Mbappekaan tässä turneessa mikään 'loistelias' ole ollut, sattuneista syistä.Vaikka kokoonpanoissa olikin hänet merkattu ysiksi niin laidalla hän pelasi loistavasti yhdessä Theon kanssa. Tätä tukee myös ottelun heat map.
Vastustamatonta dataa!Vaikka kokoonpanoissa olikin hänet merkattu ysiksi niin laidalla hän pelasi loistavasti yhdessä Theon kanssa. Tätä tukee myös ottelun heat map.
Pure jenkkiä, Sakukin teki niin ja nyt sen poika pelaa änärissä!Mulla sattuu silmiin jos syön paljon jäätelöä.
Älä kysy, en mäkään ymmärrä. Airwaves purkka myös sattuu korviin.
Näin se on. Joidenkin ei tarvitse turvautua jäätelökeskusteluun ollakseen äänessä.Vastustamatonta dataa!
Toistaiseksi, vailla parempaa tietoa, olen Yön Kärpän asiantuntijavankkureissa. Ihan oikeesti, en jotenkin ironisesti. Käsittämätön database löytyy sieltä ja salamana.
Samaa mieltä tästä, että so far tämä on mennyt näin.Sen takia tässä kyseisessä turnauksessa: Espanjan laiturit > Ranskan laiturit.
Suarez taisi purra italialaista?Pure jenkkiä, Sakukin teki niin ja nyt sen poika pelaa änärissä!
Taisi syödä Messinkin kun sitä ei näissä kisoissa ole näkynyt!Suarez taisi purra italialaista?
Sama täällä itseasiassa! Vähintään se neljä kertaa menee B&J kipon kumoamiseen yleensä. Kerralla en oo syönyt koskaan.Mä olen onneksi "pieniruokainen" jäätelönkin suhteen ja syön yhdestä paketista 4-5 kertaa. Ei siis mahdoton hinta.
Pelas ne ihan viihdyttävästi tappiolla lisäajalla.Vituttaa edelleen toi Englannin voitto. Mut eiköhän Sveitsi lähetä lädit kotio.