Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 291 442
  • 12 558

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mä olen onneksi "pieniruokainen" jäätelönkin suhteen ja syön yhdestä paketista 4-5 kertaa. Ei siis mahdoton hinta.
No nyt on ihailtavaa, suorastaan luostarimunkki-tason itsekuria. Kyllä se omalla kohdalla on yleensä koko boksi tai ei mitään.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä peli vain vahvistaa eilistä mielipidettäni siitä, että Schlotterbeckin on pakko aloittaa Tahn ohi myös Espanjaa vastaan. Mittelstädt ei pysty yksin puolustamaan jotain Yamalia vastaan laitakaistalla, vaan häntä viedään kuin kuoriämpäriä. Schlotterbeck osaa pelata myös hyvin laitapakkina ja täten puolustaa myös kiitettävästi leveillä alueilla sekä tukea Mittelstädtiä (tai Raumia) toimimalla pelastusliivinä.

Schlotterbeckin pelintekotaito (vasenjalkaisena pakkina) on myös kirkkaasti parempi, kuin Tahlla - liki poikkeuslaatuista luokkaa -, etenkin tuolla takalinjan vasemmalla puolen. Tämän avulla Saksa pääsee tuon Espanjan paineen alta myös paremmin pois, eikä juutu omiin neppailemaan. Oikeastaan aivan kaikki puhuu Schlotterbeckin aloittamisen puolesta, kuin Tahn.

Nagelsmannin ensimmäinen kohtalokas virhe voi olla jo kokoonpanon nimeämisvaiheessa, että kumpi tuosta em. kaksikosta avaa Rüdigerin vierellä.
Schlotterbeck on myös Tahia yleisesti ottaen nopeampi pelaaja, joten siinä mielessä ainakin voittaisi Tahin vertailussa. Nopeutta kun puolustajilta vaaditaan Yamalia vastaan.
 

Voranen

Jäsen
Oli kyllä seksikäs Espanja jälleen. Finaalissa sitten joku ihan vitun outo punainen kortti ensiminuuteilla Espanjalle ja kaksilla pilkkukisoilla finaaliin päässyt Englanti voittaa viimeisen minuutin Bellinghamin jumalaisella yksilösuorituksella mestaruuden. Maaliodottamaa Englanti luo turnauksessa yhteensä vähän yli 1.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hienosti Espanjalla kesti hermot siinä ekalla puoliajalla ja malttoivat muuttaa pelaamista sen alun hötkyilyn jälkeen. Ei myöskään suurempaa hermojen menetystä näkynyt vaikka joutui tappioasemaan.

Toisella puoliajalla ihan suvereeni ja nälkä pysyi johtoasemassa. Southgate ei ymmärrä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No nyt on ihailtavaa, suorastaan luostarimunkki-tason itsekuria. Kyllä se omalla kohdalla on yleensä koko boksi tai ei mitään.
Mulla sattuu silmiin jos syön paljon jäätelöä.

Älä kysy, en mäkään ymmärrä. Airwaves purkka myös sattuu korviin.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Näissä kisoissa on ollut mukana kaikkiaan seitsemän entisten Jugoslavian, Tšekkoslovakian ja Neuvostoliiton valtiota. Nyt kuusi niistä on jo pudonnut. Slovenia on ainoa jolla on vielä mahdollisuudet, jos voittaa huomenna Portugalin.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siinä oli Georgian kisat, en itse vielä kerro minkä numeron annan heille kisoista, vaan sen voi löytää minun tekemästä ketjustani, johon listaan jokaisen joukkueen arvosanan. Löytyy täältä foorumilta EM-osiosta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hienosti Espanjalla kesti hermot siinä ekalla puoliajalla ja malttoivat muuttaa pelaamista sen alun hötkyilyn jälkeen. Ei myöskään suurempaa hermojen menetystä näkynyt vaikka joutui tappioasemaan.

Toisella puoliajalla ihan suvereeni ja nälkä pysyi johtoasemassa. Southgate ei ymmärrä.
Oli siellä pientä turhautumista ilmassa, sellaisia toivottomia kaukolaukauksia.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Vaikka kokoonpanoissa olikin hänet merkattu ysiksi niin laidalla hän pelasi loistavasti yhdessä Theon kanssa. Tätä tukee myös ottelun heat map.
Vaikka Mbappe muodostaakin Theon kanssa aivan laittoman huikean laitaparin Ranskalle, niin pidättäydyn kyllä aiemmassa väitteessäni, että Espanjan laituriduo on nimenomaan tässä turnauksessa ollut kyllä ykkönen. Ja nimenomaan se, että molemmat ovat olleet niin vahvoja. Ranskalla taas on ollut Mbappen ohella vaikeuksia löytää toiselle laidalle hyvää syömähammasta, eikä toki Mbappekaan tässä turneessa mikään 'loistelias' ole ollut, sattuneista syistä.

Yamalin lopputuote 16.v:nä ei tietenkään ole vielä ihan maailmanluokan tasoa, mutta ei se ole hieman vanhemmalla Dembelelläkään, jonka viimeinen "tapposyöttö/ratkaisu" on ihan pubitasoa. Plus Yamalin pelintekokyky ja keskitykset ovat kirkkaasti parempia, kuin Dembelellä, joten Yamal pystyy noiden osalta myös auttamaan joukkuettaan suuresti. Ja muutenkin Dembele on tässä turneessa ollut huomattavaasti heikompi, kuin Williams tai Yamal.

Sen takia tässä kyseisessä turnauksessa: Espanjan laiturit > Ranskan laiturit.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla sattuu silmiin jos syön paljon jäätelöä.

Älä kysy, en mäkään ymmärrä. Airwaves purkka myös sattuu korviin.
Pure jenkkiä, Sakukin teki niin ja nyt sen poika pelaa änärissä!
 

Liitteet

  • IMG_7545.jpeg
    IMG_7545.jpeg
    156,4 KB · kertaa luettu: 39

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vastustamatonta dataa!

Toistaiseksi, vailla parempaa tietoa, olen Yön Kärpän asiantuntijavankkureissa. Ihan oikeesti, en jotenkin ironisesti. Käsittämätön database löytyy sieltä ja salamana.
Näin se on. Joidenkin ei tarvitse turvautua jäätelökeskusteluun ollakseen äänessä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sen takia tässä kyseisessä turnauksessa: Espanjan laiturit > Ranskan laiturit.
Samaa mieltä tästä, että so far tämä on mennyt näin.

Mbappe on kuitenkin jo yksilönä niin kova pelaaja että menee Williamsinkin edelle. Yamalia nyt ei ole juuri syytä hehkuttaa muutoin kuin ikänsä puolesta. Eli ottaisin lopputurnauksessa Ranskan laiturit mieluummin kuin Espanjan laiturit.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä olen onneksi "pieniruokainen" jäätelönkin suhteen ja syön yhdestä paketista 4-5 kertaa. Ei siis mahdoton hinta.
Sama täällä itseasiassa! Vähintään se neljä kertaa menee B&J kipon kumoamiseen yleensä. Kerralla en oo syönyt koskaan.

Jos sipseihin mennään ni Taffelin megabagien kanssa enkka taitaa olla kolme iltaa (San Diego oli poikkeuksellisen hyvää, yleensä menis se 4-5pv).
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Rikulta meni nyt juonto vähän vihkoon mutta ei se mitään :D
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Soitin Espanjalaiselle vasemmalle laitapakille. Se vastasi: Markku Kurella. Ei ollu käellä, kun ei kuulunut cucu cucu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vituttaa edelleen toi Englannin voitto. Mut eiköhän Sveitsi lähetä lädit kotio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös