Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei mulla sinulle mitään muutosta ole tarjota, sori.So you´re telling me there´s a change?
Ei mulla sinulle mitään muutosta ole tarjota, sori.So you´re telling me there´s a change?
Maailmankuvani on mullistunut.Kuka ei tee noin?
Mulla on modernin ajan luksusjäätelöä. Ben & Jerrys juustokakkujäätelöä. Mausteena kissankarvat kun joku paskapää yrittää varastaa.Mä hain jo, Kingis-pakettijäätelöä. Oli jokunen viikko sitten Plussa-kortilla 3,50 ni ostin sitä ja Soleroa.
Eikö Priden aikana kehdata puhua siitä oikealla nimellä?Pakko hakea kohta Rainbow (nykyinen Coop) toffeetuutti.
Kyllä Mbappe laituri on, vaikkakin Puolaa vastaan pelasikin "ysinä". Senhän takia Mbappe valitteli oloaan PSG:ssä Neymarin ja Messin ollessa siellä, kun he saivat laidat ja itse joutui "ysiksi".Noista Dembele on ainoa joka pelaa laituria. Ja Dembeleä nyt ei voi millään verrata kumpaakan Espanjan pelaajaan. Että kyllä kisojen parhaat laiturit on ollut Yamal ja Williams.
Opin myös tänään, että Gareth Southgate on voittava valmentaja.Tänään opittua:
- Monet pureksivat jäätelötikkuja, vaikka se maistuu puulta ja syljeltä.
- Nico Williams jr. on huikea jalkapalloilija
Ben&Jerry's on kyllä hyvää jäätelöä, mutta näin perseaukisena ei kehtaa niitä ostella.Mulla on modernin ajan luksusjäätelöä. Ben & Jerrys juustokakkujäätelöä. Mausteena kissankarvat kun joku paskapää yrittää varastaa.
Strawberry Cheesecake, Chunky Monkey, Baked Alaska, siinä B&J klassikkomakujen pyhä kolminaisuus!Mulla on modernin ajan luksusjäätelöä. Ben & Jerrys juustokakkujäätelöä. Mausteena kissankarvat kun joku paskapää yrittää varastaa.
Ja Itävaltaa vastaan. Mutta vaikka antaisin tämän sinulle, niin Mbappe ja Dembele ei ole kisojen paras laiturikaksikko.Kyllä Mbappe laituri on, vaikkakin Puolaa vastaan pelasikin "ysinä". Senhän takia Mbappe valitteli oloaan PSG:ssä Neymarin ja Messin ollessa siellä, kun he saivat laidat ja itse joutui "ysiksi".
Caramel sutra. Juuri tuota mansikkajuustokakkua syön.Strawberry Cheesecake, Chunky Monkey, Baked Alaska, siinä B&J klassikkomakujen pyhä kolminaisuus!
Wind of change?So you´re telling me there´s a change?
Ja oliko niin, että toimivat vieläkin venäjällä? Eli jätä hyllyyn jatkossakin.Ben&Jerry's on kyllä hyvää jäätelöä, mutta näin perseaukisena ei kehtaa niitä ostella.
- Jalkapallossa voi tehdä asioita nimeltä ”maali” ja ”vaihto”Maailmankuvani on mullistunut.
Kirjoitan päiväkirjaani.
Tänään opittua:
- Monet pureksivat jäätelötikkuja, vaikka se maistuu puulta ja syljeltä.
- Nico Williams jr. on huikea jalkapalloilija
Kyllä Cookie Dough on se juttu.Strawberry Cheesecake, Chunky Monkey, Baked Alaska, siinä B&J klassikkomakujen pyhä kolminaisuus!
Half Baked on ilmeisesti kans aika suosittu, itelle vähän pliisu.
Uiko tämä tieto vetolapulle asti? Jos ei, niin tietosi oli turha.Tiesin 2-1 tilanteessa että Espanja tekee vielä kaksi maalia. Olen tietäjä.
Parhaimmillaanhan tuota on saanut niin K- kuin S-kaupoista alle femmalla. Onhan toi perushinta (6,99-7,49 maastossa vissiin) melko pramea.Ben&Jerry's on kyllä hyvää jäätelöä, mutta näin perseaukisena ei kehtaa niitä ostella.
Ei, mutta mainitsin tästä käyttäjälle @Raid76 38 minuuttia sitten tässä ketjussa.Uiko tämä tieto vetolapulle asti? Jos ei, niin tietosi oli turha.