"Ei voi Georgiaa sulkea pois."
No kyllä voi tässä vaiheessa...
Kyllä särähti korvaan. On se nyt aivan järjettömän kaukainen ajatuskin, että Georgia tämän voittaisi.
"Ei voi Georgiaa sulkea pois."
No kyllä voi tässä vaiheessa...
Mä hain jo, Kingis-pakettijäätelöä. Oli jokunen viikko sitten Plussa-kortilla 3,50 ni ostin sitä ja Soleroa.Jostain syystä alkoi tekeen mieli jätskiä. En jaksais hakea pakkasesta.
Tämä sellaista peliä millaisena minä kuvittelen Championship Managerissa oman joukkueeni aina pelaavan.Tykkään kyllä tuosta Espanjan joukkuepelistä. Aktiivistä hyökkäyspeliä ja pallo liikkuu nopeasti mieheltä toiselle. Ei olla tultu seisoskelemaan. Tämä on sitä jalkapalloa.
Tykkään järjestäen kaikista viesteistäi koska ne on yksiselitteisesti totta tai hyviä havaintoja, joista olen enimmäkseen samoilla linjoilla. Jatka samaan malliin.No sieltä se ratkaisu tulikin. Heti kun Georgia nostaa linjaansa, niin Espanja hyödyntää tämän heti!
Pakko hakea kohta Rainbow (nykyinen Coop) toffeetuutti.Jostain syystä alkoi tekeen mieli jätskiä. En jaksais hakea pakkasesta.
No joo, mutta olisihan se aika tunnelman lamauttava kommentti jos selostajat/kommentaattorit julistavat pelin jo päättyneeksi. Varmaan olettavat myös siellä ettei Georgia nouse, mutta eipä tuommoista parane suorassa lähetyksessä sanoa jotta jokin jännitys säilyisi ja ihmiset pysyisivät ruudun ääressä.Kyllä särähti korvaan. On se nyt aivan järjettömän kaukainen ajatuskin, että Georgia tämän voittaisi.
Yhtä kaukainen ajatus kuin @Yön Kärppä Ylen studioasiantuntijana.Kyllä särähti korvaan. On se nyt aivan järjettömän kaukainen ajatuskin, että Georgia tämän voittaisi.
Tiesin tämän, olenhan asiantuntia.Tästä matsista ei maaleja tule uupumaan. Sanotaan nyt 5 ainakin.
So you´re telling me there´s a change?Yhtä kaukainen ajatus kuin @Yön Kärppä Ylen studioasiantuntijana.
Noista Dembele on ainoa joka pelaa laituria. Ja Dembeleä nyt ei voi millään verrata kumpaakan Espanjan pelaajaan. Että kyllä kisojen parhaat laiturit on ollut Yamal ja Williams.Itse ottaisin kuitenkin mieluummin Mbappe - Griezmann/Dembele/jokumuurane -duon. Yamal kuitenkin on ollut sekä Barcassa että majussa aika tuhnu viimeisissä ratkaisuissa.
Espanja on hyvä jalkapallojoukkue. Lahjakas jalkapallojoukkue. Taitava jalkapallojoukkue. Ja näin.
Tuskin mitään roskaajia ja muutamaa pummia kummempaa torilla tänään.Toivottavasti Atlantassa ei ole kovat mellakat tämän takia.
Nyt Georgia voisi pistää pallon vaikka omiin nopeasti ettei tuo mies saa yhtään lisää egoboostia kun kerrankin osuisi jopaOi voi, Valavuorella on arvaus osumassa kohdilleen ellei Espanja tee viidettä.