Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 283 412
  • 12 377

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sinä taidat olla omasta mielestäsi jotenkin suurempi ihminen? Teen töitä sosiaalialalla ja huomaan kyllä sosiopaatit ja narsistit. En ole varma vielä, kumpi sinä olet?
Sinulle jotenkin on tämä ihmisen fyysinen koko vähän turhan suuri asia. En minä nyt niin hirveän suuri ole, vaikka onhan tässä vähän kiloja kyllä tullut tasaisen tappavasti lisää vuosi vuodelta - kiitos vain, hei, tää vois olla arkakin aihe, mä kestän tämmösen lihavaksi haukkumisen kyllä mutta joillekin muille vois olla kipeäkin asia jos aletaan huutamaan että sä oot jotenkin suurempi.

En tiiä noista narsisseista ja sosepaateista kun en oo mikään hortonomi tai ravintola-alalla, luulen etten kyllä oo noista kumpikaan.
 

MegaForce

Jäsen
+ Mitä järkeä on tuollaisessa paitsiosäännössä, jossa pelaajalla itselläänkään ei ole mitään mahdollisuutta tietää olevansa paitsiossa?
Eihän noissa kengänkärkipaitsioissa, jotka eivät vaikuta maalin syntyyn mitään järkeä olekaan. Esimerkkeinä Lukakun maali Suomea vastaan tai Pohjanpalon maali venäjää vastaan viime kisoissa.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Saksan rankulla voi spekuloida mutta eihän tämä tulos pelitapahtumiin nähden mikään vääryys ole. Jotenkin liian helposti koko ajan Tanskan maalille on päästy.
Jep, eihän tässä nyt paskempi jengi ole voittamassa eikä mitään suurta oikeusmurhaa ole käynnissä, mutta hieman jättää paskan maun suuhun nuo jotkut pelin tapahtumat.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
VAR'n avulla päätettiin ratkoa tämä peli. Paine oli saada kisäisäntä selkeästi jatkoon. Paitsio on paitsio nykysäännöillä, mutta nuo käsiviheet heitetään kyllä ihan randomilla, ja sama linja ei Tanskalle pitänyt.
No ei kyllä näin. Peli ratkaistiin sillä, että Saksa on ollut todella paljon parempi kuin Tanska. Ei tänään jatkoonmenijästä ole ollut epäselvyyttä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävin alkuvuodesta Tanskassa. Näin monta vittuuntunutta tanskalaista.
No mitä odotit kun menit kutsumatta ja väkisin tanskalaisten koteihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös