Kiitos
@Hiltsu04 lle tästä tarinasta ja täytyy myöntää, että olen helpottunut.
Pitkään luulin, että Pool-fanitus on joku sairas kultti mihin ihmiset pakotetaan mukaan/aivopestään mutta näköjään siihen ihan omasta tahdosta lähdetään ja tavallisia ihmisiä tekin olette!
Itsellä se fanitus lähti siitä, että isä teki vakioveikkausta ja siihen sai joka lauantai tehdä aina yhden oman rivin. Jotenkin sitä kautta se perehtyminen alkoi.
Lapsena olin aika varma, että tulen ammatikseni olemaan joko jääkiekko- tai jalkapallomaalivahti. Idolit olivat Mike Richter ja Peter Schmeichel ja jotenkin se ManU tuli sellaiseksi mitä alkoi seurata enemmän. Cantonan kaulukset ja Roy Keane sinetöi sitten sen homman.
Muita lapsuusajan futispuolen idoleita, joille haluan lähettää terveisiä ovat: Del Piero, Baggio, Bebeto, Zola ja Totti.
Italian jalkapallomaajoukkue on siis kanssa ollut aina lähellä sydäntä, sekin lähti vaan siitä että ennen 94-finaalia päätettiin veljen kanssa, että hän on Brasilian puolella ja minä Italian, niin mikäs siinä sitten. David Trezeguet on edelleen ihan paska jätkä.