Jalkapallo – yleinen keskustelu

  • 1 092 277
  • 7 338

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Nopeasti löysi Mourinho uuden osoitteen itselleen.



Roman puolustaminen on tällä kaudella ollut jotain aivan hirveää ainakin ajoittain, joten Mou voi olla siihen oivallinen lääke. Kyllä tämä ainakin alustavasti näyttää hyvältä sainaukselta Roman kannalta.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Roman puolustaminen on tällä kaudella ollut jotain aivan hirveää ainakin ajoittain, joten Mou voi olla siihen oivallinen lääke. Kyllä tämä ainakin alustavasti näyttää hyvältä sainaukselta Roman kannalta.

Spurssissa Moukka ei saanut ainakaan puolustusta toimimaan muuten kun laittamalla 11 miestä pallon alle.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hirvittävä kiinnitys Roomalta...ei käy kyllä kateeksi.

Eikös Jose moittinut ManUn toppareita aikakaudellaan ManUssa ja nyt hän suuntaa itse Smallingin perään Roomaan
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Todellisuudessa Jose-pallo sopinee edelleen Italian liigaan ja faneilta ei tule samanlaista painetta pelityylin suhteen mitä Spursissa.

Italiassa on vähän pakka auki jos Juve jatkaa edelleen Pirlon kanssa ja menestystä voi tulla nopeastikin.

Jose on myös perinteisesti saanut aina puhuttua joukkueeseensa hyvän siirtokassan.

Uskoin kyllä Josen pärjäävän jo Spursissa, joten vittuakos minä mitään oikeasti tiedän.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sam Smalling on tyytynyt jakamaan uutisen omassa insta tarinassaan. Yllättäen ei ole kommentoinut, eikä liioin tykännyt uutista.
Olen n. 2% yllättynyt, että seuraat Sam Smallingia instagramissa.

Onko muuten jossain jo vedonlyöntikertoimia Josen potkujen päivämäärästä. Itse veikkaan kevät-kesää 2023.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Olen n. 2% yllättynyt, että seuraat Sam Smallingia instagramissa.

Onko muuten jossain jo vedonlyöntikertoimia Josen potkujen päivämäärästä. Itse veikkaan kevät-kesää 2023.
Itse puolestaan 98% yllättynyt, että Sam Smalling ei ole estänyt kyseisen käyttäjän tiliä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
@maken veivi jr. @V-G- @Jeffrey Mikää tää Sam Smalling juttu on? Nopeella googlauksella Chrisin vaimo, mutta liittyykö tähän jotain muutakin?
Tässä on taustalla todella vanha ja väsynyt juttu siitä, että Chris Smalling on tossun alla ja ei ole siksi hyvä toppari. Se ainakin on faktaa, että Smalling on vegaani.

Samaan läppään kuuluu ajatus Maguiresta, joka taas puolestaan ryyppää, syö kokolihapihvejä, piereskelee ja läpsii naisia pakaroille.

Tämä mielikuva Maguiresta varmaan sai alkunsa kun Maguire myllytti Kreikan yössä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Joo se kuuluu vahvasti tähän kuvioon, että @Jeffrey tunnetaan farkkushortseista, sukupuolitaudeista ja aikuisviihteen katsomisesta HD-kuvanlaadulla tabletiltaan. Joskus katsoo kuulemma myös futista.
 

redpecka

Jäsen



Tuollainen video tuli netissä vastaan ja jostain syystä en ollut tätä kyseistä "sarjaa" eksynyt aiemmin katsomaan, vaikka melko suosittu se näyttää olevankin. Pakko todeta, että ihan osuvaa satiiria ja jakson ehdoton lempikohta oli itselleni tuo Messin "I just want to be a team player... on a team entirely built around me". Meni kuitenkin tuon jakson perusteella ehdottomasti jatkoon ja pitää myös myöhemmin katsoa nuo aiemmat "tuotantokaudet".

Oli huippua futissouthparkkia. En ole myöskään ikinä törmännyt tällaiseen, mutta en ole telkkariakaan kattonut sen jälkeen kun tuli digipoksit (Suomessa). Onkohan tämä joku youtubejuttu tai joku suoratoistohässäkkä?

Toisaalta saattaisi mulle riittää jos joku laittaisi highlightejä kerran kuussa.
 

Fordél

Jäsen
Joo se kuuluu vahvasti tähän kuvioon, että @Jeffrey tunnetaan farkkushortseista, sukupuolitaudeista ja aikuisviihteen katsomisesta HD-kuvanlaadulla tabletiltaan. Joskus katsoo kuulemma myös futista.

Aikuisviihteen ja futiksen katsomisen voi yhdistää helposti katsomalla ManU:n matsia ja seuraamalla samaan aikaan Jatkoajan otteluseuranta-ketjua.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tuosta vielä kauden tehokkaimmat pelaajat.
 

Liitteet

  • 8102B814-2E72-438B-B89A-45B4013CB7CE.jpeg
    8102B814-2E72-438B-B89A-45B4013CB7CE.jpeg
    564,2 KB · kertaa luettu: 117

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tässä tulee myös harjoitelleeksi hypnoottisia kykyjä, kun yrittää erektiota ylläpitää VAR-tuomioista vängätessään.
Erektion ylläpitäminen ei ole silloin homma eikä mikään, jos VAR-kelailee edestakaisin Grealishin tai Traoren paitsiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös