Sääli, että aloittaa vasta ensi kaudella eikä nyt heti ennen torstaita.Nopeasti löysi Mourinho uuden osoitteen itselleen.
Nopeasti löysi Mourinho uuden osoitteen itselleen.
Roman puolustaminen on tällä kaudella ollut jotain aivan hirveää ainakin ajoittain, joten Mou voi olla siihen oivallinen lääke. Kyllä tämä ainakin alustavasti näyttää hyvältä sainaukselta Roman kannalta.
Lukaku, Sanchez, Smalling, Mhkitarjan, Conte, Mourinho... lista alkaa olla aika pitkä.
Serie-A kun et enää kelpaa Valioliigaan.
Young, Darmian...
Ashley Younghan on jo Serie-A legenda. Saman verran Italian mestaruuksia kuin Tottilla.Young
Olen n. 2% yllättynyt, että seuraat Sam Smallingia instagramissa.Sam Smalling on tyytynyt jakamaan uutisen omassa insta tarinassaan. Yllättäen ei ole kommentoinut, eikä liioin tykännyt uutista.
Itse puolestaan 98% yllättynyt, että Sam Smalling ei ole estänyt kyseisen käyttäjän tiliä.Olen n. 2% yllättynyt, että seuraat Sam Smallingia instagramissa.
Onko muuten jossain jo vedonlyöntikertoimia Josen potkujen päivämäärästä. Itse veikkaan kevät-kesää 2023.
Tässä on taustalla todella vanha ja väsynyt juttu siitä, että Chris Smalling on tossun alla ja ei ole siksi hyvä toppari. Se ainakin on faktaa, että Smalling on vegaani.@maken veivi jr. @V-G- @Jeffrey Mikää tää Sam Smalling juttu on? Nopeella googlauksella Chrisin vaimo, mutta liittyykö tähän jotain muutakin?
Toisin kuin @maken veivi jr. minä viittasin siihen, että Sam Smalling on ehkä universumin kuumin bööna ja @Jeffrey kuuluisa turhan ahtaaksi käyvistä farkkushortseistaan.@maken veivi jr. @V-G- @Jeffrey Mikää tää Sam Smalling juttu on? Nopeella googlauksella Chrisin vaimo, mutta liittyykö tähän jotain muutakin?
Joo se kuuluu vahvasti tähän kuvioon, että @Jeffrey tunnetaan farkkushortseista, sukupuolitaudeista ja aikuisviihteen katsomisesta HD-kuvanlaadulla tabletiltaan. Joskus katsoo kuulemma myös futista.
Joo se kuuluu vahvasti tähän kuvioon, että @Jeffrey tunnetaan farkkushortseista, sukupuolitaudeista ja aikuisviihteen katsomisesta HD-kuvanlaadulla tabletiltaan. Joskus katsoo kuulemma myös futista.
Tuosta vielä kauden tehokkaimmat pelaajat.
Cristiano Ronaldo on näköjään päässyt samalle listalle Portugalin parhaan jalkapalloilijan kanssa.Tuosta vielä kauden tehokkaimmat pelaajat.
Aikuisviihteen ja futiksen katsomisen voi yhdistää helposti katsomalla ManU:n matsia ja seuraamalla samaan aikaan Jatkoajan otteluseuranta-ketjua.
Erektion ylläpitäminen ei ole silloin homma eikä mikään, jos VAR-kelailee edestakaisin Grealishin tai Traoren paitsiota.Tässä tulee myös harjoitelleeksi hypnoottisia kykyjä, kun yrittää erektiota ylläpitää VAR-tuomioista vängätessään.