Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 152 237
  • 122 423

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
En kyllä voi asiantuntijaksi itseäni tituleerata, mutta alkaako cityn pelissä näkymään tietynlainen kiire ja paniikki?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Toisaalta Gundogan oli parhaimmillaan tällä kaudella juuri silloin kun KDB oli poissa. Nyt tuli Fernandinho pohjalle, joten Gundogan pääsee tutumpaan rooliin, jossa hän oli tällä kaudella parhaimmillaan erinomainen.
Samaa mietin. Fernandinho on tietysti loistava pelaaja, mutta Rodri olisi tuossa vielä parempi. Kertoo tietty Cityn leveydestä paljon.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Pepillä sormi suussa aivan täysin...ei pimputtelu johdakkaan mihinkään enää. Tuchelille isot propsit kyllä...joku Ch€lsean pelaajan kämmi on ainoa sauma cityn saada maali.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Virkkunen on ihan hyvä selostaja mutta miksi hän jättää vähän väliä sanan viimeisen vokaalin lausumatta. Tilanteess, keltaist yms yms yms. Tuota tyyliä ei ollut muutamia vuosia sitten.

Itse ottelust. Hyvää futist.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Enpäs vaihdon yhteydessä huomannut, että kapteenin nauha on Sterlingillä. En ehkä itse antaisi sitä hänelle ensimmäisten joukossa.
 

Sirkkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo LFC
Cityn prässi ollut hurjaa toisella puoliajalla. Chelsea ei pääse hyökkäämään juuri ollenkaan. Tumman siniset puolustavat kuitenkin hyvin, saas nähdä kestääkö 1-0 loppuun asti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyl City vielä tasoittaa. Menisköhän pilkuille asti?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Pulisicilla melko tontti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos olet seurannut jalkapalloa viime vuosina, niin on.
Olen seurannut ja sovitaan näin. Rahalla saa kalliita pelaajia, sitten kun joku ei pelaa niin maailman paras jalkapallo ei olekkaan enää parasta. Ei tätä asiaa voi tätä paremmin perustella.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Timon sielu ei tullut vaihtoon?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Olen seurannut ja sovitaan näin. Rahalla saa kalliita pelaajia, sitten kun joku ei pelaa niin maailman paras jalkapallo ei olekkaan enää parasta. Ei tätä asiaa voi tätä paremmin perustella.

Miten sä vittu jaksat johonkin jalkapallon liveseurantaankin tulla änkyröimään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös