Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 606 157
  • 128 841

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Virkkunen on ihan hyvä selostaja mutta miksi hän jättää vähän väliä sanan viimeisen vokaalin lausumatta. Tilanteess, keltaist yms yms yms. Tuota tyyliä ei ollut muutamia vuosia sitten.

Itse ottelust. Hyvää futist.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Enpäs vaihdon yhteydessä huomannut, että kapteenin nauha on Sterlingillä. En ehkä itse antaisi sitä hänelle ensimmäisten joukossa.

Sirkkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo LFC
Cityn prässi ollut hurjaa toisella puoliajalla. Chelsea ei pääse hyökkäämään juuri ollenkaan. Tumman siniset puolustavat kuitenkin hyvin, saas nähdä kestääkö 1-0 loppuun asti.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyl City vielä tasoittaa. Menisköhän pilkuille asti?

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Pulisicilla melko tontti.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos olet seurannut jalkapalloa viime vuosina, niin on.
Olen seurannut ja sovitaan näin. Rahalla saa kalliita pelaajia, sitten kun joku ei pelaa niin maailman paras jalkapallo ei olekkaan enää parasta. Ei tätä asiaa voi tätä paremmin perustella.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Timon sielu ei tullut vaihtoon?

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku voisi kertoa sunnuntaiseuraajalle, että miksi tuolla boksin sisällä ei oteta nollatoleranssia noiden pallon käsiin osumisien kanssa? Ainoa tapaus missä pallon osuminen käteen sallittaisiin olisi sellainen missä käsi on oikeasti kyljessä kiinni.

Noinhan se oli joskus ennen, mutta siitä on menty koko ajan toiseen suuntaan. Nykyään taideta pilkkuja enää käsivirheistä viheltää kun ihan selvissä tahallisissa tapauksissa.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Miten sä vittu jaksat johonkin jalkapallon liveseurantaankin tulla änkyröimään?
Kiitos tietääkseni saan seurata jalkapalloa ja kommentoida tähänkin ketjuun. 330 kommenttia muuten olen tuolla listalla jos käyt painamassa nappia, että ketä on kommentoinut niin aika korkealla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy