Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Koska ei oli oikeudenmukaista. Alettaisiin vetämään tarkoituksella käteen... No toki sekin on ihan ok, mutta ei futiskentällä.
Lineker pasko kentällä.
Koska ei oli oikeudenmukaista. Alettaisiin vetämään tarkoituksella käteen... No toki sekin on ihan ok, mutta ei futiskentällä.
Jos olet seurannut jalkapalloa viime vuosina, niin on.No onko se sitten maailman parasta jalkapalloa? Minähän en tuota sanonut, ihan joku muu sanoi.
Lineker pasko kentällä.
Olen seurannut ja sovitaan näin. Rahalla saa kalliita pelaajia, sitten kun joku ei pelaa niin maailman paras jalkapallo ei olekkaan enää parasta. Ei tätä asiaa voi tätä paremmin perustella.Jos olet seurannut jalkapalloa viime vuosina, niin on.
Aika maaginen vastahyökkäys heti tämän jälkeen ja 0-2 ei ollut kaukana.Chelsea ei pääse hyökkäämään juuri ollenkaan.
Itse olisin kyllä mielelläni nähnyt Mbappen ja Neimarin finaalissa, mutta ei tällä kertaa.Olenko ainoa jota ei jotenkin nappaa valioliigan matsi finaalina? Hyvä peli kyllä on mutta..
Olen seurannut ja sovitaan näin. Rahalla saa kalliita pelaajia, sitten kun joku ei pelaa niin maailman paras jalkapallo ei olekkaan enää parasta. Ei tätä asiaa voi tätä paremmin perustella.
Timo ois tehnyt.Vittu tuo Kante on hyvä. Pulisicilla vähän paikan tynkää.
Joku voisi kertoa sunnuntaiseuraajalle, että miksi tuolla boksin sisällä ei oteta nollatoleranssia noiden pallon käsiin osumisien kanssa? Ainoa tapaus missä pallon osuminen käteen sallittaisiin olisi sellainen missä käsi on oikeasti kyljessä kiinni.
Kiitos tietääkseni saan seurata jalkapalloa ja kommentoida tähänkin ketjuun. 330 kommenttia muuten olen tuolla listalla jos käyt painamassa nappia, että ketä on kommentoinut niin aika korkealla.Miten sä vittu jaksat johonkin jalkapallon liveseurantaankin tulla änkyröimään?