Mendy muka eka afrikkalainen maalivahti finaaleissa, eikö selostaja muista Bruce Grobbelaaria? Onko siitä nyt kolme-neljä vuotta kun Liverpool voitti hänen kanssaan?
Kanten vois vaihtaa tuolta kentältä, mitä väliä yhdellä ku siellä on 10 muuta pelaajaakin.
Minä kun kuvittelin, että sielä oli se maailman parasta jalkapalloa peluuttava valmentaja, ei siis välttämättä mailman parasta jalkapalloa pelaavat pelaajat. Ymmärsin selvästi jotenkin tän jutun väärin.On sillä yhdellä pelaajalla aika iso merkitys, kun Rodri on tällä kaudella ollut nimenomaan se Cityn linkki tuossa keskikentän ja puolustuksen välissä. Nyt se linkki puuttuu ja keskikentällä on kolme hyökkäävää pelaajaa, minkä takia puolustus vuotaa.
Itselläni ei kovin suuret toiveet ole, kun unelmoin, että pääsisi ensi kaudella katsomaan secunda ligaa La Rosaledalle. Malaga- Oviedo kelpaisi mainiosti näin ensihätään.
Minä kun kuvittelin, että sielä oli se maailman parasta jalkapalloa peluuttava valmentaja, ei siis välttämättä mailman parasta jalkapalloa pelaavat pelaajat. Ymmärsin selvästi jotenkin tän jutun väärin.
Viekää nuo maassa makaavat pelaajat pois kentältä heti ja jatkakaa peliä. Ei oo väliä yksillä pelaajilla tämmösessä lajissa missä kentällä on väkeä ku pipoa muutenkin. Esim. tenniksen kaksinpelissä on vähän eri juttu.
Jeesus kentälle, eiks tää oo nyt vähän epistä..
Lewis itsekö? On se kova!Jeesus kentälle, eiks tää oo nyt vähän epistä..
Kun elää niin yrittää oppia. Ihan vielä ei päähän menneestä tiedosta auennut, että miten se maailman parasta jalkapalloa peluuttava valmentaja on riippuvainen yhdestä pelaajasta, kun senhän pitäisi olla maailman parasta jalkapalloa. Jotenkin aina kuvittelin, että parasta on se missä revitään eniten irti siitä mitä on kulloinkin kentällä, mutta tyhmä kun olen, niin myönnän että en aina ihan pääse samoille tasoille tässä touhussa.Hyvä, että pystyit huomaamaan virheesi. Siihen eivät kaikki kykene.
Lewis itsekö? On se kova!