Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Liam Gallagherilla varmaan hyvä fiilis just nyt.
Ei se pointti ole siinä, että joku ei pelaa, vaan joukkueen muodostelma poikkeaa siitä muodostelmasta, jolla City on tälläkin kaudella dominoinut Valioliigaa. No ehkä sinä tajusit itsekin tämän, vaikka esität tyhmää.Olen seurannut ja sovitaan näin. Rahalla saa kalliita pelaajia, sitten kun joku ei pelaa niin maailman paras jalkapallo ei olekkaan enää parasta. Ei tätä asiaa voi tätä paremmin perustella.
Olen seurannut ja sovitaan näin. Rahalla saa kalliita pelaajia, sitten kun joku ei pelaa niin maailman paras jalkapallo ei olekkaan enää parasta. Ei tätä asiaa voi tätä paremmin perustella.
Itse olisin kyllä mielelläni nähnyt Mbappen ja Neimarin finaalissa, mutta ei tällä kertaa.
Sheffield United taisi kyllä hävitä 1-0 Citylle viimeksi.On kyllä City yllättävän tunnu. Tosin United voitti ne 0-2.
I said maybeeeee noooot.Liam Gallagherilla varmaan hyvä fiilis just nyt.
Onkohan silläkin oma pensas Kolumbiassa?
En esitä tyhmää. Minä en vain osta ajatusta, että yksi pelaaja tekee jonkun valmentajan pelistä hyvää tai huonoa. Jos se peli olisi niin hyvää, niin se toimisi kenen tahansa pelaamana. Nyt ei toimi ja syy on valmentajassa joko koska ei valinnut oikeita pelaajia, tai koska on yksinkertaisesti huonompi kuin vastustajan valmentaja.Ei se pointti ole siinä, että joku ei pelaa, vaan joukkueen muodostelma poikkeaa siitä muodostelmasta, jolla City on tälläkin kaudella dominoinut Valioliigaa. No ehkä sinä tajusit itsekin tämän, vaikka esität tyhmää.
Sori MITÄ?!Aguero on sellainen jätkä jonka olen aina halunnut unitediin.
Tuleeko tasoitus kun Aguero tulee kentälle?
pääseeköhän Mikael Forssell kentälle?