Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 148 757
  • 122 403

redpecka

Jäsen
Granadan portteero Rui Silva on edelleen mies maalilla. Ei mitään ihmeellistä ole esittänyt tänään vielä, mutta olihan se ihan hirveetä kun loppukaudesta Real Madrid pommitti kaikki potkut maaliin ja itse jo vaadin veskarin vaihtoa silloin. Mutta minä olenkin vain penkkivalmentaja enkä tiedä missä kondiksessa varaportteero on milloinkin.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Hienoa, että nousijajoukkueet uskaltavat pelata rohkeasti ja pyrkivät myös hyökkäämään. Päivällä Fulham ja nyt Leeds.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Fulhamin muniinpuhalteluun kun vertaa, niin kyllähän Leeds paljon rohkeammin pelaa.
 

redpecka

Jäsen
Onko siellä Englannin liigassa ollut jo kunnon tykitystä? Täällä Espanjan vastaavassa on lähdetty vähän hiljaa liikenteeseen eikä edes yhtään goooooooooooooooooooolia olla nähty. Yksi ulosajo kumminkin edes onneks.
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Leeds pelaa kyllä ihan hyvin, vastus sattuu vaan olemaan kovimmasta päästä,tälläisellä esityksellä tulee kyllä aiheuttamaan ongelmia monelle seuralle ja siinä samalla Leeds 2-2!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt jos joskus oli koomisen näköinen tasoitus
 

redpecka

Jäsen
Ai nyt on ekstrajuomatauko tässä partiidossa? Ei kai Granadassa noin kuuma ole? Edellisessä pelissä en havainnut, mutta saattoi olla että tykitin liveseurantaan niin intensiivisesti matskua että tällaiset jäi huomioimati..?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mites se meni? Kaksi maailman parasta valmentajaa vastakkain ja ekalla puoliajalla viisi maalia...
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

redpecka

Jäsen
Granada - Bilbao edelleen 0 - 0

En ole mikään futistaktiikkaexpertti, mutta olen näkevinäni supertaitavia yksilöitä 1vs1-tilanteissa, muttei tässä ole joukkuetaktiikkaa samaistettu vielä ehkä. En kyllä itekään ymmärrä mitään jos joku puhuu maskin takaa vaikka puhuisi suomeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös