Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 052
  • 123 818

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Neumanni ensi kaudeksi takaisin Barcelonaan ja ensi kaudella PSG voittaa Mestareiden liigan uusien hankintojensa Messin ja Cristiano Ronaldon johdolla.
 

redpecka

Jäsen
Siellä on taas yhdessä osoitteessa korkki auennut ja modeilla on viimeistään huomiselle lisähommia.
Siis tässäkö ketjussa? En ole huomannut vaikka kaikki viestit lukenut.

(Mä olen ainoastaan kerran haistattanut kärppäfaneille paskat (viikko) ja sitten uumoillut josko joku palstan mensalainen olisi BB-talossa (kuukausi) ja viimeksi mie floppasin pikapallovippiketjussa (viikko)).
 

Nick Neim

Jäsen
Olisi ihanaa olla kalju läski, joka digaa heviä ja Buyernia. Tämä olisi nyt kaunis hetki siihen. Kaikilla meillä on tähtihetkemme. Meillä on nyt se. Lisää piirakkaa! Tilatkaa taksi!
Ootko tavallisestikin tällainen vihjaileva paskahousu, vai nostattaako jatkuva ryyppääminen jotain pelkotiloja?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ootko tavallisestikin tällainen vihjaileva paskahousu, vai nostattaako jatkuva ryyppääminen jotain pelkotiloja?

Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ainakaan vielä kuullut sitä kappaletta Stern des Südens. Kieltämättä olen vähän pettynyt, kun sitä ei ole kuulunut, vaikka en mikään Bayernin kannattaja olekaan. Kenties se tuli MTV:n mainoskatkon aikana. Pitää sitten kuunnella se Youtubesta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sen verran pitää eilen Virkkusta kritisoineena sanoa, että illan esitys oli erinomainen. Keskittyi itse asiaan eikä karjunut joka helvetin maalipotkua. Tätä lisää.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten tolla Comanilla on 9 kansallista mestaruutta vaikka on vasta 24v? Vai oliko maikkarin grafiikat studioisännän tasolla?
 

Nick Neim

Jäsen
Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.
Mä inhoan heviä. Ja hevin lisäksi inhoan paskahousuja, kenellä on olevinaan pokkaa, mutta oikeasti ei olekaan.

Olen myös pahoillani, jos toinen vihankohteistani osuu sinuun.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.
Älä nyt viitsi sätkiä siinä. Kaikki täällä tietää mitä sinä vihjailet. Vitun säälittävää, oikeasti.
 

Bread Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo ja Hull City

Liitteet

  • sddefault.jpg
    sddefault.jpg
    41,1 KB · kertaa luettu: 199
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.
En sitten tiedä onko alkoholilla miten paljon tekemistä kommentointisi kanssa, mutta on toi oman paremmuuden korostaminen ja lällättely mitä nytkin harrastat pitemmän päälle varsin raskasta luettavaa. Menisit nukkumaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten tolla Comanilla on 9 kansallista mestaruutta vaikka on vasta 24v? Vai oliko maikkarin grafiikat studioisännän tasolla?
Nousi ensin PSG:ssä edustuksen rinkiin 16-vuotiaana 2012 ja voitti PSG:ssä Ranskan mestaruudet vuosina 2013-14, sen jälkeen Juventukseen missä voitti kaksi mestaruutta ja sen jälkeen Bayerniin missä nyt viisi mestaruutta putkeen.

Vähän tollanen Ilkka Mikkolan tapainen urapolku siis.
 

Barney

Jäsen
Miten tolla Comanilla on 9 kansallista mestaruutta vaikka on vasta 24v? Vai oliko maikkarin grafiikat studioisännän tasolla?
Helpostihan se tulee, kun pelaa vain sellaisissa sarjoissa, joissa on kaudesta toiseen ainoastaan yksi mestarisuosikki. Ja kaiken lisäksi Ranskassa, jossa Coman aloitti ammattilaisuransa, saa mestaruusmitalin jo siitä, kun pyörähtää kentällä.
 

redpecka

Jäsen
En ainakaan vielä kuullut sitä kappaletta Stern des Südens. Kieltämättä olen vähän pettynyt, kun sitä ei ole kuulunut, vaikka en mikään Bayernin kannattaja olekaan. Kenties se tuli MTV:n mainoskatkon aikana. Pitää sitten kuunnella se Youtubesta.
Minä kuuntelin tämän jo ennakkoon. Tuli jossain palstalla aikaisemmin tästä puhetta niin minä otin ja guugletin ja kuuntelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös