Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 166 396
  • 122 540

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Basileus Stafylokokkis olisi aika tyhmä jalkapalloilijan nimeksi. Ehkä lääkärinkin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kane, (Zahavi), Ronaldo ja Pukki. Siinä maalipörssin top-4.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Siinä oli Kaukolla tonttia mutta Kreikan veska harmillisesti nappaa. Pukki olisi tehnyt.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kreikka on muuten minun historiassani kaikkein surkein Euroopan mestarijoukkue.
Siitä kaksikerroksisesta bussista parkissa ei ollut draamaksi, ei edes traagiseksi komediaksi, koska huumorintajuni ei ole kai riittävän sivistynyt.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Kreikka on muuten minun historiassani kaikkein surkein Euroopan mestarijoukkue.
Siitä kaksikerroksisesta bussista parkissa ei ollut draamaksi, ei edes traagiseksi komediaksi, koska huumorintajuni ei ole kai riittävän sivistynyt.

Väärin voitettu.
 
Eikö tuota huutajaa saa edesvastuuseen. Vaikka yllytyksestä murhan suunnitteluun?
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Kreikka on muuten minun historiassani kaikkein surkein Euroopan mestarijoukkue.
Siitä kaksikerroksisesta bussista parkissa ei ollut draamaksi, ei edes traagiseksi komediaksi, koska huumorintajuni ei ole kai riittävän sivistynyt.
Minun papereissani viimeisin Portugali, jos voitat 0 peliä alkulohkossa ei mitään asiaa jatkoon
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Leo Väisänen! Pidin isona kysymysmerkkinä, mutta pelannut loistavasti ekan puoliajan.
 

Barney

Jäsen
Leo Väisänen on ollut tähän asti kyllä man of the match. Skrabbin taso ei taas tunnu oikein riittävän. Toivottavasti vaihdetaan puoliajalla pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös