Kane, (Zahavi), Ronaldo ja Pukki. Siinä maalipörssin top-4.
Kreikka on muuten minun historiassani kaikkein surkein Euroopan mestarijoukkue.
Siitä kaksikerroksisesta bussista parkissa ei ollut draamaksi, ei edes traagiseksi komediaksi, koska huumorintajuni ei ole kai riittävän sivistynyt.
Minun papereissani viimeisin Portugali, jos voitat 0 peliä alkulohkossa ei mitään asiaa jatkoonKreikka on muuten minun historiassani kaikkein surkein Euroopan mestarijoukkue.
Siitä kaksikerroksisesta bussista parkissa ei ollut draamaksi, ei edes traagiseksi komediaksi, koska huumorintajuni ei ole kai riittävän sivistynyt.
Se on oikeasti Kreikan koutsi, huutaa ilmeisesti tuskissaan muistellessaan kotimaansa, Alankomaiden, viime vuosien otteitaEikö tuota huutajaa saa edesvastuuseen. Vaikka yllytyksestä murhan suunnitteluun?
Väärin voitettu.
Huhujen mukaan tuo huutaja on itse kreikan päävalkkuEikö tuota huutajaa saa edesvastuuseen. Vaikka yllytyksestä murhan suunnitteluun?
Eli on syyntakeeton. No vittu, onneksi alkoi tauko. Huutaakohan tauollakin.Se on oikeasti Kreikan koutsi, huutaa ilmeisesti tuskissaan muistellessaan kotimaansa, Alankomaiden, viime vuosien otteita
Huhujen mukaan tuo huutaja on itse kreikan päävalkku