Vaadin aateloimista kiekkoleijonaksi. Kaikenmaailman unisia veljiä kyllä aateloidaan muttei näitä buumin synnyttäjiä tosimiehiä.
Ei vittu, mä foldaan. Aika kova on kyl jätkän bluffi.
Vaadin aateloimista kiekkoleijonaksi. Kaikenmaailman unisia veljiä kyllä aateloidaan muttei näitä buumin synnyttäjiä tosimiehiä.
Voi vitun vittu! Miksi ei oltu hereillä?
Ei kutsu. Uskotaan ja toivotaan, että joko Suomi voittaa tai Tanska häviää.Nonni, sinne meni kolmoskorin paikka eli Pietari ja Kööpenhamina kutsuvat.
mutta työmäärä ei Suomella jää vajaaksi, ei sitten yhtään.
Eikö Suomen siis välttämättä tarvitse voittaa?Ei kutsu. Uskotaan ja toivotaan, että joko Suomi voittaa tai Tanska häviää.
Mulle uppoaa. On pirun aito kaveri, samanlainen "siviilissä". Erona vertailukohtaan on se, että tietää ja ymmärtää lajista edelleen aivan helvetisti.Mun mielestä Rautiainen on melko rasittava taiteilija. Miksi lisää tameja halutaan televisioon?
Onnea vain kilpailemaan lipusta johonkin Köpiksen Tanska-otteluun, kun sinne on Suomestakin haluamassa kaikki sunnuntaikatsojat ja stadionin kapasiteetti on pieni. Jos pelataan Bakussa, niin sinne pääsee todennäköisesti paikalle ne, joita ne kisat ihan oikeasti kiinnostavat.Toivottavasti tää hävitään tai pelataan tasan. Kuka haluaa jonnekkin Azerbaizhaniin katsomaan kisoja? Pietari ja Köpis paljon kätevämpiä
Eikö Suomi pelaa em-kisoissa muita kuin Tanskaa vastaan?Onnea vain kilpailemaan lipusta johonkin Köpiksen Tanska-otteluun, kun sinne on Suomestakin haluamassa kaikki sunnuntaikatsojat ja stadionin kapasiteetti on pieni. Jos pelataan Bakussa, niin sinne pääsee todennäköisesti paikalle ne, joita ne kisat ihan oikeasti kiinnostavat.
Tarvitsee voittaa, jos haluaa kolmoskoriin, mutta Tanskan hävitessä myös Tanska tipahtaa neloskoriin ja sen myötä Suomi välttää tuon Pietari-Kööpenhamina -lohkon.Eikö Suomen siis välttämättä tarvitse voittaa?
Sama homma - tykkään tuosta "mouhoamisesta". Mitä Rautiainen muuten tekee siviilissä?Mulle uppoaa. On pirun aito kaveri, samanlainen "siviilissä". Erona vertailukohtaan on se, että tietää ja ymmärtää lajista edelleen aivan helvetisti.