Antakaa sille vuvuzela.
Kyllä on . Riippuu myös muista illan tuloksista näistä esim. Irlanti-Tanska lopputuloksestaOnko Suomi siis kolmoskorissa, jos tämä voitetaan?
Onkohan Pullukka pestannut tuon janarin tuonne vaihtopenkin taakse huutamaan, kun ei itse päässyt kokoonpanoon?
Tai sitten itse Forsell vain kehuu paikallista gyrosta kovaan ääneen. Eikös hän ollut kebab miehiä?Onkohan Pullukka pestannut tuon janarin tuonne vaihtopenkin taakse huutamaan, kun ei itse päässyt kokoonpanoon?
On tämä elämä joskus pienestä kiinni. EI helvetin helvetti että tuo ääni raastaa päätä kuin juustohöylä.Kuka Saatana nyt pilaa tolla hoilaamisella mun futisnautinnon?!? Nyt niitä nimiä pöytään!!
Siinä tapauksesa kuvan perusteella Pullukalla on ollut vähän keskimääräistä rankemmat juhlat, kun ikää oli tullut arviolta noin 30-40 vuotta lisää.Tai se on ite Pullukka joka siellä pitää älömölöä
Oli lasit päässä niin ei pystynyt täysin tunnistamaan. Minusta näytti Petteriltä.Siinä tapauksesa kuvan perusteella Pullukalla on ollut vähän keskimääräistä rankemmat juhlat, kun ikää oli tullut arviolta noin 30-40 vuotta lisää.
Siinä tapauksesa kuvan perusteella Pullukalla on ollut vähän keskimääräistä rankemmat juhlat, kun ikää oli tullut arviolta noin 30-40 vuotta lisää.
Vittu otetaan mekin jatkossa kotimatseihin vaikka Matti ja Teppo vetämään ikivihreitä vastustajan vaihtopenkin taakse...On tämä elämä joskus pienestä kiinni. EI helvetin helvetti että tuo ääni raastaa päätä kuin juustohöylä.
Kyllä.Mitä näytettiinkö sitä huutelijaa jossain vaiheessa?
Sille maksetaan oikein palkkaakin, osin myös meidän verorahoilla.Mitä näytettiinkö sitä huutelijaa jossain vaiheessa?