Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 289 121
  • 123 818
Mietinkin, että miten ihmeessä Torres sai nenän vuotamaan verta pikku hipaisusta nilkoille, mutta se tulikin jälkitilanteessa kun Puolan romani kävi potkaisemassa maassa makaavaa Torresia nekkuun.
 
Torresista huomaa hyvin miten paljon maalinteko on itseluottamuksesta kiinni. Hän on aivan eri mies nyt tuon vapauttavan maalin jälkeen. Tekee vielä yhden tänään.
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Bousoufa veti sitten vaparin ylähirteen. Olisi ollut melkoinen niitti ja varmistanut Anjin jatkon, niin vähän jäljellä. Nyt haisee jatkoajalle.

edit:Noh ei tullut, Cisse ja Newcastle jatkanee. Näin se hauskasti menee, että jos toinen vetää ylärimaan, niin toinen tekee.
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Jahas, Cisse ei halua pelata jatkoaikoja, Newcastle 1-0 ja kaikki Valjujengit jatkaa. Toivottavasti arposivat jo vastakkain. Chelsea-Tottenham ois kiva.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Lisäajan kolmannella minuutilla Cisse ratkaisee Newcastlelle! Valioliiga on kriisissä kun kaikki joukkueet pääsevät jatkoon. Espanjassa juhlitaan viimeisenkin joukkueen pudottua jatkosta.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Lisäajan kolmannella minuutilla Cisse ratkaisee Newcastlelle! Valioliiga on kriisissä kun kaikki joukkueet pääsevät jatkoon. Espanjassa juhlitaan viimeisenkin joukkueen pudottua jatkosta.
Champparissa sen sijaan pelaa vielä kolme espanjalaista jengiä ja lädijengejä ei yhtään.

Lazio vei Stuttgartia melko helposti ja mieluisa 650 euron netto tuli tilille. Peli oli muuten kyllä aika tylsä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lisäajan kolmannella minuutilla Cisse ratkaisee Newcastlelle! Valioliiga on kriisissä kun kaikki joukkueet pääsevät jatkoon. Espanjassa juhlitaan viimeisenkin joukkueen pudottua jatkosta.

En mä voi käsittää, että olet vierastanut Europa Leaguen käyttämistä argumenttiesi tueksi silloin kun lädijengit eivät ole siinä pärjänneet (Grainger tästä huomautti sulle jo eilen), ja vissiin myös koska se nyt vaan sattuu olemaan todella paljon vähemmän Mestareiden Liigaa arvostettu kilpailu. Nytkö se sitten yhtäkkiä onkin taas merkittävä tekijä, kun mitataan seurajoukkueiden ja liigojen välisiä tasoeroja?

Mä olen yleensä osannut kaivaa yleensä ne argumentin jyvät noista kirjoituksistasi, mutta eilinen oli kyllä kaikin tavoin hankala tuossa mielessä, vaikutti ihan sille että vain ja ainoastaan kaivat verta nenästäsi tuolla yleisessä fudiskeskustelussa.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Mä olen yleensä osannut kaivaa yleensä ne argumentin jyvät noista kirjoituksistasi, mutta eilinen oli kyllä kaikin tavoin hankala tuossa mielessä, vaikutti ihan sille että vain ja ainoastaan kaivat verta nenästäsi tuolla yleisessä fudiskeskustelussa.
Alkaahan se totuus "Tietäjän" "asiantuntemuksesta" siis valkenemaan jo muillekin.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
En mä voi käsittää, että olet vierastanut Europa Leaguen käyttämistä argumenttiesi tueksi silloin kun lädijengit eivät ole siinä pärjänneet (Grainger tästä huomautti sulle jo eilen), ja vissiin myös koska se nyt vaan sattuu olemaan todella paljon vähemmän Mestareiden Liigaa arvostettu kilpailu. Nytkö se sitten yhtäkkiä onkin taas merkittävä tekijä, kun mitataan seurajoukkueiden ja liigojen välisiä tasoeroja?

Mä olen yleensä osannut kaivaa yleensä ne argumentin jyvät noista kirjoituksistasi, mutta eilinen oli kyllä kaikin tavoin hankala tuossa mielessä, vaikutti ihan sille että vain ja ainoastaan kaivat verta nenästäsi tuolla yleisessä fudiskeskustelussa.

Boldaukset omat.

Annatko lainauksia väitteesi tueksi?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Annatko lainauksia väitteesi tueksi?

Mennee aika raskaaksi lainailuksi ja redundanssia lienee luvassa sattuneista syistä, mutta mä voin katsoa noita tuossa iltapäivällä jos ihan välttämättä haluat. Nyt on kiire, mutta jollei kukaan muu iltapäivän loppuun mennessä ole tähän tarttunut niin katsellaan sitten.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Mennee aika raskaaksi lainailuksi ja redundanssia lienee luvassa sattuneista syistä, mutta mä voin katsoa noita tuossa iltapäivällä jos ihan välttämättä haluat. Nyt on kiire, mutta jollei kukaan muu iltapäivän loppuun mennessä ole tähän tarttunut niin katsellaan sitten.

Turhaa touhua. Kun tarkemmin katselet, tartuin kirjoituksiin joissa sanottiin Espanjan menestyvän hyvin euroliigapeleissä (tähän huomioitiin vain Mestarien liigan menestys. Miksi termi Euroliiga jos vain Mestarien liiga lasketaan? Voisi sanoa suoraan Mestarien liiga) ja että Espanjan keskikastin seurat pärjäävät hyvin UEL:ssa (eivät tällä kaudella. Ovat pärjänneet takavuosina).

Taitaa olla Espanjafaneilla kovaa kun viime kaudella hirveä hehkutus Atletico Madridin voittaessa ja 3 joukkuetta välierissä. Nyt Atleticon ja muiden pupeltamisen suhteen hyssytellään eikä asiaan oteta kantaa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Nyt Atleticon ja muiden pupeltamisen suhteen hyssytellään eikä asiaan oteta kantaa.

Kuka on hyssytellyt? Espanjan keskisuurilla meni europelit perseelleen Malagaa lukuunottamatta. Lasken siis keskisuuriksi Real Madridin ja Barcelonan takana tulevat. Erityisesti Atléticon taivallus Eurooppa-liigassa oli surullista, hallitseva mestari oli täysi sukka lähes koko ajan.

Onko se sitten hyssyttelyä ja kannanottamattomuutta, jos voin tässä vaiheessa sanoa, että Eurooppa-liiga enää tällä kaudella kiinnosta, koska mukana ei ole minun silmissäni mielenkiintoisia joukkueita? Ihan yhtä arvokas sen voitto on joka tapauksessa, katsoin minä loppuottelua tai en.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Atleticon putoamisesta hyssyttely onkin melkoinen draamankaari joka puhuu pelkästään sen puolesta, että Nurmisaha on oikeassa, niinkö? Alunperin lähdit ilmeisesti tuosta Jaasinin "Espanjalaiset keskikastin joukkueet pärjäävät UEL:ssä" kinaamaan, ja vedit mukaan tämän kauden Atleticot ja kumppanit, jotka argumenttiisi sopien ovat ulkona UEL:stä. Tällä kaudella. No, ei sulle tietty tullut mieleen ketkä sen UEL:n loppuottelun keskenään pelailivat tuossa alle vuosi takaperin? Hassua muuten, että itse toteat viestissä 1537 ettei europelit voi olla mikään mittari. Miksi siis kuluttaa energiaa asiasta ensin vääntäen?

Sitten tuolla on noita "olisi kaatanut Real Madridin ilman tuomariapuja", "ne huomioiden lista voisi olla Espanja 3 ja Englanti 5", "Bayernin maalit tuuripompuilla" jne. Ei tuollaista puusilmäisyyttä voi oikeasti realisoida sinun tavallasi tekstiksi jonka vielä julkaisee, jos meinaa konstruktiivisesti ja objektiivisesti yrittää keskustella. Ei vain voi.

En mä näe tämän tuulimyllyn kanssa taistelussa mitään järkeä, mutta mä oon aina tähän asti kyennyt jollain tapaa ymmärtää resonointiasi. Nyt en. Vaikka ei se taida sua hidastaa kun muut ihmettelevät, päinvastoin.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Atleticon putoamisesta hyssyttely onkin melkoinen draamankaari joka puhuu pelkästään sen puolesta, että Nurmisaha on oikeassa, niinkö? Alunperin lähdit ilmeisesti tuosta Jaasinin "Espanjalaiset keskikastin joukkueet pärjäävät UEL:ssä" kinaamaan, ja vedit mukaan tämän kauden Atleticot ja kumppanit, jotka argumenttiisi sopien ovat ulkona UEL:stä. Tällä kaudella. No, ei sulle tietty tullut mieleen ketkä sen UEL:n loppuottelun keskenään pelailivat tuossa alle vuosi takaperin? Hassua muuten, että itse toteat viestissä 1537 ettei europelit voi olla mikään mittari. Miksi siis kuluttaa energiaa asiasta ensin vääntäen?

Otetaan vielä ne kaksi viestiä:

Espanjan keskikastin joukkueet pärjäävät hyvin UEL:ssä ja on poikkeus jos UCL:ntop 8ssa on kaksi tai vähemmän Spanskeja mukana.

Korjasin sen verran että tällä kaudella eivät pärjää.

Tämänkin vuoden euroliigapelit puhuvat puolestaan. Espanja sai kahdeksan joukkoon kolme joukkuetta, Englanti nolla. Saksa sai muuten kaksi. Italia yhden, Ranska yhden, Turkki yhden.

Tässä viestissä Euroliigapelit (joka tarkoittaakin Mestarien liigaa) on se joka ratkaisee, mutta vain tämän kauden osalta ja vain Mestarien liigan osalta. Mikäs joukkue voitti viime kaudella Mestarien liigan?

Hassua muuten, että itse toteat viestissä 1537 ettei europelit voi olla mikään mittari. Miksi siis kuluttaa energiaa asiasta ensin vääntäen?

Edelleen, kerro missä vaiheessa otin puheeksi liigojen tason? Lainauksia kiitos. Taisipa käydä niin että muut ottivat asian puheeksi ja luulit minun ottaneen koska muut luulivat minun niin tehneen. Kulutan aikaa vääntäen asiasta jonka muut ottavat esiin?

Sitten tuolla on noita "olisi kaatanut Real Madridin ilman tuomariapuja", "ne huomioiden lista voisi olla Espanja 3 ja Englanti 5", "Bayernin maalit tuuripompuilla" jne. Ei tuollaista puusilmäisyyttä voi oikeasti realisoida sinun tavallasi tekstiksi jonka vielä julkaisee, jos meinaa konstruktiivisesti ja objektiivisesti yrittää keskustella. Ei vain voi.

Miten niin ei voi? Kun keskustellaan paremmuudesta, siihen on muitakin mittareita kuin voitto. Mourinhon sanoin:

‘The best team lost. We didn’t deserve to win. Football is like this but I won’t talk about the [Nani] decision,’ he said.

Kyllä paremmuuskeskustelussa tällaiset asiat voi ottaa huomioon. Kun jopa voittaneen joukkueen valmentaja on sitä mieltä että parempi ei voittanut.

En mä näe tämän tuulimyllyn kanssa taistelussa mitään järkeä, mutta mä oon aina tähän asti kyennyt jollain tapaa ymmärtää resonointiasi. Nyt en. Vaikka ei se taida sua hidastaa kun muut ihmettelevät, päinvastoin.

Odotan yhä niitä lainauksia.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edelleen, kerro missä vaiheessa otin puheeksi liigojen tason? Lainauksia kiitos. Taisipa käydä niin että muut ottivat asian puheeksi ja luulit minun ottaneen koska muut luulivat minun niin tehneen. Kulutan aikaa vääntäen asiasta jonka muut ottavat esiin?

Missä väitin että juuri sinä otit puheeksi liigojen tasot? En missään. Jos nyt sitten irtisanoudut kokonaan niiden vertailustakin, niin selvä, mutta mun mielestä tanssit jatkuvasti niiden aiheiden ympärillä, jotka sopivat omien argumenttiesi tueksi, vaikka olet saattanut aikoinaan väittää jotain aivan muuta. En nyt lähde kaivelemaan menneitä sen enempää, mutta niin sinä kuin minäkin tiedämme että et sä näissä keskusteluissa nyt täysin vilpittömällä kannalla ole liikkeellä.

Miten niin ei voi? Kun keskustellaan paremmuudesta, siihen on muitakin mittareita kuin voitto.

Aivan, samalla tavoin kuin tappioon on aina syynä tuomarit tai tuuripomput? Ainakin jos häviävä jengi on Englannista. Tässä lajissa aina voittaa se, joka on parempi. Tottahan se on, että paremmuutta voi värilaseilla yrittää nähdä siinä oman joukkueen tekemisissä, ja esim. tämä oli luultavasti hyvin yleinen ilmiö Chelsean viimekautisten UCL-vastustajien kannattajien piireissä. Omasta mielestäni Chelsea silti oli vastustajiaan parempi, sillä se yllätti vastustajansa bussitaktiikallaan joka ainoa kerta ikäänkuin housut kintuissa ja toteutti tuota systeemiä vähintäänkin mallikelpoisesti. Mitkä indikaattorit muuten kertovat paremmuuden sinusta? Millä perustein Manchester United oli loppupeleissä Real Madridia kokonaisvaltaisesti parempi?

Odotan yhä niitä lainauksia.

Käykööt nuo tuuripomppuilut ja tuomari-itkut ihan tarpeeksi pätevinä perusteluina tuohon tuulimylly-asiaan. Palaat niihin aina uudelleen ja uudelleen. En tule lainaamaan näitä enää, ne löytyy kyllä kun tätä ketjua perkaa taaksepäin.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Missä väitin että juuri sinä otit puheeksi liigojen tasot? En missään. Jos nyt sitten irtisanoudut kokonaan niiden vertailustakin, niin selvä, mutta mun mielestä tanssit jatkuvasti niiden aiheiden ympärillä, jotka sopivat omien argumenttiesi tueksi, vaikka olet saattanut aikoinaan väittää jotain aivan muuta. En nyt lähde kaivelemaan menneitä sen enempää, mutta niin sinä kuin minäkin tiedämme että et sä näissä keskusteluissa nyt täysin vilpittömällä kannalla ole liikkeellä.

En tajunnut pointtiasi mutta ihan sama. Pieni kettuiluviesti liveseurantaan otteluiden päätyttyä saa melkoisesti aikaan.

Aivan, samalla tavoin kuin tappioon on aina syynä tuomarit tai tuuripomput? Ainakin jos häviävä jengi on Englannista. Tässä lajissa aina voittaa se, joka on parempi. Tottahan se on, että paremmuutta voi värilaseilla yrittää nähdä siinä oman joukkueen tekemisissä, ja esim. tämä oli luultavasti hyvin yleinen ilmiö Chelsean viimekautisten UCL-vastustajien kannattajien piireissä.

Olet asian ytimessä. Voi sitä "huonompi joukkue voitti" -kommenttien määrää kun Chelsea vei voiton finaalissa. Chelsea oli huonompi koska (insert jokin tilasto) perusteella Chelsea hävisi reilusti. Chelsea myös pelasi antijalkapalloa ja mitäs kaikkea muuta. Tällä perusteltiin huonomman joukkueen voittaneen. Ja hävinnyt joukkue oli Espanjasta.

Omasta mielestäni Chelsea silti oli vastustajiaan parempi, sillä se yllätti vastustajansa bussitaktiikallaan joka ainoa kerta ikäänkuin housut kintuissa ja toteutti tuota systeemiä vähintäänkin mallikelpoisesti. Mitkä indikaattorit muuten kertovat paremmuuden sinusta? Millä perustein Manchester United oli loppupeleissä Real Madridia kokonaisvaltaisesti parempi?

Itsekin olen sitä mieltä että Chelsea toteutti taktiikkaansa hyvin eikä tuomariratkaisuista jäänyt häviäjälle mitään valittamista. ManU oli menossa jatkoon Real Madridin kustannuksella eikä ollut minkäänlaisessa hädässä edes kunnes tuomari repäisi linjamuutoksen yhden ottelun ajaksi.

Monen mielestä Chelsea ei ollut parempi. Kyllä minulle sopii se että voittanut joukkue on parempi. Sen pitäisi sitten olla aina. Joka kerta kun suurjoukkue häviää "paremmalla" pelillä joukkueelle joka pelaa "huonommin" aletaan selittämään kuinka huonompi meni jatkoon jne. Siitä päästään paremmuusvertailuun ja pyörä pyörii.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tässä viestissä Euroliigapelit (joka tarkoittaakin Mestarien liigaa) on se joka ratkaisee, mutta vain tämän kauden osalta ja vain Mestarien liigan osalta. Mikäs joukkue voitti viime kaudella Mestarien liigan?

En ole lukenut keskustelua tarkemmin, koska tämä on liveseurantaketju, mutta puutun tähän, sillä tässä on lainattu meikäläistä.

Euroliigapeleillä siis tarkoitan eurokentillä pelattuja pelejä. Mestarien- sekä Eurooppa Liigan pelejä. Sikäli jos se oli nyt epäselvää jollekulle. Jatkakaa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tajunnut pointtiasi mutta ihan sama. Pieni kettuiluviesti liveseurantaan otteluiden päätyttyä saa melkoisesti aikaan..

Eli et tarvitse lainauksia myöntääksesi että trollaat?

Olet asian ytimessä. Voi sitä "huonompi joukkue voitti" -kommenttien määrää kun Chelsea vei voiton finaalissa. Chelsea oli huonompi koska (insert jokin tilasto) perusteella Chelsea hävisi reilusti. Chelsea myös pelasi antijalkapalloa ja mitäs kaikkea muuta. Tällä perusteltiin huonomman joukkueen voittaneen.

Näinhän se meni. En kuitenkaan edelleenkään ymmärrä miksi United oli Realia vastaan parempi joukkue? Mourinhon sanomiset nyt eivät paljoa paina, nuoli lädien persettä kommentillaan jos minulta kysytään.

ManU oli menossa jatkoon Real Madridin kustannuksella eikä ollut minkäänlaisessa hädässä edes kunnes tuomari repäisi linjamuutoksen yhden ottelun ajaksi.

Ahaa. Eli "ei ollut minkäänlaisessa hädässä edes" tarkoittaa että oli parempi?

Kyllä minulle sopii se että voittanut joukkue on parempi. Sen pitäisi sitten olla aina. Joka kerta kun suurjoukkue häviää "paremmalla" pelillä joukkueelle joka pelaa "huonommin" aletaan selittämään kuinka huonompi meni jatkoon jne. Siitä päästään paremmuusvertailuun ja pyörä pyörii.

No nähtävästi sulle nimenomaan ei sovi moinen. Katsele vähän viestihistoriaasi ja etenkin niitä viestejä joissa lädit häviävät. Mä olen nyt osaltani tämän keskustelun käynyt.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ahaa. Eli "ei ollut minkäänlaisessa hädässä edes"

Täytyy vielä kerran ihmetellä sitä jumalatonta vahvuutta, jonka herra Scissors on tilannut Real laseihinsa.
Koko Real ryhmä saa kiittää polvillaan hyvää onneaan jatkoonpääsystä. Erityisesti kun tuomari sulki silmänsä Varanen niitille ja vilautti punaista saman tien United pelaajalle kun siihen aukesi edes pieni tilaisuus. Ensimmäisen osaottelun jälkeen rukoilin kädet ristissä tuomaria, joka tekisi jotain oikein mutta lopputulos oli kahta kauheampi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Täytyy vielä kerran ihmetellä sitä jumalatonta vahvuutta, jonka herra Scissors on tilannut Real laseihinsa.

Pitää tulla puolustamaan Scissorsia. Minunkin mielestäni Real oli ManU-ottelussa parempi joukkue. Heinäsirkalla taas tuntuu olevan aikamoiset ManU-lasit päässään. Ja niistä tuomareista on aivan turha itkeä. Tuomareihin ei ManU kaatunut, vaan omaan heikkoon viimeistelyynsä ja omaan typeryyteensä. Lisäksi Mourinho vei Fergusonia taktisella puolella 100-0, deal with it.

Mitä liveseuraamiseen tulee, niin piakkoin alkamaisillaan Derbi Gallego eli Galician derby La Ligassa. Celta Vigo vierailee La Coruñassa Deportivon vieraana. Äärimmäisen tärkeä peli molemmille, sillä Depor on sarjan jumbona ja Celta toiseksi viimeisenä. Voitto helpottaisi tuskaa, tappio sysäisi entistä enemmän murheen alhoon.

Itse kannatan tässä matsissa Deporia.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Lisäksi Mourinho vei Fergusonia taktisella puolella 100-0,

Näikkösä matsia,, katoikkosä sitä vai kurkkasikko vaan tuloksen?????

SAF vei Josea ihan 100-0 taktiikassa varsinkin toisessa osassa, sen näki sokea maallikkokin. SAF ei antanut Realille mahdollisuutta hyödyntää sen parasta vahvuutta eli vastahyökkäyksiä. Tuo joukkue tuolla taktiikalla oli NIIN vahva, että ManU olisi jatkossa ilman aivan käsittämättömiä tuomarin töppäyksiä.

Sen vielä voin jotenkin ymmärtää, että luulet tuomareiden olleen oikeassa mutta jos käsität Josen vieneen Alexia 100-0, niin en enää voi tehdä muuta kuin suositella sinulle yksityistunteja joltain fiksummalta.

Voit ottaa myös yhteyttä Koreaan, josko siellä olisi paikka vapaana sopivalle propagandan julistajalle...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös