Champparissa sen sijaan pelaa vielä kolme espanjalaista jengiä ja lädijengejä ei yhtään.Lisäajan kolmannella minuutilla Cisse ratkaisee Newcastlelle! Valioliiga on kriisissä kun kaikki joukkueet pääsevät jatkoon. Espanjassa juhlitaan viimeisenkin joukkueen pudottua jatkosta.
Lisäajan kolmannella minuutilla Cisse ratkaisee Newcastlelle! Valioliiga on kriisissä kun kaikki joukkueet pääsevät jatkoon. Espanjassa juhlitaan viimeisenkin joukkueen pudottua jatkosta.
Alkaahan se totuus "Tietäjän" "asiantuntemuksesta" siis valkenemaan jo muillekin.Mä olen yleensä osannut kaivaa yleensä ne argumentin jyvät noista kirjoituksistasi, mutta eilinen oli kyllä kaikin tavoin hankala tuossa mielessä, vaikutti ihan sille että vain ja ainoastaan kaivat verta nenästäsi tuolla yleisessä fudiskeskustelussa.
En mä voi käsittää, että olet vierastanut Europa Leaguen käyttämistä argumenttiesi tueksi silloin kun lädijengit eivät ole siinä pärjänneet (Grainger tästä huomautti sulle jo eilen), ja vissiin myös koska se nyt vaan sattuu olemaan todella paljon vähemmän Mestareiden Liigaa arvostettu kilpailu. Nytkö se sitten yhtäkkiä onkin taas merkittävä tekijä, kun mitataan seurajoukkueiden ja liigojen välisiä tasoeroja?
Mä olen yleensä osannut kaivaa yleensä ne argumentin jyvät noista kirjoituksistasi, mutta eilinen oli kyllä kaikin tavoin hankala tuossa mielessä, vaikutti ihan sille että vain ja ainoastaan kaivat verta nenästäsi tuolla yleisessä fudiskeskustelussa.
Annatko lainauksia väitteesi tueksi?
Mennee aika raskaaksi lainailuksi ja redundanssia lienee luvassa sattuneista syistä, mutta mä voin katsoa noita tuossa iltapäivällä jos ihan välttämättä haluat. Nyt on kiire, mutta jollei kukaan muu iltapäivän loppuun mennessä ole tähän tarttunut niin katsellaan sitten.
Nyt Atleticon ja muiden pupeltamisen suhteen hyssytellään eikä asiaan oteta kantaa.
Atleticon putoamisesta hyssyttely onkin melkoinen draamankaari joka puhuu pelkästään sen puolesta, että Nurmisaha on oikeassa, niinkö? Alunperin lähdit ilmeisesti tuosta Jaasinin "Espanjalaiset keskikastin joukkueet pärjäävät UEL:ssä" kinaamaan, ja vedit mukaan tämän kauden Atleticot ja kumppanit, jotka argumenttiisi sopien ovat ulkona UEL:stä. Tällä kaudella. No, ei sulle tietty tullut mieleen ketkä sen UEL:n loppuottelun keskenään pelailivat tuossa alle vuosi takaperin? Hassua muuten, että itse toteat viestissä 1537 ettei europelit voi olla mikään mittari. Miksi siis kuluttaa energiaa asiasta ensin vääntäen?
Espanjan keskikastin joukkueet pärjäävät hyvin UEL:ssä ja on poikkeus jos UCL:ntop 8ssa on kaksi tai vähemmän Spanskeja mukana.
Tämänkin vuoden euroliigapelit puhuvat puolestaan. Espanja sai kahdeksan joukkoon kolme joukkuetta, Englanti nolla. Saksa sai muuten kaksi. Italia yhden, Ranska yhden, Turkki yhden.
Hassua muuten, että itse toteat viestissä 1537 ettei europelit voi olla mikään mittari. Miksi siis kuluttaa energiaa asiasta ensin vääntäen?
Sitten tuolla on noita "olisi kaatanut Real Madridin ilman tuomariapuja", "ne huomioiden lista voisi olla Espanja 3 ja Englanti 5", "Bayernin maalit tuuripompuilla" jne. Ei tuollaista puusilmäisyyttä voi oikeasti realisoida sinun tavallasi tekstiksi jonka vielä julkaisee, jos meinaa konstruktiivisesti ja objektiivisesti yrittää keskustella. Ei vain voi.
‘The best team lost. We didn’t deserve to win. Football is like this but I won’t talk about the [Nani] decision,’ he said.
En mä näe tämän tuulimyllyn kanssa taistelussa mitään järkeä, mutta mä oon aina tähän asti kyennyt jollain tapaa ymmärtää resonointiasi. Nyt en. Vaikka ei se taida sua hidastaa kun muut ihmettelevät, päinvastoin.
Edelleen, kerro missä vaiheessa otin puheeksi liigojen tason? Lainauksia kiitos. Taisipa käydä niin että muut ottivat asian puheeksi ja luulit minun ottaneen koska muut luulivat minun niin tehneen. Kulutan aikaa vääntäen asiasta jonka muut ottavat esiin?
Miten niin ei voi? Kun keskustellaan paremmuudesta, siihen on muitakin mittareita kuin voitto.
Odotan yhä niitä lainauksia.
Missä väitin että juuri sinä otit puheeksi liigojen tasot? En missään. Jos nyt sitten irtisanoudut kokonaan niiden vertailustakin, niin selvä, mutta mun mielestä tanssit jatkuvasti niiden aiheiden ympärillä, jotka sopivat omien argumenttiesi tueksi, vaikka olet saattanut aikoinaan väittää jotain aivan muuta. En nyt lähde kaivelemaan menneitä sen enempää, mutta niin sinä kuin minäkin tiedämme että et sä näissä keskusteluissa nyt täysin vilpittömällä kannalla ole liikkeellä.
Aivan, samalla tavoin kuin tappioon on aina syynä tuomarit tai tuuripomput? Ainakin jos häviävä jengi on Englannista. Tässä lajissa aina voittaa se, joka on parempi. Tottahan se on, että paremmuutta voi värilaseilla yrittää nähdä siinä oman joukkueen tekemisissä, ja esim. tämä oli luultavasti hyvin yleinen ilmiö Chelsean viimekautisten UCL-vastustajien kannattajien piireissä.
Omasta mielestäni Chelsea silti oli vastustajiaan parempi, sillä se yllätti vastustajansa bussitaktiikallaan joka ainoa kerta ikäänkuin housut kintuissa ja toteutti tuota systeemiä vähintäänkin mallikelpoisesti. Mitkä indikaattorit muuten kertovat paremmuuden sinusta? Millä perustein Manchester United oli loppupeleissä Real Madridia kokonaisvaltaisesti parempi?
Tässä viestissä Euroliigapelit (joka tarkoittaakin Mestarien liigaa) on se joka ratkaisee, mutta vain tämän kauden osalta ja vain Mestarien liigan osalta. Mikäs joukkue voitti viime kaudella Mestarien liigan?
En tajunnut pointtiasi mutta ihan sama. Pieni kettuiluviesti liveseurantaan otteluiden päätyttyä saa melkoisesti aikaan..
Olet asian ytimessä. Voi sitä "huonompi joukkue voitti" -kommenttien määrää kun Chelsea vei voiton finaalissa. Chelsea oli huonompi koska (insert jokin tilasto) perusteella Chelsea hävisi reilusti. Chelsea myös pelasi antijalkapalloa ja mitäs kaikkea muuta. Tällä perusteltiin huonomman joukkueen voittaneen.
ManU oli menossa jatkoon Real Madridin kustannuksella eikä ollut minkäänlaisessa hädässä edes kunnes tuomari repäisi linjamuutoksen yhden ottelun ajaksi.
Kyllä minulle sopii se että voittanut joukkue on parempi. Sen pitäisi sitten olla aina. Joka kerta kun suurjoukkue häviää "paremmalla" pelillä joukkueelle joka pelaa "huonommin" aletaan selittämään kuinka huonompi meni jatkoon jne. Siitä päästään paremmuusvertailuun ja pyörä pyörii.
Ahaa. Eli "ei ollut minkäänlaisessa hädässä edes"
Täytyy vielä kerran ihmetellä sitä jumalatonta vahvuutta, jonka herra Scissors on tilannut Real laseihinsa.
Lisäksi Mourinho vei Fergusonia taktisella puolella 100-0,
Näikkösä matsia,, katoikkosä sitä vai kurkkasikko vaan tuloksen?????
SAF vei Josea ihan 100-0 taktiikassa varsinkin toisessa osassa, sen näki sokea maallikkokin. SAF ei antanut Realille mahdollisuutta hyödyntää sen parasta vahvuutta eli vastahyökkäyksiä. Tuo joukkue tuolla taktiikalla oli NIIN vahva, että ManU olisi jatkossa ilman aivan käsittämättömiä tuomarin töppäyksiä.
Sen vielä voin jotenkin ymmärtää, että luulet tuomareiden olleen oikeassa mutta jos käsität Josen vieneen Alexia 100-0, niin en enää voi tehdä muuta kuin suositella sinulle yksityistunteja joltain fiksummalta.
Ja takaan olevani fiksumpi kuin sinä. Uskon että keskustelumme mahdollisista lukijoista myös valtaosa tietää tämän.