Ei vittu, itse puhut samasta tilanteesta samoilla pelaajilla ja sen jälkeen, kun Grainger tulee sanomaan, että se oli Varane niin pystyt sitten alkaa huutelemaan jostain faktoista yms?
Sori, olin kai hidas kirjoittelemaan tuota. Mä katsoin tilanteen vasta heiniksen avautumisen jälkeen kun en muistanut kovin tarkkaan mistä kaveri puhui. Ja googlasin ensin Ramosilla eikä mitään löytynyt.
Muttajoo, tosiaan, hidas olin.
Edit. eaglen kanssa täysin samaa mieltä tuosta Nanin tilanteesta. Säännöt oikeuttavat joulukortin antamisen tuossa kohtaa, ja olihan se nyt serious foul play. Nani on vastuussa täysin absurdilla korkeudella heiluvasta jalastaan, joka päätyy nappulat edellä Arbeloan vatsaan.
Mitä tulee tuohon Varane-tilanteesen niin lisään vielä ihan spekulatiivisella tasolla, että tuomari on tilanteen takana, eikä saa samaa näkymää kuin me TV-kuvasta. Voisiko olla, että katsoi jotenkin toisin tuon tilanteen tuosta omalta paikaltaan? Jos Varane osuu jalkaan tuossa, niin pyörrän aikaisemman ja myönnän sen olevan rike. En osaa sanoa siinä tapauksessa miksi ei viheltänyt, mutta mieleen tulee lähinnä se, että katsoi omalta sijainniltaan ettei siinä jalkoja vedetty alta.
Sitten voi vielä kiistellä siitä, oliko se virallisesti punaisen paikka, vai olisiko Ramos ilman palloa ehtinyt tilanteen alle, vrt. Evran juoksuvauhtiin. Oikeastaan oli jo todella liki samalla tasolla, ja voisi kysellä, että olisiko voinut olla sittenkin keltaisen paikka, sillä Ramosin takia tuosta ei olisi välttämättä edes maalitilannetta syntyä. Last man- sääntöähän ei virallisesti ole olemassa, vaan se käsittääkseni menee niin, että tilanne arvioidaan vain ja ainoastaan sen perusteella estetäänkö tahallisella rikkeellä selvä maalintekopaikka.
Oli miten oli, tuossa tilanteessa on nyt tulkinnanvaraa, ja Nanin punainen meni oikein.
Barounille vielä, enemmän maaleja tehnyt jengi on aina parempi. Ja United ei kenttätapahtumissakaan ollut edellä, lähinnä oli todella tasaista siihen asti että Nani ajettiin ulos. Pitivät Realin hyvin pois parhailta paikoilta, mutta ei se mitään dominanssia ollut. Moulkku nyt vaan nuoli persettä, there's nothing new with that.
Viimeksi muokattu: