Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 227 285
  • 123 322

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jos olisin stadionin tapahtumajärjestelijä, haluaisin tarjota jotain rommitotia tai hyvin terästettyä glögiä.

lisäys: mutta suomalainen katsoja: mehän juomme olutta kylmässä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mitä nää rikusalmiset ym. oikeen kitisee? Suomi johtaa karsintamatsissa tauolle mentäessä P-Irlantia 1-0 ja ihme nillitystä ilotulituksista.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ja Håkans tolpan kautta. 2-0!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ju Pukki pistää (ehkä) pelin pakettiin. 3-0.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olipa Pukilta nätti syöttö Lodille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mistä pääsee näkemään tuon Ranska - Gibraltar -ottelun maalit ja muut huippuhetket? Youtubessa on kyllä monia videoita ottelusta, mutta suurin osa niistä on jotain FIFA -pelin avulla toteutettuja toisintoja kyseisestä ottelusta, mikä on kauniisti sanottuna helvetin ärsyttävää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pahoittelut kaikki palstan Riku Salminen -fanit, joita täällä lienee vähintään yhtä paljon kuin Sanna Marin -faneja, mutta minä en vaan jaksa sietää hänen esiintymistään. Mukahassuttelua sekä vähän turhaa linssiludemaista meininkiä kuin Kimmo Porttilalla, joka onneksi ei pahemmin jalkapallo-otteluja selosta.
Antti Pohja on vähän samanlainen tapaus, mutta onneksi hän ei pelleile yhtä paljon kuin Salminen. TamUssa hän oli loistava pelaaja, asiantuntijana ihan pätevä, mutta onneksi häntä ei tarvitse joka päivä kuunnella. Pohjalla kun on yhtä paljon karismaa äänessään kuin Jarkko Wissilla, vaikka toki osaa eläytyä peliin paremmin kuin Wiss.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ja Suomen passi pois Galvezilta, kun ei tunnista Niinistöä eikä Käärijää...
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Vieläköhän Galvez ehtii perua debyyttinsä Huuhkajissa? Breaking point of Team Finland -henkisen haastattelun jälkeen itse harkitsisin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pahoittelut kaikki palstan Riku Salminen -fanit, joita täällä lienee vähintään yhtä paljon kuin Sanna Marin -faneja, mutta minä en vaan jaksa sietää hänen esiintymistään. Mukahassuttelua sekä vähän turhaa linssiludemaista meininkiä kuin Kimmo Porttilalla, joka onneksi ei pahemmin jalkapallo-otteluja selosta.
Antti Pohja on vähän samanlainen tapaus, mutta onneksi hän ei pelleile yhtä paljon kuin Salminen. TamUssa hän oli loistava pelaaja, asiantuntijana ihan pätevä, mutta onneksi häntä ei tarvitse joka päivä kuunnella. Pohjalla kun on yhtä paljon karismaa äänessään kuin Jarkko Wissilla, vaikka toki osaa eläytyä peliin paremmin kuin Wiss.

Sanna Marinin legacy elää ja voi hyvin.

Tuossa Salmisessa on sellanen jännä klangi, tuon mukahassuttelun ohella, ellen nyt sitten ylitulkitse omiani. Ikään kuin tarttuu johon aiheeseen, pyrkii olemaan kriittinen, mutta se kuulostaa sitten jotenkin siltä, että tässä nyt tartutaan johonkin aiheeseen ja pyritään olemaan kriittisiä koska näin kuuluu tehdä ja eipähän ainakaan kukaan pääse toteamaan ettei oltaisi pyritty olemaan kriittisiä. Ei tule ulos luonnollisesti vaan hieman puskien ja esiintyen. Jotain samaa kuulee joskus vaikkapa hiihtolähetyksien haastetteluissa.

No, joka tapauksessa, aika monessa tilanteessa oon kyllä Riku Salmisesta tykännyt. Ettei vaan jopa selostanut 2013 ratkaisevaa finaalia Isomäessä!? (vai oliko Juusela, pitäis muistaa!) Mutta joo, oon myös ajoitellen tunnistanut tuon hieman rasittavuudeksi kääntyvän kepeän hassuttelun joka on oma taiteenlajinsa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös