Lankershim
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
El Pukkikin löysi maalijyvän juuri oikeaan aikaan.
Tollasia nobodyjä tarviikaan tunnistaa kun Litin tunnisti kuitenkin.Ja Suomen passi pois Galvezilta, kun ei tunnista Niinistöä eikä Käärijää...
Pahoittelut kaikki palstan Riku Salminen -fanit, joita täällä lienee vähintään yhtä paljon kuin Sanna Marin -faneja, mutta minä en vaan jaksa sietää hänen esiintymistään. Mukahassuttelua sekä vähän turhaa linssiludemaista meininkiä kuin Kimmo Porttilalla, joka onneksi ei pahemmin jalkapallo-otteluja selosta.
Antti Pohja on vähän samanlainen tapaus, mutta onneksi hän ei pelleile yhtä paljon kuin Salminen. TamUssa hän oli loistava pelaaja, asiantuntijana ihan pätevä, mutta onneksi häntä ei tarvitse joka päivä kuunnella. Pohjalla kun on yhtä paljon karismaa äänessään kuin Jarkko Wissilla, vaikka toki osaa eläytyä peliin paremmin kuin Wiss.
Minä olisin vetänyt ohi maalista.Mitä tolla Galvezilla tehdään ku osaa edes maalia tehdä!!
Varo ettei @Agent70 tule pitämään moraalisaarnaa!!Ihan hyvä poika tuo Galvinen.
Nyt taisit kyllä tägätä väärän nimimerkin mutta ihan olin lukevinani, että Galvezin selässä lukee Maccelli!?Varo ettei @Agent70 tule pitämään moraalisaarnaa!!
Sry siitä ja käsi ylös virheen merkiksi!!
Ei harhasyöttöjä, joita kokeneemmilta niehiltä nähty jo paljonIhan hyvä poika tuo Galvinen.