Hyvä valmennus voi tehdä etenkin nuorelle pelaajalle ihmeitä, sarjasta riippumatta.Scamacca, Lookman, Kolasinac, Zappacosta… Hyvä muistutus ettei Valioliigassa epäonnistuminen tee pelaajasta huonoa.
Ja tämä myös merkitsee sitä, että Roma pelaa myös Mestareiden liigassa ensi kaudella. Kuus joukkuetta CLssä Italiasta.
Tähän riittää yksi piste kahdesta jäljellä olevasta pelistä. Pitäis olla aika varma nakki nykyvireiselle Atalantalle.Tämä siis jos Atalanta pysyy viidentenä sarjassa.
Luoja anna mulle voimia... Taitaa jäädä ensi kauden CL katsomatta.Ja tämä myös merkitsee sitä, että Roma pelaa myös Mestareiden liigassa ensi kaudella. Kuus joukkuetta CLssä Italiasta.
Valavuori saa Jatkoajassa todella paljon huomiota, syystä tai toisesta. Kyllä sitä näemmä aika monikin seuraa.Nyt menee jo vähän yli Valavuori pakotus,
Itse olin viimeksi tuolla FA cupin finaalipäivänä juurikin 2016, tosin perillä vasta Lingardin maalin jälkeen, koska juna Glasgow'sta oli yli 4h myöhässä. Edellinen kerta oli joskus ysärillä, kun oli lapsi, ja silloin muistelen tuolla olleen enemmän meininkiä. 2016 näkyi kyllä paljon Unitedin faneja, mutta varmaankin van Gaalin potkujen takia oli sordiino päällä. Tai sitten oli väärissä paikoissa.Se olis FA Cupin finaalia tänään sit! Muutamia kertoja paikanpäällä ollut Lontoossa kun finaalia pelataan, ikävä kyllä en itse finaalissa. Ensimmäinen kerta taisi olla 1998 ja yllättäen Newcastle hävisi. Tänään sitten Manchesterin paikallinen ja vain yksi suosikki.
Se mahtava tunnelma Lontoossa kun bongailee muualta tulleita faniryhmiä. Puolenpäivän aikaan alkaa lähetys ja kapakat täyttymään. Ai että, olisipa siellä taas. Tänään sit 17:00!
Viaplay näyttää tietysti ottelun alkaen 16:50. Turhaan mitään ennakoita jne.
Maksettu.Tuomarit ei-niin-yllättäen ManUn puolella.
Älä huoli kyllä Newcastle kohta vaparin saaTuomarit ei-niin-yllättäen ManUn puolella.