Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 147 659
  • 122 403

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kauden kuva.
 

Liitteet

  • IMG_4267.jpeg
    IMG_4267.jpeg
    64,3 KB · kertaa luettu: 97

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Juu jotenkin on kyseisellä kaverilla todella kovat antipatiat Poolia kohtaan. Itseäni lähinnä hymyilyttää kun käy niin pahasti tunteisiin.
Juu, antipatiat kyllä löytyy ja johtaa ihan juurensa siitä ylimielisyydestä, mikä omassa kaveriporukassa olleilla Scouser-henkisillä on aina ollut. Mitä olen aina kummeksunut, sillä yhtä parin kolmen vuoden Klopp-ajanjaksoa lukunottamatta on melkoisen hiljaista ollut menestyksen suhteen. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi saavutukset Valioliiga-aikana osastoa Manchesterin jengit.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Juu, antipatiat kyllä löytyy ja johtaa ihan juurensa siitä ylimielisyydestä, mikä omassa kaveriporukassa olleilla Scouser-henkisillä on aina ollut. Mitä olen aina kummeksunut, sillä yhtä parin kolmen vuoden Klopp-ajanjaksoa lukunottamatta on melkoisen hiljaista ollut menestyksen suhteen. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi saavutukset Valioliiga-aikana osastoa Manchesterin jengit.
Eli kaikki johtuu sinun kavereista. Surullista.
 

Sirkkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo LFC
Ois siitä Joelintonille voinut lopun rappauksista lapun kaivaa.

Näin pienen sulattelun jälkeen ja toisesta kuvakulmasta nähtynä VVD punainen selvä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Juu, antipatiat kyllä löytyy ja johtaa ihan juurensa siitä ylimielisyydestä, mikä omassa kaveriporukassa olleilla Scouser-henkisillä on aina ollut. Mitä olen aina kummeksunut, sillä yhtä parin kolmen vuoden Klopp-ajanjaksoa lukunottamatta on melkoisen hiljaista ollut menestyksen suhteen. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi saavutukset Valioliiga-aikana osastoa Manchesterin jengit.
Vaihda kavereita. Ne Liverpool fanit ketä itse tunnen on helvetin nöyriä =)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vaihda kavereita. Ne Liverpool fanit ketä itse tunnen on helvetin nöyriä =)
Kiitos päivän parhaista nauruista ja hyvästä ehdotuksesta. Itse en tunne yhtään nöyrää Scouseria (hymiö).
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Poolin tilanne alkaa näyttämään siltä, että pieni uudistuminen olisi paikallaan. Kloppin naama on kulunut loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös