Miksi kentällä edes on tuomari jos kaikki pitäisi katsoa kuitenkin VARilta?
Ei pidäkään kaikkea, itse kontakti vaan näytti niin heppoiselta, että ensireaktio oli että onko rike ylipäätään vai pallossa ensin. Punanen tuli ja sillä mennään sit.Kyllähän tuomari kysyi myös VAR-tuomarilta mielipiteen. Siellä sanottiin että selvä oli ja tuomari päätti ettei tarvitse katsoa videota.
Juu jotenkin on kyseisellä kaverilla todella kovat antipatiat Poolia kohtaan. Itseäni lähinnä hymyilyttää kun käy niin pahasti tunteisiin.Lähinnä tuo jatkuva flamettaminen täällä, kuinka scousereita pitäisi kyykyttää. Joskus itseäkin naurattaa ne, vaikka kohteena olisi oma joukkue. Jatkuvana se vain menee jo mauttomaksi.
PilkultaHarry Kane iskee Bayernin 2-0 johtoon.
Samaan aikaan Villarreal tullut tasoihin Barcaa vastaan. Ei toi Barcelonan meno vieläkään vakuuta, vaikka hikisesti Cadizin voittivat.
Virgil lähti ulos, Salah lähdössä Saudi-Arabiaan, peli yhtä hirveää kuin viime kaudella ja Kloppoa naurattaa.
Mikko Innanen on ihan sympaattinen selostaja.
Juu, antipatiat kyllä löytyy ja johtaa ihan juurensa siitä ylimielisyydestä, mikä omassa kaveriporukassa olleilla Scouser-henkisillä on aina ollut. Mitä olen aina kummeksunut, sillä yhtä parin kolmen vuoden Klopp-ajanjaksoa lukunottamatta on melkoisen hiljaista ollut menestyksen suhteen. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi saavutukset Valioliiga-aikana osastoa Manchesterin jengit.Juu jotenkin on kyseisellä kaverilla todella kovat antipatiat Poolia kohtaan. Itseäni lähinnä hymyilyttää kun käy niin pahasti tunteisiin.
Eli kaikki johtuu sinun kavereista. Surullista.Juu, antipatiat kyllä löytyy ja johtaa ihan juurensa siitä ylimielisyydestä, mikä omassa kaveriporukassa olleilla Scouser-henkisillä on aina ollut. Mitä olen aina kummeksunut, sillä yhtä parin kolmen vuoden Klopp-ajanjaksoa lukunottamatta on melkoisen hiljaista ollut menestyksen suhteen. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi saavutukset Valioliiga-aikana osastoa Manchesterin jengit.
No vetihän se jo ekassa pelissä pelitilannemaalin.Pilkulta
Se että sanoin Innasta sympaattiseksi ei ollut kuitenkaan kehu ammattitaidosta. Sympaattinen persoona, mutta hänen selostaminen ei ole mieleeni.Sympatiat nousee korkealle siinä kohtaa, kun pelissä tulee minuutin taukoja selostuksessa.
Lisäksi en ikinä pitänyt Hyypiästä, Carragherista, Riisesta ja Heskeysta.Eli kaikki johtuu sinun kavereista. Surullista.
Vaihda kavereita. Ne Liverpool fanit ketä itse tunnen on helvetin nöyriä =)Juu, antipatiat kyllä löytyy ja johtaa ihan juurensa siitä ylimielisyydestä, mikä omassa kaveriporukassa olleilla Scouser-henkisillä on aina ollut. Mitä olen aina kummeksunut, sillä yhtä parin kolmen vuoden Klopp-ajanjaksoa lukunottamatta on melkoisen hiljaista ollut menestyksen suhteen. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi saavutukset Valioliiga-aikana osastoa Manchesterin jengit.