Kiitos päivän parhaista nauruista ja hyvästä ehdotuksesta. Itse en tunne yhtään nöyrää Scouseria (hymiö).Vaihda kavereita. Ne Liverpool fanit ketä itse tunnen on helvetin nöyriä =)
Kiitos päivän parhaista nauruista ja hyvästä ehdotuksesta. Itse en tunne yhtään nöyrää Scouseria (hymiö).Vaihda kavereita. Ne Liverpool fanit ketä itse tunnen on helvetin nöyriä =)
Samoin me kaikki täällä Jatkoajassa.Vaihda kavereita. Ne Liverpool fanit ketä itse tunnen on helvetin nöyriä =)
Tuliko muuten VVDlle suoraan kolme peliä pannaa, vai tuleeko se vaan ns kovista taklauksista?
Ei helposti tänään saa harakat keltaisia kortteja.
Tämä on kyllä käsittämätöntä, etteivät ole hankkineet minkäänlaista kakkosvaihtoehtoa tuolle pelipaikalle moneen vuoteen.Voi voi, kun ei ole ketä laittaa TAA:n paikalle. Tuo pitäisi laittaa muutamaksi peliksi ns. vaihtopenkin päähön puremaan tuppea.
Noh, kovaa pelaavat, mutta en sanoisi valmentajaa ja pelaajia oksettaviksi. Gordonkin on todella hyvä pelaaja nyt.Newcastle on todella oksettava porukka ihan omistajista, valmentajan kautta pelaajistoon.
En usko kun en nähny. (Tein puuroa muksulle)Hei, näittekö kotona? TAA juoksi oikeaan paikkaan ja esti maalinteon.
Nyt osui Kane pelitilanteestakin. Bayern 3-0 johtoon.Pilkulta
On tää Valioliiga kyl älytön. Siellä eurooppaliigajengi heittää sadan miljoonan kärkeä vaihdosta sisään.
Taito yhä tallella.On tää Valioliiga kyl älytön. Siellä eurooppaliigajengi heittää sadan miljoonan kärkeä vaihdosta sisään.