On tää Valioliiga kyl älytön. Siellä eurooppaliigajengi heittää sadan miljoonan kärkeä vaihdosta sisään.
Ja hiljentää saudifanit!
On tää Valioliiga kyl älytön. Siellä eurooppaliigajengi heittää sadan miljoonan kärkeä vaihdosta sisään.
Menikö puuro väärään kurkkuun?Tää oli kyl shokki. Mulle myös.
Muksul meni kun tuuletin.Menikö puuro väärään kurkkuun?
Taito yhä tallella.
Ja hiljentää saudifanit!
Monesti tuntuu tapahtuvan se, että 11 miestä alkaa ottaa liian rennosti eikä taistele kun taas 10 miestä joutuu antamaan kaikkensa ja taistelemaan henkensä pitimiksi eikä voi enää olettaa, että joku muu hoitaa.Kaiken jälkeen aika älytön sulaminen tämä tasatilanne Newcastlelle. Katsotaan miten käy. P.S Szoboszai on muuten aivan saatanan hyvä,
Minä, Kimmo Timonen ja Juha Mieto toistellaan kilpaa minun sohvalla ”ohhoh, enpä olis uskonu”.Joo ei helvetti sentään taas.
Minä ja Klopp allekirjoitan tämän.Pösilö tämä tuomari.
Kova on kyllä tämä Jykän tämän kauden yhdeksän kenttäpelaajan taktiikka.Monesti tuntuu tapahtuvan se, että 11 miestä alkaa ottaa liian rennosti eikä taistele kun taas 10 miestä joutuu antamaan kaikkensa ja taistelemaan henkensä pitimiksi eikä voi enää olettaa, että joku muu hoitaa.
Tällä on pakko oppia puolustamaan.Kova on kyllä tämä Jykän tämän kauden yhdeksän kenttäpelaajan taktiikka.
0 päästettyä maalia tällä kaudella ja kaksi tehtyä vajaalla!Kova on kyllä tämä Jykän tämän kauden yhdeksän kenttäpelaajan taktiikka.
Tapahtuu siis muillekin kuin Poolille. Se taisteluilme kasvaa ja ei oikein ole enää mitään hävittävää muuta kuin omat kasvot, niin pakko alkaa taistelemaan. Ylivoimalla pelaava alkaa ottaa itsestään selvänä ja varmana voittona.Kova on kyllä tämä Jykän tämän kauden yhdeksän kenttäpelaajan taktiikka.
Se näyttää että pakkikaupoille vielä joudutaan.