Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 227 427
  • 123 322

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Goretzkan 'mind gamet' toimi ja pitivät Bayernin vielä vaimeasti hengissä. Mitä kauemmin pilkun vetäjä joutuu odottamaan ennen suoritusta jne. ...
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Huhhuh, nyt Bayernin ei tarvi tehdä enään kuin neljä.
 

redpecka

Jäsen
Hyvin mielestäni pelaa noi bayernilaiset. Harvemmin tulee heitäkään nähtyä kun en Bundes-liigaa seuraa, rajoittuu näihin samppareihin vain.

Vähän samaa vikaa kyllä Citynkin kanssa: Haaººlandiakin näkee valitettavan harvoin, yleensä vaan jossain highlight-klipeissä kun on pakko käydä tsiigamassa että mikä ihme mutantti. No kohta näkee sen sitten Madridia vastaan pariin otteeseen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Voi luoja tuota Upamecanoa! Surkujen surku!
 

Yltävastaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit kotimaan sarjoissa, saksalaiset joukkueet
Vähän on kahden matsin saldo turhan tyly kenttätapahtumiin nähden (kiitti, Upa + Bayernin tuhnu hyökkäys), mutta paremmasta ei kuitenkaan mitään epäselvyyttä ja City ansaitusti jatkoon.

Toivottavasti Real näyttää kaapin paikan öljyrahoille.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
On toi Ruben Dias jotain ihan muuta. Ominaisuuksiltaan lähes täydellinen puolustaja, siis suorastaan epäreilu.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Bayern on kyllä ollut ihan paskaa, mutta eipä se nyt ole ihme kun miettii sitä sekoilua valmentajien ynnämuun kanssa. Ja Choupo-vitun-Moting kärjessä, sen sijaan että olis Lewandowski. Ne on niitä pieniä marginaaleja.
 

redpecka

Jäsen
10 min aikaa tehdä kolme maalia saksalaisjengillä. Samalla kun mutantti sai tarpeekseen kun joku osasi tehdä samanlaisesta rankkarista maalin kuin itse yritti aikaisemmin.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Bayern on kyllä ollut ihan paskaa, mutta eipä se nyt ole ihme kun miettii sitä sekoilua valmentajien ynnämuun kanssa. Ja Choupo-vitun-Moting kärjessä, sen sijaan että olis Lewandowski. Ne on niitä pieniä marginaaleja.
Mä ottaisin melkein 22-23 kauden Choupon mun jengiin ennen vastaavan vuoden Lewaa. Ainakin sen Choupon joka haluaa pelata Bayernille toisin kun Lewa. Joku muuhan se ongelma tosiaan ollut


Mutta kyllähän Bayern paremman kärjen tarvitsee
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mikäs vittu noita saksalaisten valmentajia nyt vaivaa? Ihan päätöntä vinkumista ja raivoomista, opetelkaa saatanana valmentamaan niin ei tarvi paskantaa housuun siellä sivurajalla. Vittu mitä uuvatteja, toivottavasti tulee aivan saatanallisen pitkiä toimitsijakieltoja ja helvetillisiä sakkoja näistä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mä ottaisin melkein 22-23 kauden Choupon mun jengiin ennen vastaavan vuoden Lewaa. Ainakin sen Choupon joka haluaa pelata Bayernille toisin kun Lewa. Joku muuhan se ongelma tosiaan ollut


Mutta kyllähän Bayern paremman kärjen tarvitsee
Noooo sehän nyt oli vain esimerkki niistä pienistä marginaaleista, joiden ansiosta Bayern kyntää. Ei ole tämäkään vuosi saksalaisten vuosi.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Mikäs vittu noita saksalaisten valmentajia nyt vaivaa? Ihan päätöntä vinkumista ja raivoomista, opetelkaa saatanana valmentamaan niin ei tarvi paskantaa housuun siellä sivurajalla. Vittu mitä uuvatteja, toivottavasti tulee aivan saatanallisen pitkiä toimitsijakieltoja ja helvetillisiä sakkoja näistä.
Hyvä, että edes jollain noista oli tunnetta mukana pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös