Nyt katsoin maalin ja kyllä mun silmään näytti siltä, että Maguire nimenomaan pyytää sen syötön. Se ei poista sitä faktaa, että De Geakin voisi katsella ympärillään ja vaikka potkaista huitsin kuuseen sen pallon mielummin kuin kolmen vastustajan keskelle.Jep. Jengi manaa Maguiren tuosta alimpaan helvettiin mutta DDG tuossa sen paskemman pelin pelasi. Saatana, neljä syöttösuuntaa auki, ja DDG valitsee sen, jossa on KOLME vastustajaa aivan lähellä. Helvetti kun on huono pelaaja.
Onhan se.Siinä puhkottiin laita aivan liian helposti. Eriksen ei seurannut ollenkaan minkälaisia tiloja Sevillan pelaajat pääsivät käyttämään. Pelin pitäisi olla 2-0.
Ei ole, paitsio! Mutta silti, surkeita ollaan!Onhan se.
Ei se, että pyytää syöttöä poista DDG:n päävastuuta tuosta. Maguire on idiootti kentällä, mutta DDG:n piti nähdä tuo tilanne. Hänen olisi pitänyt syöttää pitkällä keskikentälle tai antaa laidalla AWB:lle. Niissä oli molemmissa isot tilat eikä prässiä.Nyt katsoin maalin ja kyllä mun silmään näytti siltä, että Maguire nimenomaan pyytää sen syötön. Se ei poista sitä faktaa, että De Geakin voisi katsella ympärillään ja vaikka potkaista huitsin kuuseen sen pallon mielummin kuin kolmen vastustajan keskelle.
Joo-o. Pelastaisko VAR?Siinä puhkottiin laita aivan liian helposti. Eriksen ei seurannut ollenkaan minkälaisia tiloja Sevillan pelaajat pääsivät käyttämään. Pelin pitäisi olla 2-0.
No vittu.No nyt pääsee ainakin nukkumaan.
Onhan se.
Samaa mieltä. Sanoisin, että kahden pelitilannetyhmän pelaajan yhteisen aivopierun tulos.Ei se, että pyytää syöttöä poista DDG:n päävastuuta tuosta. Maguire on idiootti kentällä, mutta DDG:n piti nähdä tuo tilanne. Hänen olisi pitänyt syöttää pitkällä keskikentälle tai antaa laidalla AWB:lle. Niissä oli molemmissa isot tilat eikä prässiä.
Kuka tahansa (vaikka Butland) sisään ja Maguire vaihtoon tauolla toivon minä.Rashford sisään ja Sabitzer vaihtoon tauolla toivoo selostajat
Loppuun asti mennään. Nyt jo kaduttaa.Pitäisköhän se mennä vaan hampaidenpesulle ja tutimaan?
Kuka tahansa (vaikka Butland) sisään ja Maguire vaihtoon tauolla toivon minä.
Oli kai siinä pallo eka mihin osu. Tosin en ole kahlannut Eurooppaliigan sääntökirjaa läpi toisin kuin teikäläinen todennäköisestiSe on muuten pilkku tuo. Follow-up suoraan napit edellä Sanchoa jaloille. Voi morjens!