Nukkemurhaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Palevan Kallo
Ei auta, kun joukkue on kasattu päin sitä itseään.Hyvin mielestäni pelaa noi bayernilaiset. Harvemmin tulee heitäkään nähtyä kun en Bundes-liigaa seuraa, rajoittuu näihin samppareihin vain.
Ei auta, kun joukkue on kasattu päin sitä itseään.Hyvin mielestäni pelaa noi bayernilaiset. Harvemmin tulee heitäkään nähtyä kun en Bundes-liigaa seuraa, rajoittuu näihin samppareihin vain.
Mikäs on Haºlandin saldo muuten Eurooppa-liigoissa?Jos City voittaa tänään, on se Guardiolan sadas voitto Mestareiden liigassa, pelejä 157.
Mä ottaisin melkein 22-23 kauden Choupon mun jengiin ennen vastaavan vuoden Lewaa. Ainakin sen Choupon joka haluaa pelata Bayernille toisin kun Lewa. Joku muuhan se ongelma tosiaan ollutBayern on kyllä ollut ihan paskaa, mutta eipä se nyt ole ihme kun miettii sitä sekoilua valmentajien ynnämuun kanssa. Ja Choupo-vitun-Moting kärjessä, sen sijaan että olis Lewandowski. Ne on niitä pieniä marginaaleja.
Noooo sehän nyt oli vain esimerkki niistä pienistä marginaaleista, joiden ansiosta Bayern kyntää. Ei ole tämäkään vuosi saksalaisten vuosi.Mä ottaisin melkein 22-23 kauden Choupon mun jengiin ennen vastaavan vuoden Lewaa. Ainakin sen Choupon joka haluaa pelata Bayernille toisin kun Lewa. Joku muuhan se ongelma tosiaan ollut
Mutta kyllähän Bayern paremman kärjen tarvitsee
Hyvä, että edes jollain noista oli tunnetta mukana pelissä.Mikäs vittu noita saksalaisten valmentajia nyt vaivaa? Ihan päätöntä vinkumista ja raivoomista, opetelkaa saatanana valmentamaan niin ei tarvi paskantaa housuun siellä sivurajalla. Vittu mitä uuvatteja, toivottavasti tulee aivan saatanallisen pitkiä toimitsijakieltoja ja helvetillisiä sakkoja näistä.
Kyllä meitä nyt koetellaan. Tämä taitaa olla jo aika mones Innanen ihan pariin viikkoon.
Striimiltä unelmalaatu BT sport englantilainen selostus ja tunnelma välittyy 100% paremmin. ihan ilmaiseksi. Ei ole Innasta ikävä.
Opettele hyvä mies nyt ainakin sivuhistorian tyhjentäminen.Multa puuttuu toi ATK ajokortti, niin en oikein hauskaa noita striimejä.
Opettele hyvä mies nyt ainakin sivuhistorian tyhjentäminen.
Siinä mä oon jo next-level, mulla on se incognito-välilehti nappula.