Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 784
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Luke Shaw'lta aivan massiivinen peli. Uskomaton suoritus!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Leeds vetelee tolppiin ja Manu tasoittaa. Kaivelee kyllä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja jos joku väittää, että Lisandro Martinez ei ole Valioliigan paras toppari tällä kaudella tähän mennessä, niin suostun kyllä kustantamaan hänelle näkötestin ja pitämään pari ilmaista futis-oppituntia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Rashford tykitti yhden vastustajan ulos laukomalla leukaan. Sancho pistää paremmaksi?
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Ja jos joku väittää, että Lisandro Martinez ei ole Valioliigan paras toppari tällä kaudella tähän mennessä, niin suostun kyllä kustantamaan hänelle näkötestin ja pitämään pari ilmaista futis-oppituntia.
Minä väitän niin. Siis hirvittävää höntyilemistä. Ja voin mennä specsaversille jos kustannat? Ja ne oppitunnit kiinnostaa eniten kiitos.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Minä väitän niin. Siis hirvittävää höntyilemistä. Ja voin mennä specsaversille jos kustannat?
No sinä väität, mutta Arsenal-fanien likinäkö tai futisymmärrys nyt eivät ole korjattavissa millään joten saat olla vapaasti mitä mieltä haluat.

Hymiö.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
No sinä väität, mutta Arsenal-fanien likinäkö tai futisymmärrys nyt eivät ole korjattavissa millään joten saat olla vapaasti mitä mieltä haluat.

Hymiö.
No mutta, lupasit mulle oppitunnit ja ilmaisen käynnin Specsaversille. Pidän kiinni siitä mitä lupasit.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No mutta, lupasit mulle oppitunnit ja ilmaisen käynnin Specsaversille. Pidän kiinni siitä mitä lupasit.
Joo, pidän. En tosin luvannut specsaversista mitään :D Ilmoittele kun olet Haagassa niin täältä pesee!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Joo, pidän. En tosin luvannut specsaversista mitään :D Ilmoittele kun olet Haagassa niin täältä pesee!
Käy mulle joku muukin mesta tuohon näön tarkastukseen. Ajattelin vain sinun kukkaroa tuossa.

Edit. Olisi kyllä mielenkiintoista katsoa joku ManUn peli vaikka siellä Haagassa ja keskustella futiksessa. ManU faneja kyllä kaveriporukasta löytyy joten olen puusilmäisyyteen tottunut.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

Liitteet

  • 0f8607c2fbbd687b2618fcd38a93aab1--eye-chart-charts.jpg
    0f8607c2fbbd687b2618fcd38a93aab1--eye-chart-charts.jpg
    35,3 KB · kertaa luettu: 50
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Fred voi perkele sentään nyt. Olin jo alkanut taas lämmetä hänelle, mutta on kyllä pelannut aivan kammottavan pelin tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös